Δευτέρα 5 Αυγούστου 2019

Τριτοκοσμικές συνθήκες για επιβάτες και οδηγό καταγγέλει επιβάτης.

Στις 24 / 7 μας κοινοποιήθηκε στο mail της Ανεξάρτητης Παρέμβασης επιστολή-καταγγελία του επιβάτη Κωσταντινίδη Δημήτρη στην ΟΣΥ ΑΕ
Καλησπέρα σας.
Εχθές, 23/07/2019, επιβιβάστηκα στη γραμμή 122 Ελληνικό-Σαρωνίδα από το τέρμα (Σαρωνίδα) και στο όχημα με αρ. κυκλοφορίας ΥΜΙ 1499. Το δρομολόγιο ξεκινούσε στις 19.25.
Καθ’όλη τη διάρκεια της διαδρομής, που διαρκεί μία ώρα περίπου, μέσα στο όχημα ήταν έντονη η μυρωδιά και η δυσοσμία από τη μηχανή(λάδι ή κάτι παρόμοιο). Τα παράθυρα ήταν κλειστά διότι λειτουργούσε το κλιματιστικό.
Η δυσοσμία έφτασε σε τέτοιο βαθμό που αναγκάστηκα να μεταβώ εις το πίσω μέρος του λεωφορείου ίνα αποφύγω τρόπον τινά την ακατανίκητη οσμή της μηχανής στο σημείο που καθόμουν, αλλά το αποτέλεσμα παρέμεινε ίδιο. Λίγο πριν το τέλος της διαδρομής προς Ελληνικό, οι επιβάτες μπροστά μου, όπως κι εγώ, ανοίγαμε τα παράθυρα για να αναπνεύσουμε λίγο κανονικό αέρα.
Κατόπιν όλων αυτών, θα ήθελα να μάθω σας παρακαλώ πολύ για ποιον λόγο είμαστε υποχρεωμένοι ως επιβάτες να μεταφερόμαστε με τέτοιου είδους οχήματα και τι ακριβώς προτίθεται η εταιρεία σας να πράξει ούτως ώστε να μην επιστρέφουμε στις οικίες μας με δυσφορία και νεύρα φυσικά.
Ευχαριστώ πολύ.
Δημήτρης ΚωνσταντινίδηςΔέκα μέρες μετά την καταγγελία του επιβάτη ήρθαμε σε επικοινωνία μαζί του όπου ενημερωθήκαμε ότι δεν έχει λάβει καμία απάντηση από την διοίκηση της ΟΣΥ.
Ο επιβάτης προχωρεί στην καταγγελία ενός περιστατικού το οποίο στην πραγματικότητα αποτελεί καθεστώς για τις Αστικές Συγκοινωνίες τα τελευταία εννέα χρόνια από τότε που περικόπησαν κατά 70% οι προϋπολογισμοί των ΔΕΚΟ μεταφορών.
Έχουμε αναφερθεί επανειλημμένα στην ακαταλληλότητα των περισσότερων οχημάτων του στόλου της ΟΣΥ.
Λεωφορεία που ηλικιακά ξεπερνούν ακόμη και τα 26 χρόνια και που συντηρούνται από την αφαίρεση εξαρτημάτων απο τα παροπλισμένα οχήματα όπως και από παραγγελίες κατωτέρας ποιότητος ανταλλακτικών.
Η καταστροφή δεκάδων λεωφορείων από φωτιά εξαιτίας έκρηξης του κινητήρα τους, τα κομμένα σασί των SOLARIS, τα ελλατωματικά χειρόφρενα που κόστισαν ακόμη και ανθρώπινη ζωή, όπως και τα επικίνδυνα ελαστικά με τα οποία εφοδιάζεται η ΟΣΥ, είναι θέματα που έχει αναδείξει η ΑΠ καθόλη την διάρκεια που κόπηκε η χρηματοδότηση από το καθεστώς των μνημονίων.

Στην καταγγελία του επιβάτη για τις άθλιες και επικίνδυνες συνθήκες μετακινήσεις ταυτόχρονα αναδεικνύονται οι απαράδεκτες και ιδιαιτέρως επιβαρυντικές για την υγεία συνθήκες εργασίας των οδηγών λεωφορείων. Γιατί αυτό που περιγράφεται από τον επιβάτη για μία-μιάμιση ώρα, ο οδηγός το υφίσταται καθημερινά επί οχτώ ώρες.
Η αδιαφορία των διοικήσεων άφησε να εξελιχθεί η κακοσυντήρηση του υπάρχοντος στόλου σε σημείο που έχει δημιουργεί ερωτηματικά για την ασφάλεια των επιβατών και του οδηγού.
Για την ασφάλεια και ποιότητα της μετακίνησης όπως για τις συνθήκες εργασίας του προσωπικού της ΟΣΥ πρέπει να επιληφθούν άμεσα οι ελεγκτικές αρχές.
Καλουμε την ηγεσία του υπουργείου μεταφορών αντί να βρίζει τον κόσμο να επιχειρήσει να μετακινηθεί με λεωφορεία της ΟΣΥ στην γραμμή που καταγγέλλει ο επιβάτης, για να διαπιστώσει τα αποτελέσματα των πολιτικών που εφαρμόζουν. Η ηγεσία του υπουργείου μεταφορών εχει υποχρέωση να διασφαλίσει την ασφάλεια των επιβατών και του προσωπικού των ΜΜΜ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: