Μετά και την τελευταία συνάντηση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκου Μητσοτάκη
με την τρόικα επανήλθαν τα σενάρια περί απομακρύνσεων (και) από ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
«Στο στόχαστρο της τρόικας έχουν μπει οι ζημιογόνες ΔΕΚΟ των 3 τελευταίων ετών», αναφέρουν πηγές από το Διοικητικής Μεταρρύθμισης, σημειώνοντας ότι «ο αριθμός του πλεονάζοντος προσωπικού,εφόσον διαπιστωθεί, είναι υποχρέωση κάθε υπουργείου να κατατεθεί και υποβληθεί στο
υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης».
Ο Κ. Μητσοτάκης αναλαμβάνει ρόλο συντονιστή και ζητά από κάθε υπουργείο τη λίστα τυχόν
πλεονάζοντος προσωπικού. Τι λέει το υπουργείο Μεταφορών; Δεν περισσεύει κανένας από τους ομίλους ΟΣΕ και ΟΑΣΑ.
Για να δούμε, γιατί μετά τον «ξαφνικό θάνατο» της ΕΡΤ κανένας δεν εμπιστεύεται κανέναν.
πηγή:metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου