20 Μαρτίου 2:59 μ.μ
Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι
Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑ.ΣΥ. σε ποσοστό άνω του 75%, εργάζονται σε κυλιόμενο πρόγραμμα βαρδιών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, 24 ώρες το 24ωρο, σε συνθήκες που είναι σε όλους γνωστές και με τα επιμέρους προβλήματα που υπάρχουν στο χώρο.
Γνωρίζουμε λοιπόν τί σημαίνει ανάληψη υπηρεσίας μέσω αντικατάστασης συναδέλφου του οποίου λήγει η βάρδια ή είναι η ώρα για το προγραμματισμένο του διάλειμμα. Όπως επίσης, με διάφορους τρόπους υπάρχει η καταγραφή των προσελεύσεων και των αποχωρήσεων από τους επικεφαλής βάρδιας, ώστε να μην υπάρχει κενό ή δυσλειτουργία στις υπηρεσίες, η οποία με τη σειρά της προκαλεί δυσκολία στην εύρυθμη λειτουργία που έχει αποτέλεσμα την αλλοίωση του παρεχόμενου προϊόντος, δηλαδή την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Δεν κατανοούμε λοιπόν για ποιό λόγο υπάρχει η βούληση από τη διοίκηση για θέσπιση «Bigμπραδερισμού» σε κλάδους και τομείς οι οποίοι μέχρι σήμερα κατά βάσει λειτουργούσαν σε δοκιμασμένο status που μπορούσε να τροποποιηθεί χωρίς όμως να αλλοιωθεί. Υπάρχουν οι προϊστάμενοι βάρδιας για τον έλεγχο των αφίξεων και των αναχωρήσεων, γεγονός που εμπίπτει στα καθήκοντά τους. Εκτός και αν η Εταιρεία προτίθεται να καταργήσει τις οργανικές θέσεις, να περιορίσει δηλαδή τις δραστηριότητες και κατ’ επέκταση την ίδια την εξέλιξη…! Γι’ αυτό λοιπόν ενημερώνουμε τους συναδέλφους ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να εκτελούν τις οδηγίες, ιδιαίτερα όταν αυτές δε βασίζονται στην αρχή της ίσης μεταχείρισης ή όταν συνιστούν απόρριψη της ίδιας της φύσης της εργασίας.
Υπάρχουν δύο βασικοί άξονες που αφορούν στον κανόνα για επαγγελματική ευημερία:
Η συναδέλφωση και η αλληλεγγύη!
Είναι μια φράση που υπάρχει σε όλα τα καταστατικά των εργατικών Σωματείων και απαραίτητο στοιχείο για την αποτελεσματικότητα του σκοπού. Δυστυχώς όμως, στη μικρή εργασιακή κοινωνία που δουλεύουμε η οποία αποτελεί μια μικρογραφία της κοινωνίας, υπάρχουν περιπτώσεις που αναδεικνύουν μια πρακτική που δεν έχει καμία σχέση με τους άξονες που αναφέρθηκαν. Τείνει να πάρει διαστάσεις πανδημίας ο «εσωτερικός κοινωνικός αυτοματισμός», η έλλειψη σιδηροδρομικής κουλτούρας, ο ωχαδερφισμός, η αδιαφορία, η «ΚΥΠατζίδικη» συμπεριφορά και νοοτροπία, η λασπολογία, η συκοφάντηση και ό,τι άλλο μπορεί να συναντήσει κανείς σε καθεστώτα παρακμής…
Μεγάλη ευθύνη για όλα αυτά, πέραν της ιδιοσυγκρασίας του καθενός, φέρει η Εταιρεία η οποία γνωρίζοντας πολύ καλά όλα τα ως άνω, παίζει το δικό της ρόλο, μετουσιώνοντας την πίεση που ασκείται στους εργαζόμενους επενδύοντας στον κανιβαλισμό και στην έλλειψη στοιχειώδους παιδείας.
Καλούμε τους συναδέλφους να προσπαθούν όσο έχουν τη δυνατότητα, να δίνουν την καθημερινή μάχη με ευθύνη και σοβαρότητα και να μη δίνουν το δικαίωμα σε κανέναν να δυσφημίζει και να υποτιμά την προσωπικότητά τους, στη δε Εταιρεία συνιστούμε να αντιμετωπίζει τα γεγονότα με τη δέουσα προσοχή.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΚΗΣ
Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΚΩΣΤΑΣ ΔΗΜΑΣ
Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι
Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑ.ΣΥ. σε ποσοστό άνω του 75%, εργάζονται σε κυλιόμενο πρόγραμμα βαρδιών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, 24 ώρες το 24ωρο, σε συνθήκες που είναι σε όλους γνωστές και με τα επιμέρους προβλήματα που υπάρχουν στο χώρο.
Γνωρίζουμε λοιπόν τί σημαίνει ανάληψη υπηρεσίας μέσω αντικατάστασης συναδέλφου του οποίου λήγει η βάρδια ή είναι η ώρα για το προγραμματισμένο του διάλειμμα. Όπως επίσης, με διάφορους τρόπους υπάρχει η καταγραφή των προσελεύσεων και των αποχωρήσεων από τους επικεφαλής βάρδιας, ώστε να μην υπάρχει κενό ή δυσλειτουργία στις υπηρεσίες, η οποία με τη σειρά της προκαλεί δυσκολία στην εύρυθμη λειτουργία που έχει αποτέλεσμα την αλλοίωση του παρεχόμενου προϊόντος, δηλαδή την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Δεν κατανοούμε λοιπόν για ποιό λόγο υπάρχει η βούληση από τη διοίκηση για θέσπιση «Bigμπραδερισμού» σε κλάδους και τομείς οι οποίοι μέχρι σήμερα κατά βάσει λειτουργούσαν σε δοκιμασμένο status που μπορούσε να τροποποιηθεί χωρίς όμως να αλλοιωθεί. Υπάρχουν οι προϊστάμενοι βάρδιας για τον έλεγχο των αφίξεων και των αναχωρήσεων, γεγονός που εμπίπτει στα καθήκοντά τους. Εκτός και αν η Εταιρεία προτίθεται να καταργήσει τις οργανικές θέσεις, να περιορίσει δηλαδή τις δραστηριότητες και κατ’ επέκταση την ίδια την εξέλιξη…! Γι’ αυτό λοιπόν ενημερώνουμε τους συναδέλφους ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να εκτελούν τις οδηγίες, ιδιαίτερα όταν αυτές δε βασίζονται στην αρχή της ίσης μεταχείρισης ή όταν συνιστούν απόρριψη της ίδιας της φύσης της εργασίας.
Υπάρχουν δύο βασικοί άξονες που αφορούν στον κανόνα για επαγγελματική ευημερία:
Η συναδέλφωση και η αλληλεγγύη!
Είναι μια φράση που υπάρχει σε όλα τα καταστατικά των εργατικών Σωματείων και απαραίτητο στοιχείο για την αποτελεσματικότητα του σκοπού. Δυστυχώς όμως, στη μικρή εργασιακή κοινωνία που δουλεύουμε η οποία αποτελεί μια μικρογραφία της κοινωνίας, υπάρχουν περιπτώσεις που αναδεικνύουν μια πρακτική που δεν έχει καμία σχέση με τους άξονες που αναφέρθηκαν. Τείνει να πάρει διαστάσεις πανδημίας ο «εσωτερικός κοινωνικός αυτοματισμός», η έλλειψη σιδηροδρομικής κουλτούρας, ο ωχαδερφισμός, η αδιαφορία, η «ΚΥΠατζίδικη» συμπεριφορά και νοοτροπία, η λασπολογία, η συκοφάντηση και ό,τι άλλο μπορεί να συναντήσει κανείς σε καθεστώτα παρακμής…
Μεγάλη ευθύνη για όλα αυτά, πέραν της ιδιοσυγκρασίας του καθενός, φέρει η Εταιρεία η οποία γνωρίζοντας πολύ καλά όλα τα ως άνω, παίζει το δικό της ρόλο, μετουσιώνοντας την πίεση που ασκείται στους εργαζόμενους επενδύοντας στον κανιβαλισμό και στην έλλειψη στοιχειώδους παιδείας.
Καλούμε τους συναδέλφους να προσπαθούν όσο έχουν τη δυνατότητα, να δίνουν την καθημερινή μάχη με ευθύνη και σοβαρότητα και να μη δίνουν το δικαίωμα σε κανέναν να δυσφημίζει και να υποτιμά την προσωπικότητά τους, στη δε Εταιρεία συνιστούμε να αντιμετωπίζει τα γεγονότα με τη δέουσα προσοχή.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΚΗΣ
Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΚΩΣΤΑΣ ΔΗΜΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου