Ερωτήματα για το ρόλο της PwC θέτουν οι εργαζόμενοι της Αττικό Μετρό
Ερωτήματα θέτει το Σωματείο Εργαζομένων της Αττικό Μετρό (πρόκειται για την κατασκευαστική εταιρεία), ζητώντας απαντήσεις για τη διαδικασία ανάθεσης στην PriceWaterhouseCoopers (PWC) της αξιολόγησης της εταιρείας. Σε επιστολή τους προς τον πρόεδρο της εταιρείας Χ. Τσίτουρα αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Παρακάμπτοντας προς στιγμήν το ερώτημα: «Ποιος ο λόγος ο ελληνικός λαός, σε συνθήκες μέγιστης οικονομικής στενότητας, να πληρώσει 750.000 ευρώ για να επιβεβαιώσει ένα προαναγγελθέν αποτέλεσμα», ερώτημα που δεν αφορά τη διοίκηση της Αττικό Μετρό, αλλά την κυβέρνηση και τους αρμόδιους υπουργούς, θα θέλαμε να μας ενημερώσετε εγγράφως, ως έχοντες νόμιμο δικαίωμα, για τα εξής: -Ανατέθηκε στην PriceWaterhouseCoopers (PWC) για 750.000 ευρώ η αξιολόγηση της εταιρείας; Αν έχει υπογραφεί σύμβαση μεταξύ της Αττικό Μετρό Α.Ε. και της PWC, πότε υπεγράφη, ποιο είναι ακριβώς το αντικείμενο της, ποια η αμοιβή της εταιρείας, ποιος είναι ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης του πορίσματος και σε ποιον;
-Αν η σύμβαση έχει υπογραφεί από το αρμόδιο υπουργείο, παρακαλούμε να μας δοθεί εγγράφως όλο το υλικό που σας έχει κοινοποιηθεί ή μέλλει να κοινοποιηθεί (γνωστοποίηση σύμβασης, σύμβαση, χρόνος παράδοσης κ.λπ.)
-Έχουν ζητηθεί από την PWC στοιχεία για την εταιρεία; Αν ναι, ζητήθηκαν εγγράφως; Τι ακριβώς ζητήθηκε και πότε; Απάντησε η εταιρεία; Αν ναι, έδωσε τα ζητούμενα στοιχεία;
-Γνωρίζετε το πλήθος και τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα των αξιολογητών της PWC; Αν όχι, θα τα ζητήσετε;
-Θα εγκατασταθούν εντός της εταιρείας οι αξιολογητές; Πού και πότε;
-Θα ενημερωθεί η PWC αναλυτικά για τα υπό εκτέλεση έργα, για τις μελέτες και τον προγραμματισμό νέων έργων και μελετών της A.M.;
-Για τη δήλωση του προέδρου της ΕΤΕπ, σε σχέση με τις πιθανότητες μελλοντικής χρηματοδότησης έργων της A.M.; Για τη διεύρυνση του αντικειμένου της εταιρείας, με απόφαση και της παρούσας κυβέρνησης (τραμ και αναπλάσεις);».
Μετά τις δηλώσεις του υπ. Μεταφορών, σε τηλεοπτική εκπομπή περί ένταξης σε καθεστώς διαθεσιμότητας έως 1.200 ατόμων, σε ανασφαλή θέση βρίσκονται κυρίως οι κατασκευαστικές ΔΕΚΟ, δηλαδή η ΕΡΓΟΣΕ, η Αττικό Μετρό, η ΕΓΝΑΤΙΑ, το ΤΕΟ (έχει ήδη εξαγγελθεί η κατάργησή του) και ο ΟΣΚ, για τις οποίες ο υπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι «έχουν στηθεί πάρα πολλοί οργανισμοί, οι οποίοι έχουν εφαπτόμενα αντικείμενα, ωστόσο πρέπει οι οργανισμοί αυτοί να έχουν το απολύτως αναγκαίο προσωπικό».
Μάλιστα, ξεχωριστή αναφορά έκανε στην ΕΡΓΟΣΕ και το Αττικό Μετρό, υπογραμμίζοντας ότι «υπάρχει η Αττικό Μετρό, υπάρχει η ΕΡΓΟΣΕ, υπάρχουν δηλαδή κατασκευαστικές εταιρείες, οι οποίες έχουν προσωπικό, το οποίο χρειάζεται επαναξιολόγηση και χρειάζεται μια ανασύνταξη», προαναγγέλλοντας ουσιαστικά εξελίξεις στις δυο εταιρείες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου