Το πρώτο θερμό επεισόδιο μεταξύ των διοικήσεων στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Μεταφορών είναι γεγονός...
Το επεισόδιο δημιουργήθηκε μεταξύ του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΑ, Αλέξανδρου Δελούκα (επιλογή της ΔΗΜΑΡ), και των διευθυνόντων συμβούλων των «Σταθερών Συγκοινωνιών» Νίκου Παπαθανάση (επιλογή της Ν.Δ.) και των «Οδικών Συγκοινωνιών» Γιάννη Οικονόμου (επιλογή της... Δημοκρατικής Συμμαχίας), με αιτία το σχέδιο σύμβασης συγκοινωνιακού έργου μεταξύ των εταιρειών του ομίλου ΟΑΣΑ.
Η Δημοκρατική Αριστερά, προκειμένου να ενισχύσει το λαϊκό της προφίλ, ζήτησε από τη Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ την επιλογή διοικήσεων σε ΟΑΣΑ και ΕΛΤΑ, όπερ και εγένετο.
Στην περίπτωση του ΟΑΣΑ, ο διευθύνων σύμβουλος έχει το δικαίωμα να ασκεί έλεγχο τόσο στην ΣΤΑΣΥ όσο και στην ΟΣΥ, ως θυγατρικές εταιρείες.
Στο πλαίσιο αυτό, απέστειλε στις διοικήσεις των δύο θυγατρικών εταιρειών το σχέδιο σύμβασης παροχής συγκοινωνιακού έργου, με συγκεκριμένους δείκτες ποιότητας, όπως δημοσίευσε χθες η «Ε».
Το εντυπωσιακό είναι ότι οι διευθύνοντες σύμβουλοι των ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ, όχι μόνο δεν είχαν ειδοποιηθεί και δεν συμμετείχαν στη σχετική διαβούλευση, αλλά καλούνται να περάσουν άμεσα, από τα διοικητικά τους συμβούλια, το σχέδιο σύμβασης των 100 σελίδων. Πόσω μάλλον, όταν διαφωνούν σε πάρα πολλά σημεία, όπως το βαθμολόγιο και τις εσωτερικές μετατάξεις.
«Δεν είναι δυνατόν να μας κάνει κουμάντο ο ΟΑΣΑ, χωρίς καν να μας ρωτήσει, χωρίς καν να μας ζητήσει εισηγήσεις», ανέφεραν υπηρεσιακά στελέχη των ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ.
Ενδεικτικό της διένεξης είναι ότι μία από τις δύο θυγατρικές, όχι μόνο θα παρακάμψει το προσχέδιο του ΟΑΣΑ, αλλά θα στείλει δικό της απευθείας στο υπουργείο Μεταφορών.
ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ Του ΦΩΤΗ ΦΩΤΕΙΝΟΥ
Το επεισόδιο δημιουργήθηκε μεταξύ του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΑ, Αλέξανδρου Δελούκα (επιλογή της ΔΗΜΑΡ), και των διευθυνόντων συμβούλων των «Σταθερών Συγκοινωνιών» Νίκου Παπαθανάση (επιλογή της Ν.Δ.) και των «Οδικών Συγκοινωνιών» Γιάννη Οικονόμου (επιλογή της... Δημοκρατικής Συμμαχίας), με αιτία το σχέδιο σύμβασης συγκοινωνιακού έργου μεταξύ των εταιρειών του ομίλου ΟΑΣΑ.
Η Δημοκρατική Αριστερά, προκειμένου να ενισχύσει το λαϊκό της προφίλ, ζήτησε από τη Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ την επιλογή διοικήσεων σε ΟΑΣΑ και ΕΛΤΑ, όπερ και εγένετο.
Στην περίπτωση του ΟΑΣΑ, ο διευθύνων σύμβουλος έχει το δικαίωμα να ασκεί έλεγχο τόσο στην ΣΤΑΣΥ όσο και στην ΟΣΥ, ως θυγατρικές εταιρείες.
Στο πλαίσιο αυτό, απέστειλε στις διοικήσεις των δύο θυγατρικών εταιρειών το σχέδιο σύμβασης παροχής συγκοινωνιακού έργου, με συγκεκριμένους δείκτες ποιότητας, όπως δημοσίευσε χθες η «Ε».
Το εντυπωσιακό είναι ότι οι διευθύνοντες σύμβουλοι των ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ, όχι μόνο δεν είχαν ειδοποιηθεί και δεν συμμετείχαν στη σχετική διαβούλευση, αλλά καλούνται να περάσουν άμεσα, από τα διοικητικά τους συμβούλια, το σχέδιο σύμβασης των 100 σελίδων. Πόσω μάλλον, όταν διαφωνούν σε πάρα πολλά σημεία, όπως το βαθμολόγιο και τις εσωτερικές μετατάξεις.
«Δεν είναι δυνατόν να μας κάνει κουμάντο ο ΟΑΣΑ, χωρίς καν να μας ρωτήσει, χωρίς καν να μας ζητήσει εισηγήσεις», ανέφεραν υπηρεσιακά στελέχη των ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ.
Ενδεικτικό της διένεξης είναι ότι μία από τις δύο θυγατρικές, όχι μόνο θα παρακάμψει το προσχέδιο του ΟΑΣΑ, αλλά θα στείλει δικό της απευθείας στο υπουργείο Μεταφορών.
ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ Του ΦΩΤΗ ΦΩΤΕΙΝΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου