Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Ο Ηγέτης και εγγυητής της ενότητας των εργαζομένων Καραπιπεράκης …..



Nikos Tasios
22 Ιουνίου


<< αν πάρω έδρα στο Δ.Σ είμαι οκ! Αν όχι! Επόμενος στόχος η Ο.Σ.Μ.Ε …. Πρέπει να έχω τους συνέδρους δικούς μου! Αν δεν καταφέρω κι εκεί έχω την επιτροπή να κουμαντάρω τον συνδικαλιστή, για την εξελεγκτική θα δούμε … >>

Σε μία μεγάλη ομάδα ο καθένας θα μπορούσε να δώσει και μια διαφορετική έκβαση ενός συμβάντος η ουσία όμως είναι πως αποδεικνύεται ποιος λέει αλήθεια? Το μόνο σίγουρο είναι ότι η αλήθεια για να αποδειχτεί χρειάζεται να υπάρχουν αρκετά πειστικά στοιχεία ή παραδοχή ενός συμβάντος.

Θα περίμενα Καραπιπεράκη μία ποιο σαφής ανάλυση με το τι έγινε στο Ελληνικό αλλά μου κάνει κι αυτή. Εξάλλου αυτό που πάντα έκανες συνεχίζεις να το κάνεις σπέρνοντας διχόνοια με αιχμές ατεκμηρίωτα και ελλιπές σχόλια όπως τα για σταυρούς υπέρ μου στο Ελληνικό !
Αλήθεια γιατί δεν μπήκες στον κόπο να πεις με αριθμούς πόσοι ήταν αυτοί οι σταυροί ? οι παραπάνω που βρέθηκε ο Τάσιος ? Γιατί απλά μιλάμε για δύο σταυρούς παραπάνω στην καταμέτρηση το οποίο άμεσα διορθώθηκε αντί για 22 στα 32 λευκά έγινε 20 στα 32 αυτή είναι ή ΄΄ λαμογιά ΄΄ που αφήνεις να εννοηθεί Καραπιπεράκη και χρησιμοποίησες ως πάτημα στην δική σας κίνηση και ενώ είχε προηγηθεί το συμβάν στον Πειραιά που εσείς καταγγέλλετε , δύο σταυροί !
Όσον αφορά τα μπλε ο φίλος μου της ΕΦ. Ε όπως λες δεν ακούμπησε κανένα ψηφοδέλτιο δικό μας κατ΄ εντολή δική μου μετά το προηγούμενο συμβάν, τα μπλε του συνδυασμού μας καταμετρήθηκαν κυρίως από τον συνάδελφο της εφ. της ΠΑΣΚΕ και της ΔΑΚΕ καλά θα είναι να ρωτήσεις τον ΄΄ χωροφύλακα ΄΄ που είχες βάλει να φυλάει τον Τάσιο, αποδεικνύοντας ότι υπήρχαν υπόνοιες και καμία εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου πολύ πριν τις εκλογές, αφού σε αυτούς απευθύνθηκε ο ΄΄ χωροφύλακας ΄΄ να διορθωθεί το λάθος με τα 40 αντί 37 που λες ! εξάλλου και εκεί το νούμερο είναι πολύ μικρό και είναι πολύ μικρότερο από το ποσοστό λάθους που αναγνωρίζεται από τους δικαστικούς σε κάθε εκλογική αναμέτρηση το οποίο δεν αλλοιώνει αποτέλεσμα. Βέβαια υπήρχε και η επαλήθευση αλλά και η τελική καταμέτρηση της Κ. ΕΦ. Ε που πάλι εκεί θα περνούσαν εξονυχιστικό έλεγχο από τον ΄΄ χωροφύλακα ΄΄ που εσύ είχες επιλέξει! Θα σε διαψεύσω άλλη μια φορά για το σημείο που λες ΄΄ απολογήθηκα ΄΄ , ποτέ δεν είπα ότι << μου τους έβαζε η ΠΑΣΚΕ – ΔΑΚΕ για να μας βάλει να τσακωθούμε >> αλλά όταν ήρθε η ώρα της παραδοχής από τον Ηλιόπουλο για το συμβάν που κατήγγειλε ο Βουμβάκης στην Ανθούσα , τον ρώτησα γιατί το έκανες αυτό Ηλία και μου απάντησε γιατί θεωρήσαμε ότι έκανες ΄΄πουστιά ΄΄ στο Ελληνικό εκεί σας απάντησα ότι << δεν σας πέρασε από το μυαλό να το έκανε κάποιος από ΠΑΣΚΕ – ΔΑΚΕ ( αφού αυτοί τα μέτρησαν ) για να μας βάλουν να τσακωθούμε ? που είναι η εμπιστοσύνη μεταξύ μας ? >> όσο για τον Μιχ. Τασουλα που αναφέρεις και πάλι ψεύδεσαι θέλοντας να ανακατέψεις και άλλους ώστε να ανοιχτεί κάποιο μέτωπο και να πάει η συζήτηση αλλού έστω από το διαδίκτυο, στο ίδιο σημείο της συζήτησης σε ρώτησα Καραπιπεράκη, πως επέλεξες τον Βασίλη για την Κ. εφ. Ε αφού ήταν στους ανεξάρτητους μαζί με τον Τασουλα τον οποίο είχαμε ανοίξει και κάποιο μέτωπο μέσω fb εκείνη την εποχή ? πόση εμπιστοσύνη του είχες ? Δεν τον γνώριζα απάντησες , δηλαδή έβαλες στην Κ.ΕΦ.Ε κάποιον που δεν τον γνώριζες …. Γνώριζες πολύ καλά την εμπειρία του βέβαια αφού είχε ξανακάνει σε Κ. ΕΦ.Ε εδώ τι να υποθέσουμε? Μιλάς ακόμα για τις εφορευτικές και ότι επέλεξα εγώ τον φίλο μου ! Όταν όλοι επιλέξαμε κάποιον του Α/Σ ! Εσύ επέλεξες τον δικό σου στην Ράλλη, όπως επίσης και στα Λιόσια και βέβαια τον πιο βασικό της Κ.ΕΦ.Ε δηλαδή τρείς δικού σου! Να σου μετράνε τους σταυρούς …. Επίσης όταν τέθηκε η πρόταση για τις εφορευτικές εγώ ήμουν αρνητικός και είπα να ψηφιστούν από την Εκλογοαπολογιστική!
Μιλάς εσύ Καραπιπεράκη που δεν κατάφερες να μονογραφούν τα ψηφοδέλτια με το σύνολο των σταυρών από τον δικαστικό την ίδια μέρα παρόλο που ήσασταν 10 άτομα εκεί σε αντίθεση με εμένα μόνος μου στο Ελληνικό και κατάφερα να φύγει η κάλπη την ίδια ημέρα με αριθμημένους τους σταυρούς σε κάθε ψηφοδέλτιο και σφραγισμένο από τον δικαστικό παρόλο που ήταν και το μεγαλύτερο Α/Σ σε δύναμη !
Μόλις μια γραμμή αφιερώνεις για το συμβάν στην Ανθούσα με πρωταγωνιστή τον γαμπρό σου όπου μετά την καταγγελία του Βουμβάκη για απόπειρα αλλοίωσης αποτελέσματος επιβεβαίωσε το γεγονός όπως άλλωστε κι εσύ δεν το διαψεύδεις!
Αλήθεια ποια η διαφορά με την απόπειρα δολοφονίας από την δολοφονία?
Ξεχνάς βέβαια που είπε ότι η πρωτοβουλία της κίνησης αυτής ήταν 4-5 μπορεί και 6 ατόμων !! Υποβαθμίζοντας το γεγονός ως λάθος !
Ποια διαδικασία θα ακολουθούσε ένας έντιμος ? Που επικαλείται οικογένεια και επιτροπή?
Σύγκλιση της επιτροπής Καραπιπεράκη και αν διαπιστωθεί ατόπημα αποπομπή του Τάσιου από την επιτροπή και τον συνδυασμό. Ατόπημα όμως επιβεβαιώθηκε με την κίνηση Ηλιόπουλου όπου μετά την καταγγελία του Βουμβάκη κανένας σας δεν τόλμησε να σηκώσει το χέρι σε ερώτησή μου ποιοι ήταν οι συμμετέχοντες, σκύψατε τα κεφάλια και εσύ ως ΄΄ Ηγέτης ΄΄ τρομάρα σου Καραπιπεράκη πήρες την ευθύνη ενώ δεν υπήρχε καμία αντίδραση από κανέναν σας εναντίων του Ηλιόπουλου τι να σημαίνει αυτό άραγε? Τι να υποθέσει κάποιος, όταν κάποιος καταγγέλλει κάτι που εμείς δεν θα κάναμε ποτέ διότι ήμασταν το κάτι διαφορετικό να μην υπάρχει καμία αντίδραση ενάντια σε αυτήν την κίνηση αλλά μια << συγνώμη ήταν λάθος δεν έπρεπε να γίνει >>!!! Αν το συμβάν το είχε ΄΄ πνίξει ΄΄ ο Βουμβάκης θα είχε περάσει απαρατήρητο αφού κανείς σας δεν θα το έλεγε ποτέ ή πονηριά είχε όμως γίνει!
Το ήθος μου το επέδειξα για άλλη μια φορά, με μία απλή ανακοίνωση παραίτησης από τον συνδυασμό χωρίς να αναφέρω τα εσωτερικά μας …. Έφυγα και ξαφνικά με ειδοποιούν ότι έγγραφο πρωτοκολλημένο στο συνδικάτο λέει ότι μου ζητήθηκε η συνεδρία χωρίς εμένα να με ρωτήσει κανείς χωρίς να με πάρει κάποιος τηλέφωνο να μου την ζητήσει προσπαθώντας να εκθέσετε άτομα με τις υπογραφές που επικαλείστε ενώ ποτέ δεν τηρήσατε στο παρελθόν!
Επίσης την πρόταση για την κατανομή εδρών που σας έκανα με τον Στέφανο που εσύ πρώτος δεν αποδέχτηκες! Θα την δημοσιοποιήσω κάποια στιγμή …
Δεν κατηγόρησα και δεν μίλησα για κανέναν διότι έχω μάθει ότι λέω και γράφω να υπάρχουν και τα αποδεικτικά στοιχεία και αποδειχτικά στοιχεία δεν έχω για αυτά που αλληλοκατηγορείστε υπονοώντας ότι παίρνω το μέρος της μίας πλευράς ! Έγγραψα και μιλάω μόνο για την επιβεβαίωση του συμβάντος μετά την καταγγελία Βουμβάκη όπου επιβεβαιώθηκε από τον ίδιο αλλά και από εσένα Καραπιπεράκη αναλαμβάνοντας την ευθύνη!
Ούτε λόγος βέβαια για τους σταυρούς που πήραν ορισμένα μέλη που σε ακολουθούν Καραπιπεράκη στα Μπλε και στην Π. Ράλλη περισσότερα και με διαφορά σταυρών έως και 18 παραπάνω από τα λευκά τους όχι στο αμαξοστάσιό τους αλλά στο δικό σου! Κατά τ ΄ άλλα ο Τάσιος έπαιρνε τηλέφωνο συναδέλφους στην Ράλλη να τον ψηφίσουν όταν ο Τάσιος ήταν 5 χρόνια στην Ράλλη και πολύ γνωστός πήρε μόλις 23 σταυρούς σε αντίθεση με κάποιους που δεν τους γνώριζε κανένας να έχουν τους ίδιους ή και παραπάνω με τον Ταταράκη που έβαλε υποψήφιος μόνο και μόνο για εμένα μη ψηφίζοντας ούτε τον εαυτό του να έχει 3 στο Ελληνικό, 16 και 13 στην Ράλλη και Πειραιά αντίστοιχα τι να υποθέσουμε όταν η θέση του στο ψηφοδέλτιο ήταν κάτω από εμένα ?
Μου θυμίζει το ρητό σου Καραπιπεράκη << δεν μπορεί ο Κατσ. Να βγαίνει συνδικαλιστής με 50 σταυρούς στα Λιόσια και 300 στο Βοτανικό >>
Ξεχνάς Καραπιπεράκη ότι ό πρώτος που ήρθε στον συνδυασμό ήμουν εγώ και σε μια δύσκολη στιγμή για εσάς λόγο των μηνύσεων, που ίσως και να μην υπήρχατε σήμερα αφού όταν ήρθα μόλις 6 από εσάς βρήκα …..
Και μην νομίζεις ότι απειλούμαι εύκολα, αν εννοείς και για εμένα για τις 50 σελίδες εδώ είμαι και θα παίρνεις τις απαντήσεις κάθε φορά που θα αναφέρεται το όνομά μου εξάλλου κατά δήλωσή σου << σας ξέρω όλους καλά >> πιστεύω αν και δεν νομίζω, να με ξέρεις και εμένα καλά!
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ό φόβος σου για τα ψέματα που λες αποδεικνύεται μη αναφέροντας ονόματα στην ανακοίνωσή σου όπως και ερωτηματικά με υποθέσεις και σκέψεις υπονοώντας και αφήνοντας να εννοηθούν πολλά ! Δεν πήρες κανένα μάθημα φαίνεται από δικαστήριο όταν σου είπε ο εισαγγελέας την έννοια των σημείων στίξης σε μία καταγγελία !

Τέλος ο καταγγέλλων πρέπει να αποδείξει αυτά που ισχυρίζεται με στοιχεία ! Εγώ δεν χρειάζεται πλέον να αποδείξω τίποτα γιατί για το μόνο συμβάν που κατήγγειλα αφού και ο ίδιος έστω και υποβαθμισμένα σε μία σειρά επιβεβαίωσες παίρνοντας και την ευθύνη προστατεύοντας τα παιδιά σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: