Ήδη υπάρχει ένταση και προστριβές με
αιτία το κουτσουρεμένο συγκοινωνιακό έρ-
γο, κάτι που αναμένεται να αυξηθεί κατακό-
ρυφα με την ανάθεση στον οδηγό ενός ακό-
μη ρόλου, αυτόν του «πορτιέρη», για λογα-
Γνωρίζουν επίσης πως με την γενίκευση
του μέτρου και τον συνδυασμό μπάρας - ει-
σόδου από την μπροστινή πόρτα αυξάνει
κατά πολύ ο κίνδυνος ατυχήματος, έχουμε
δηλαδή μείωση της ασφάλειας, ενώ θα έχει
αρνητικό αντίκτυπο και στους χρόνους ε-
κτέλεσης των δρομολογίων.
Αντί λοιπόν οι συνδικαλιστικές πλειοψη-
φίες ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ να θέτουν σε εγρήγορση
τον κλάδο προς απόκρουση μιας τέτοιας ε-
ξέλιξης, με αναζήτηση συμμαχιών με άλλα
λαϊκά στρώματα που πλήττονται από αυ-
τήν, έχουμε μια χαλαρή αντιμετώπιση που
ουσιαστικά είναι αποδοχή του μέτρου.
Η στρατηγική του μικρότερου κακού
που εφάρμοσαν αυτές οι παρατάξεις, συνα-
ντιέται με την νέα (;) λογική που λέει πως αν
υπάρχουν έσοδα θα πληρωνόμαστε…
Βουρ, λοιπόν, στο κυνήγι των φτωχών,
να δούμε τελικά αν αποκλειστούν απ΄τα
Μ.Μ.Μ. όποιοι δεν έχουν, πόσο θα εκτινα-
χθούν άραγε τα έσοδα; Και κυρίως προς τα
πού; Προς τα πάνω ή προς τα κάτω;
Θα μας πουν όμως, πόσοι εργαζόμενοι α-
πό εμάς «περισσεύουν» άραγε μετά από μια
πτώση της επιβατικής κίνησης, που θα δημι-
ουργήσει μικρότερες ανάγκες σε οχήματα,
γραμμές και δρομολόγια;
Δυστυχώς οι παρατάξεις ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ
και τα παρακλάδια τους που πλειοψηφούν,
αλλά και η διοίκηση, έχουν πρόθυμους συ-
μπαραστάτες στο συνδικαλιστικό στίβο,
που με τον τρόπο τους σιγοντάρουν ΚΑΙ για
τις μπάρες…
Αυτό προκύπτει διαβάζοντας την ανα-
κοίνωση της νεοιδρυθείσας Επιτροπής Α/Σ
Βοτανικού του συνδυασμού «ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΛΗ».
Σε αυτή την ανακοίνωση, οι συνάδελ-
φοι απαριθμούν μια σειρά θεμάτα που ζη-
τούν λύση απευθυνόμενοι στον αμαξο-
στασιάρχη.
Μέχρι εδώ όλα καλά και στα πλαίσια του
δικαιώματος του συνδικαλίζεσθε.
Κάπου εκεί όμως στο μακρύ κατάλογο με
τα θέματα που αναφέρουν υπάρχει και το ε-
ξής: «Τουρνικέ,έχει έγκριση τύπου; Το λ/φ
100 πέρασε ΚΤΕΟ μετά την εγκατάσταση
του;».
Γιατί τί «καίει» άραγε τον οδηγό που γυρί-
ζει σαν σβούρα στη γραμμή; Η εντατικοποί-
ηση της δουλειάς; Όχι!!
Οι κομμένες βάρδιες ,που έχουν ως απο-
τέλεσμα λεωφορεία-σαρδελοκούτια και
προστριβές με τους επιβάτες; Αμ δε !!!
Ή μήπως οι χαώδεις συνθήκες των δρο-
μολογίων με τα κλεισίματα, το κυκλοφο-
ριακό, τις συχνές βλάβες και η υποβάθμιση
χώρων υγιεινής και αναμονής;
Προφανώς, για την επιτροπή Βοτανικού
του συνδυασμού «ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ
ΤΗΝ ΠΥΛΗ» όλα αυτά γίνονται υποφερτά,
αν δουλεύεις με λεωφορείο που διαθέτει
τουρνικέ με έγκριση τύπου πιστοποιημένο
μάλιστα από ΚΤΕΟ!!
Όποιος ξέρει να «ερμηνεύει» τα γραφό-
μενα, εύκολα συμπεραίνει πως ο συγκεκρι-
μένος συνδυασμός έχει ως μοναδική του έν-
σταση να δουλεύει καλά η μπάρα μη τυχόν
και μπει στο λεωφορείο κανένας άνεργος ή
απλήρωτος εργαζόμενος, ή κανένας συντα-
ξιούχος των 500 ευρώ που θέλει 200-300 ευ-
ρώ το μήνα συμμετοχή στα φάρμακα του!!!
Κάποιος κακοπροαίρετος συνάδελφος
(όχι εμείς πάντως, εμείς τεκμηριώνουμε τις
απόψεις μας) θα σκεφτόταν πως,
«Αν ήμουν διευθύνοντας τέτοιους συνδικα-
λιστές θα ήθελα… πρόθυμους να δίνουν πά-
σες, ώστε από κοινού με τους μόνιμους «σκό-
ρερ» (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ και τους συν αυτώ) να εξα-
σφαλίζουμε τα «γκολ» στους εργαζόμενους».
Εν κατακλείδι, τα μεγάλα λόγια ενάντια
στα μνημόνια, στις «κατοχικές κυβερνή-
σεις», στις τρόικες και άλλα ηχηρά παρόμοια
που λέγονται στις συνεδριάσεις του Δ.Σ. από
τη μια, και από την άλλη οι τοποθετήσεις
των κυβερνητικών συνδικαλιστών για αντι-
μετώπιση τάχα των αντεργατικών σχεδια-
σμών, έχουν αξία μόνο και μόνο για να κατα-
γράφονται στο κασετοφωνάκι των πρακτι-
κών!!! Στην πράξη ΟΛΟΙ τους λειτουργούν
ως φορείς της μάστιγας που λέγεται κοινω-
νικός αυτοματισμός –κανιβαλισμός.
Και αν κάποιος μας θεωρεί άδικους με
τους συναδέλφους που απαρτίζουν παρα-
τάξεις και συνδυασμούς, ας λάβει υπόψη
του πως πολλές φορές η ουσία κρύβεται σε
αυτό που δεν λες.
Και αυτό που δεν θέλουν να πουν (γιατί
δεν το πιστεύουν) είναι να πάρει ο κλάδος
θέση μάχης ενάντια στη μετατροπή μας σε
«πορτιέρηδες», που για να ανοίξουν τη μπά-
ρα θα «μετρούν» στη τσέπη τον άνθρωπο
της διπλανής τους πόρτας.
ΒΑΣΣΗΣ ΗΛΙΑΣ
Μέλος Δ.Σ. Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ -
Γραμματεία ΠΑΜΕ Αστ. Συγκοινωνιών__
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου