Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΩΝ – Ο Σπίρτζης έδειξε την έξοδο στον πρόεδρο του ΟΑΣΑ




Την οξεία αντίδραση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, προκάλεσε η πρόταση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΑ, Γρηγόρη Δημητριάδη, από το βήμα της Βουλής να μετατραπεί η λαθρεπιβίβαση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς από πταίσμα σε πλημμέλημα, κάτι το οποίο μπορεί να οδηγήσει στη σύλληψη ή ακόμα και τη φυλάκιση του παραβάτη.

«Δεν μπορώ να καταλάβω τέτοιου είδους προτάσεις. Δηλαδή να συλλαμβάνονται και να φυλακίζονται από τρία έως πέντε έτη όσοι χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς χωρίς εισιτήριο. Εγώ λέω να τους εκτελούμε κιόλας» είπε. Και συνέχισε προαναγγέλλοντας ουσιαστικά την αποπομπή του κ. Δημητριάδη: «Δεν μπορώ να καταλάβω πώς λένε τέτοια πράγματα άνθρωποι που είναι πολλά χρόνια στα μέσα μεταφοράς. Εχουν ευθύνη για το χάλι τους, έχουν ευθύνη για τους λαθροκυνηγούς. Εχουμε ευθύνη κι εμείς γιατί δεν τους έχουμε αλλάξει ακόμα. Τέτοια πρόταση μας είχε κάνει και η τρόικα» είπε υπαινισσόμενος για ακόμα μία φορά ότι η διοίκηση του ΟΑΣΑ συμβούλευε τους εκπροσώπους των θεσμών.

Νωρίτερα ο κ. Δημητριάδης είχε επισημάνει πως: «Στόχος δεν θα είναι να τιμωρήσουμε αυστηρά κάποιους, αλλά να περάσουμε ένα μήνυμα στην κοινωνία ότι οι αστικές συγκοινωνίες πρέπει να είναι βιώσιμες και ποιοτικές αντί να τις κατασπαταλούμε».

Οι «Συγκοινωνίες Αθηνών» σε ανακοίνωση που ακολούθησε την ομιλία στη Βουλή σημειώνουν πως «το ΔΣ του Οργανισμού πρότεινε την επαναφορά του άρθρου 391 ΠΚ όπως ίσχυε μέχρι το 1994 με πρόβλεψη προστίμου ή ποινή φυλάκισης μέχρι τρεις μήνες που, έτσι και αλλιώς, είναι εντός του ορίου αναστολής. Με την πρόταση αυτή θέτουμε ένα υπαρκτό ζήτημα για προβληματισμό, αλλά ξεκαθαρίσαμε ότι σε κάθε περίπτωση δεν επιδιώκουμε καμία σύλληψη, ενώ δεν εκφράσαμε κάποια διαφωνία που δεν συμπεριλήφθηκε στο νομοσχέδιο».

Πάντως, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που οι αρμόδιοι… φλερτάρουν με την ιδέα του πλημμελήματος για τη λαθρεπιβίβαση, καθώς και το 2011 είχε γίνει αντίστοιχη προσπάθεια, αλλά λόγω των αντιδράσεων είχε ακυρωθεί με τροποποίηση της τελευταίας στιγμής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: