Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

Όταν οι εργαζόμενοι παίζουν τα "παιχνιδάκια" της Διοίκησης


Είχαμε εγκαίρως επισημάνει την προηγούμενη βδομάδα, σε αυτό το άρθρο, ότι κάποιοι προσπαθούν αδίκως να "φορτώσουν" τις όποιες ευθύνες υπάρχουν για το καμένο τρόλλεϋ, στις πλάτες του επόπτη υπηρεσίας και των επιθεωρητών.                            

Τώρα πια είμαστε βέβαιοι! Εντύπωση όμως προκαλεί η ανυπαρξία της Διεύθυνσης, ενώ στην αρχή κάτι φαινόταν ότι γίνεται (γι' αυτό και δώσαμε χρόνο), μετά τίποτα ή σχεδόν τίποτα!
Έγινε ένα τηλεφώνημα από την Διεύθυνση, προς τον επόπτη βάρδιας την περασμένη Παρασκευή, για να ενημερωθεί από πρώτο χέρι για τον τρόπο λειτουργίας της Επιθεώρησης Κίνησης του πρώην ΗΛΠΑΠ, όπου αφού ενημερώθηκε, σχολίασε, ότι άλλες πληροφορίες είχε..
Η αντίδραση ήταν άμεση, για το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος, απάλλαξε τον επιθεωρητή με όχημα ΚΔΕ και τον έφερε στα Χαυτεία, σημειωτέων ότι η απογευματινή βάρδια μέχρι εκείνη την ώρα, είχε μόνο τον επόπτη και τον επιθεωρητή αλλαγών, αλλά δεν είχε επιθεωρητή για έκτακτα συμβάντα.

Προφανώς νόμιζαν, ότι οι αντιεξουσιαστές έλειπαν για τριήμερο!!!
Αναρωτιούνται κάποιοι στην εταιρεία, πως είναι δυνατόν να υπάρχουν οι πληροφορίες για την κίνηση ή όχι των αντιεξουσιαστών, ενώ αυτοί δεν γνωρίζουν τίποτα;

Ο λόγος είναι απλός, είναι μια αμοιβαία σχέση εμπιστοσύνης, που έχει χτιστεί τόσα χρόνια, ανάμεσα στην Τροχαία, στο ΘΕΠΕΚ και στην επιθεώρηση κίνησης (δεν νομίζω, ότι αν υπάρξει αίτημα, από πλευράς εταιρείας προς την Τροχαία για ενημέρωση, που και πότε, ότι δεν θα υπάρξει ανταπόκριση).

Το περασμένο Σάββατο, υπήρξε τηλεφώνημα από τον ίδιο το Διοικητή της Τροχαίας ( ο Διοικητής προφανώς δεν έχει ωράριο 7.30-15.00 και Σαβ/κα έξω), προς τον επόπτη, όπου του ανέφερε χαρακτηριστικά, κανένα Λεωφορείο στα Εξάρχεια μετά της 5 το απόγευμα, ούτε Τρόλλεϋ μπροστά από το πολυτεχνείο, λόγω εκδήλωσης των αντιεξουσιαστών.

Και ο επόπτης έπραξε τα δέοντα, ακολουθώντας την ιεραρχία, ενημέρωσε το ΚΔΕ και άρχισε να δίνει οδηγίες μαζί με τον επιθεωρητή αλλαγών στους οδηγούς, για σταδιακή απεμπλοκή των οχημάτων από το πολυτεχνείο, ενώ ο επιθεωρητής που διετέθη, "φυλούσε σκοπιά" στο πολυτεχνείο, για να είναι έτοιμος, να αποκόψει και την κάθοδο της Πατησίων προς Ομόνοια αν χρειαζόταν, όπως και έγινε μια ώρα αργότερα.

Το έχουμε ξαναπεί μέσα από αυτό το βήμα, με πληροφορίες μέσα από το γραφείο, δεν κάνουμε διαχείριση κυκλοφορίας! Μάλλον θα πρέπει να αλλάξετε τους πληροφοριοδότες σας, γιατί ίσως σας σκάβουν το λάκκο!

Εμείς θα προσκαλούσαμε τον αρμόδιο, υπεύθυνο σε επίπεδο Διεύθυνσης, να έρθει σε απογευματινή βάρδια με πορείες στο κέντρο, για να δει και μόνος του τι σημαίνει επιθεώρηση Χαυτείων και τι ακριβώς κάνει και πως το κάνει, ίσως τότε αλλάξει άποψη για τον τρόπο λειτουργίας όλης της εταιρείας.

Αποκοπές δρομολογίων
Διαβάσαμε χτες στο Etheldrivers (ΕΔΩ, ΕΔΩ, ΕΔΩ, ΕΔΩ, ΕΔΩ) για πλήθος περιστατικών με αποκοπές δρομολογίων Λεωφορείων, λόγω παράνομων παρκαρισμένων ΙΧ.

Εμείς στα τρόλλεϋ, γιατί δεν έχουμε τόσες αποκοπές και όταν έχουμε, γιατί δεν εγκλωβίζονται όλα τα τρόλλεϋ μιας γραμμής το ένα πίσω από το άλλο, παρ' ότι θεωρούμαστε δίκτυο σταθερής τροχιάς;;;

Όταν οι εργαζόμενοι παίζουν τα "παιχνιδάκια" της Διοίκησης
Κατά πάσα πιθανότητα, αυτόν τον καιρό, εν αναμονή και του όποιου ίσως καινούργιου Διευθύνοντα έρθει, "παίζονται" παιχνιδάκια στο εσωτερικό της εταιρείας, καλό θα ήταν αυτά τα παιχνιδάκια να μείνουν σε επίπεδο Διεύθυνσης και να μην εμπλέκουν τους απλούς εργαζομένους!

Αν αυτό δεν είναι εργασιακό Byllying, τότε ποιο είναι;;;

Έπεσε στην αντίληψή μας, ένα έγγραφο, μια καταγγελία, που έχει και αρ. πρωτοκόλλου από την Ο.ΣΥ., το οποίο υπογράφουν ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝ(Η) ΟΔΗΓΟΙ, (δεν είναι ορθογραφικό λάθος, αυτή είναι η υπογραφή στο έγγραφο) και το οποίο επί της ουσίας εγκαλεί τον Διευθυντή του ΗΛΠΑΠ, ως προς την εποπτεία του Συγκοινωνιακού Έργου. Δεν θα αναφέρουμε περισσότερα, το έγγραφο είναι υπαρκτό και το 'χουμε στα χέρια μας.

Το τμήμα της Επιθεώρησης Κίνησης, εδώ και καιρό ανήκει οργανωτικά στην Διεύθυνση Παραγωγής Συγκοινωνιακού Έργου της ΟΣΥ και επομένως ουδεμία σχέση ή ευθύνη δεν έχει ο πρώην ΗΛΠΑΠ, επομένως οι καταγγέλλοντες, να προσέχουν ποιον εγκαλούν κάθε φορά

Όταν πριν κάμποσο καιρό, είχαμε πάρει συνέντευξη από τον κ. Δημητριάδη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ), μας είχε τονίσει, "ότι όσες καταγγελίες έρχονται στον ΟΑΣΑ, φιλτράρονται και αναλόγως προωθούνται ή πετάγονται στον κάλαθο των αχρήστων"
Γιατί δεν συμβαίνει το ίδιο και στην Ο.ΣΥ.;

Γιατί αφήνει η εταιρεία τους εργαζομένους απροστάτευτους στις ορέξεις του οποιουδήποτε, που επειδή ξύπνησε στραβά το πρωί, ξεσπάει την οργή του και το μένος που τον διακατέχει, στον απλό εργαζόμενο (Οδηγούς, Ελεγκτές κλπ);

Όπως έχετε φτιάξει το πειθαρχικό, φτιάξτε και ένα τμήμα να ελέγχει, αν οποιαδήποτε καταγγελία έχει βάση, θα γλιτώσουμε πολύ κόπο και χρήμα και θα κερδηθεί ξανά η εμπιστοσύνη των εργαζομένων προς την εταιρεία.

Απλά βασικά πράγματα, που δεν χρειάζεται να είσαι καθηγητής Πανεπιστημίου για να τα ξέρεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια: