Γράφανε στο διαδίκτυο και στις εφημερίδες πρίν απο κανα δυό χρόνια:
Ακόμη δεν έχει αποφασίσει η διοίκηση της ΕΘΕΛ,τι θα κάνει τελικά τα 4 διώροφα λεωφορεία που αγόρασε η εταιρία, έναντι του ποσού των 1.600.000 ευρώ, για να τα δρομολογήσει στη γραμμή 400. Μόνο που η γραμμή 400 που θα ξεναγούσε τους τουρίστες τσο κέντρο της Αθήνας καταργήθηκε πριν φτάσουν τα λεωφορεία στη χώρα μας και ιδιώτες ανέλαβαν την ξενάγηση των τουριστών.
Τα λεωφορεία έφτασαν στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού πέρυσι τέτοια εποχή. Η διοίκηση σκεφτόταν να τα δρομολογήσει σε άλλη γραμμή και περίμενε να βγούν και οι πινακίδες τους. Οι πινακίδες βγήκαν και η διοίκηση ακόμη σκέφτεται τι να τα κάνει.
Προς το παρόν σκουριάζουν και σύντομα εάν δεν δρομολογηθούν θα αρχίσουν να διαλύονται για τα ανταλλακτικά τους,αφού υπάρχουν ελλείψεις και κανείς δεν ασχολείται.
Ακόμη δεν έχει αποφασίσει η διοίκηση της ΕΘΕΛ,τι θα κάνει τελικά τα 4 διώροφα λεωφορεία που αγόρασε η εταιρία, έναντι του ποσού των 1.600.000 ευρώ, για να τα δρομολογήσει στη γραμμή 400. Μόνο που η γραμμή 400 που θα ξεναγούσε τους τουρίστες τσο κέντρο της Αθήνας καταργήθηκε πριν φτάσουν τα λεωφορεία στη χώρα μας και ιδιώτες ανέλαβαν την ξενάγηση των τουριστών.
Τα λεωφορεία έφτασαν στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού πέρυσι τέτοια εποχή. Η διοίκηση σκεφτόταν να τα δρομολογήσει σε άλλη γραμμή και περίμενε να βγούν και οι πινακίδες τους. Οι πινακίδες βγήκαν και η διοίκηση ακόμη σκέφτεται τι να τα κάνει.
Προς το παρόν σκουριάζουν και σύντομα εάν δεν δρομολογηθούν θα αρχίσουν να διαλύονται για τα ανταλλακτικά τους,αφού υπάρχουν ελλείψεις και κανείς δεν ασχολείται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου