Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

ΟΣΥ, οι πρώτες απολύσεις του ΣΥΡΙΖΑ!




Την περίοδο 1990-93 η κυβέρνηση Μητσοτάκη προχώρησε σε μια άνευ προηγούμενου επίθεση στην εργατική τάξη εφαρμόζοντας νεοφιλελεύθερες πολιτικές που εκπορεύονταν απο την διακυβέρνηση της Μάργκαρετ Θάτσερ στην Μ. Βρετανία. Ο Μητσοτάκης με τις πολιτικές απόψεις του και με τον ανάλγητο και σαδιστικό χαρακτήρα, στοχοποίησε απο την αρχή τους εργαζόμενους στα μπλε λεωφορεία της ΕΑΣ. Το τι έγινε το ‘92 και πως ξεκίνησε έχει πολλές ομοιότητες δυστυχώς με τοσήμερα. Οι εικόνες του φετινού καλοκαιριού με τους δεκάδες οδηγούς να περιμένουν λεωφορεία να επισκευαστούν για να εξέλθουν για εργασία είναι γνώριμες, ειδικά για τους εργαζόμενους εκείνης της περιόδου.

Ξεκίνησε και τότε μια απαξίωση της εταιρίας με την υποχρηματοδότηση της, με ταυτόχρονες προβοκατόρικες κραυγές απο τα φιλοκυβερνητικά έντυπα για σπάταλο κράτος και για προνομιούχους εργαζομένους. Ξεκίνησε και τότε μια επίθεση στο σωματείο εργαζομένων της ΕΑΣ απο την πολιτική ηγεσία όπως γίνεται και σήμερα, που μιλάνε ευθέως για σαμποτάζ της συγκοινωνίας από τους εργαζόμενους και για συμμετοχή συνδικαλιστών σε κυκλώματα πλαστών εισητηρίων…



Η διοίκηση της τότε ΕΑΣ υπό τον Βαρδουλάκη, ανέλαβε το βρώμικο έργο της κυβέρνησης να κλείσει την εταιρεία. Σήμερα η διοίκηση της ΟΣΥ υπό τον Γλυκό, συνεχίζοντας το έργο Αναγνωστόπουλου, έχει αναλάβει να την κλείσει. Η τακτική τότε και σήμερα είναι να οδηγηθεί σε σημείο, έτσι όπως η Ν.Δ είχε τα όπλα και «αποδεικτικά» για να δικαιολογηθεί στην κοινωνία για το λουκέτο της και την «δωρεά» της στην ιδιωτική πρωτοβουλία, να κάνει το ίδιο ο ΣΥΡΙΖΑ.

Αυτή η επίθεση στους εργαζόμενους «γεννά» και με μια σειρά πειθαρχικά συμβούλια, τα οποία κλιμακωτά και εν καιρώ δεν αργούν να φέρουν τις πρώτες απολύσεις. Εργαζόμενοι το ‘92 που συνδικαλίζονταν ή που δεν ήταν αρεστοί στη διοίκηση στοχοποιήθηκαν και δεν άργησαν να έρθουν και οι πρώτες απολύσεις. Το ίδιο κάνει και το υπουργείο σήμερα, βάζοντας κάποιον Πανολιάσκο υποψήφιο δήμαρχο στην Μάνδρα, πρόεδρο του πρωτοβάθμιου, να απολύσει όποιον «ζορίζει» τον Κο Γλυκό και τον ΣΥΡΙΖΑ.

Κατα την διάρκεια του αγώνα της ΕΑΣ και πριν την κλείσει ο Μητσοτάκης, τιμωρήθηκαν πειθαρχικά ή απολύθηκαν ακόμη και εργαζόμενοι που έφεραν την συνδικαλιστική ιδιότητα. Απολύθηκαν από τα στημένα με κατά παραγγελία πειθαρχικά, με κατηγορίες που βυσσοδομούσαν οι περιφερειακές διευθύνσεις, οι οποίες «φορούσαν τις κουκούλες» και δίνανε ονόματα με τα «παραπτώματα» των εργαζομένων. Το ίδιο συμβαίνει και σήμερα με διευθηντές που προσπαθούν να ρίξουν τις ευθήνες στους εργαζόμενους είτε για δικές τους παραλήψεις, είτε για γλύψιμο στην πολιτική ηγεσία. Ηδη δύο εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν την ποινή απόλυσης. Ένας συνδικαλιστής τιμωρήθηκε με τρείς μέρες αργία ενώ εξετάζεται η άρση συνδικαλιστικής ιδιότητας ενός ακόμα για παραπομπή στο πειθαρχικό με τη κατηγορία σύμφωνα με το Η άρθρο περίπτωση 2 του Γ.Κ.Π της ΟΣΥ.

Οι διευθηντές Χαρχούσης του Α/Σ Ελληνικού και Τσακοπιάκος του Α/Σ Πειραιά επέρριψαν απο την πρώτη στιγμή τις ευθύνες σε εργαζόμενους και συνδικαλιστές για δικές τους παραλήψεις. Ο Κος Χαρχούσης για το λεωφορείο 102, που κάθε τόσο έφευγε μόνο του και «μπούκαρε» σε καφετέριες, ευτυχώς χωρίς ανθρώπινες απώλειες.



Ο συνάδελφος Τ.Ν που αντιμετωπίζει την ποινή απόλυσης, είχε το «θράσος» να καταγγείλει αυτό που όλοι βλέπουμε πολλές φορές και είναι μόνιμος λόγος προστριβής και έντασης με την Υπ/νση τεχνικής υποστήριξης. Το 102 που έφευγε μόνο του, με δεμένα χειρόφρενο και ηλεκτρόφρενο, αν και έκανε δελτίο επισκευής (28/11/16) την άλλη μέρα εξήλθε προς υπηρεσία παρουσιάζοντας την ίδια βλάβη. Μάλιστα για να μην τον βγάλουν τρελό είχε την ιδέα και κάλεσε μάρτυρες όπου τραβήχτηκε βίντεο, όπου δεν χωράει αμφισβήτηση για τον ισχυρισμό του. Επιπλέον υπέβαλε αναφορές τόσο προς το Α/Σ όσο και προς το Δ.Σ του συνδικάτου (6/12), την οποία βέβαια για κάποιο λόγο δεν μας κοινοποιούσε το προεδρείο και το έκανε στις 15/12 μετά τις διαμαρτυρίες μας.



Λίγες μέρες μετά από το 102, συνέβη το τραγικό περιστατικό του Solaris στον Πειραιά (13/12) με τον έναν νεκρό. Το λεωφορείο με χειρόφρενο και με ανοικτή την πόρτα (ηλεκτρόφρενο) έφυγε και σκότωσε έναν διερχόμενο πολίτη. Βέβαια, ο οδηγός συνελήφθη και ο αμαξοστασιάρχης Τσακοπιάκος και ο πρώην διοικητής Αναγνωστόπουλος, χωρίς καμία ευθήνη, στα σπίτια τους. Η εταιρία μέσω του εκπροσώπου τύπου της, φρόντισε να ρίξει όλες τις ευθήνες στον οδηγό-όπως γίνεται πάντα-για να βγεί αυτή «λάδι». https://anexapar.wordpress.com/2016/12/18/οι-οδηγοί-στο-κρατητήριο-ο-διευθύνοντ/ Τότε ο συνάδελφος Τ.Ν επικοινώνησε με την Ανεξάρτητη Παρέμβαση και θεωρήσαμε σωστό να δημοσιοποιηθεί το θέμα του 102 γιατί βλέπαμε την χυδαία αντιμετώπιση του οδηγού απο την διοίκηση Αναγνωστόπουλου. Η ΑΠ φυσικά και στάθηκε δίπλα στον Τ.Ν και δημοσιοποίησε ταυτόχρονα με δελτίο τύπου το περιστατικό. https://anexapar.wordpress.com/2016/12/15/με-αφορμή-το-πρόσφατο-ατύχημα-στον-περ/ Αρκεί μια απλή ανάγνωση των δελτίων βλαβών για να καταλάβει κανείς που ειναι το δίκιο.



Αυτό δεν άρεσε στον Κο Χαρχούση αφού τέτοια περιστατικά θα «τσαλάκωναν» το προφίλ του «καλύτερου σε δείκτες» διευθυντή! (Πρωταθλητισμός διευθυντών!) Έτσι και επειδή η ΑΠ από την πρώτη στιγμή στάθηκε δίπλα στον Τ.Ν, βλέπαμε την αγωνιώδη προσπάθεια του Κου Χαρχούση να καταλογίσει δόλο και πρόθεση. Στήθηκε επιτροπή για Δ.Ε η οποία για μήνες δεν μπόρεσε να βρεί κάτι που θα ενοχοποιούσε τον οδηγό.

Ενα χρόνο μετά μάθαμε με έκπληξη απο τον εκπρόσωπο μας στο πρωτοβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο Π. Κατσιάδα οτι ο Τ.Ν αντιμετωπίζει την ποινή απόλυσης για παράβαση του κανονισμού. Βέβαια τα πάντα έγιναν με τρόπο που θυμίζουν ‘92 και Βαρδουλάκη. «Αποφασίζομεν και διατάσσομεν»! Χωρίς να επιδοθεί ούτε το πόρισμα της επιτροπής στον κατηγορούμενο!

«Αποφασίζομεν και διατάσσομεν» γίνεται και με περιπτώσεις συνδικαλιστών που τιμωρούνται με τρεις μέρες αργία γιατί πρέπει να «διαμαρτύρονται εγγράφως και κόσμια» προς την διοίκηση όταν διαπιστώνουν ότι ο οδηγός και ο σταθμάρχης, που τους ανάθεσε αντίστοιχα καθήκοντα, σταθμάρχη και τμηματάρχη σε Υπ/νση κίνησης ο ΣΥΡΙΖΑ, έχουν δικαίωμα να εκβιάζουν οδηγό με τρόπο που μόνο «προστάτης» θα έκανε, λέγοντας του ότι «επειδή σε είδαμε σε φωτογραφία στο τραπέζι με τους συγκεκριμένους, έκλεισε η πόρτα μας για σένα!» ………

Είτε εξετάζεται η άρση της συνδικαλιστικής ιδιότητας του Α. Κασιμέρη, μέσω του άρθρου 14 και 15 του 1264/82 για το περιστατικό της έκρηξης κινητήρα σε δρομολόγιο της Λ/Γ 608 και την δημοσιοποίηση του απο το anexapar.wordpress.com , σύμφωνα με τα λεγόμενα του Γ. Φωτάκη μέλος του συμβουλίου και όπως μας τα μετέφερε ο Π. Κατσιάδας στην συνεδρίαση της 21/12/17.

https://anexapar.wordpress.com/2017/11/30/η-διοίκηση-της-οσυ-παίζει-με-την-ασφάλε/

Σε όλες τις περιπτώσεις πολιτικής και συνδικαλιστικής τρομοκράτησης των εργαζομένων η ΑΠ στέλνει ένα μήνυμα στην διορισμένη διοίκηση της Παρνασού. Η τακτική απαξίωσης της ΟΣΥ δεν περνά απαρατήρητη απο πλευράς μας. Μην νομίσετε ότι καλύπτεσθε απο τα πανάκριβα συμβόλαια κάλυψης αστικής ευθήνης των στελεχών, για τις αποφάσεις που παίρνετε και επηρεάζεται η βιωσιμότητα της εταιρίας παίζοντας με χιλιάδες οικογένειες εργαζομένων. Οι εργαζόμενοι θα ζητήσουν ευθήνες σε περίπτωση που κινδυνέψει η εργασιακή και οικογενειακή τους ηρεμία. Πάρτε πίσω τις εισηγήσεις σας, πάρτε πίσω τις ποινές σας, πάρτε πίσω τις απολύσεις, γιατί αυτά που έχετε στο μυαλό σας, ειδικά εσύ κύριε Γλυκέ, δεν θα περάσουν! Εδώ δεν είναι ούτε Eurobank, ούτε coca-cola. Η τρομοκρατία δεν θα περάσει! Εδώ οι εργαζόμενοι έχουν τη δύναμη να απολύουν διευθήνοντες. Ρώτησε και τον προηγούμενο και αν βρείς και τον Βαρδουλάκη…..

Δεν υπάρχουν σχόλια: