Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Συναδέλφος αποζημιώνεται για 15 μέρες άδεια που ΔΕΝ του χορήγησε η υποδιεύθυνση κίνησης στο Ελληνικό


Την Πέμπτη 24, Μαρτίου διεξήχθη στην επιθεώρηση εργασίας Δάφνης - Γλυφάδας η εργατική διαφορά μεταξύ του οδηγού (και μέλους της «Ανεξάρτητης Παρέμβασης») Λαζάρου Καρακούλα και της ΟΣΥ. Αντικείμενο της διαφοράς ήτανε η επιθυμία του οδηγού να αποζημιωθεί για 15 μη χορηγηθείσες μέρες άδειας του 2015...                     Οι εκπρόσωποι της Ο.ΣΥ. δήλωσαν στον Επιθεωρητή Εργασίας ότι λόγω υπηρεσιακών αναγκών δεν δίνονται οι άδειες και τα ρεπό που αιτούνται οι οδηγοί. Από την άλλη όμως δεν είναι και διατεθειμένοι να αποζημιώνουν για τις άδειες που «δεν μπορούν» να χορηγούν. Με δυο λόγια ζητάνε να τους τα χαρίσουμε!!!

Η απόφαση της επιθεώρησης εργασίας βγήκε καθαρά υπέρ του Λάζαρου Καρακούλα.


Ο συνάδερφός θα αποζημιωθεί προσαυξημένα από την εταιρία τις 15 μέρες άδειας τις οποίες δεν προγραμματίστηκε να λάβει μέσα στο 2015. Θα τις αποζημιώνονταν δε με 100% προσαύξηση (και θα έπαιρνε τα διπλάσια λεφτά) εάν είχε τη δυνατότητα να αιτηθεί τις άδειες μέσω του βιβλίου αιτημάτων του γραφείου κίνησης.

Αυτό όμως το έχει καταργήσει η Ο.ΣΥ. στερώντας από τους οδηγούς τη δυνατότητα να κρατάνε αποδεικτικά στοιχεία. Επίσης έγινε σύσταση στον υποδιευθυντή κίνησης Ελληνικού κύριο Γ. Λουλακάκη να κάνει σωστά τη δουλειά του, να τηρεί βιβλίο αδειών και να αφήσει κατά μέρους τα δικά του «συστήματα» που έχουν σκοπό να ευνοήσουν την κλίκα του, σε βάρος των υπόλοιπων οδηγών.

Στο αμαξοστάσιο Ελληνικού ο κ. Λουλακάκης δίνει προκλητικά στους «δικούς του» μαζεμένη άδεια 2 και 3 μήνες (δίνει τα μεταφερόμενα ρεπό μαζεμένα) και στους υπόλοιπους επιδιώκει να μην δώσει ούτε τα ελάχιστα που δικαιούνται.

Τις βρώμικες και ανήθικες μεθόδους του υποδιευθυντή κίνησης Ελληνικού τις έχουμε καταγγείλει πολλές φορές στο παρελθόν και ο μόνος λόγος για τον οποίο βρίσκεται ακόμα στη θέση του είναι η προστασία που του δινόταν από τη Διοίκηση Οικονόμου και φυσικά από την ΠΑΣΚΕ…

Παρόλα αυτά, υποχρεώθηκε να υποχωρήσει σε μια σειρά πράγματα (π.χ. ανάρτηση βαρδιών), ενώ όσοι συνάδελφοι έκαναν το βήμα και τον κατήγγειλαν στην επιθεώρηση εργασίας έχουν δικαιωθεί. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν ο Κ. Κουτσουμπός για το θέμα της μη χορήγησης εκλογικής άδειας, οι συνάδελφοι Λαμπρούσης, Θεοχάρης και Ζαχαριάς για την μη χορήγηση άδειας φροντίδας τέκνων κ.α.

Από την ημέρα της καταγγελίας μέχρι την διεξαγωγή της εργατικής διαφοράς ο συνάδελφος δέχτηκε πίεση τόσο από την υποδιεύθυνση κίνησης του αμαξοστασίου Ελληνικού όσο και από τα γνωστά παπαγαλάκια του γραφείου κίνησης.

Οι συκοφάντες έφτασαν να λένε πως δίνει το κακό παράδειγμα και πως αν όλοι οι οδηγοί κάνουν το ίδιο θα κλείσει η εταιρία!

Η εταιρία δεν κινδυνεύει από συναδέλφους που διεκδικούν τα δεδουλευμένα τους και τα δικαιώματά τους! Κινδυνεύει από τις ρεμούλες, τις μίζες, τους εργολάβους, τις κλοπές και από τα βρώμικα κυκλώματα και τις κλίκες που έχουν καταλάβει υποδιευθύνσεις, διευθύνσεις κλπ στην εταιρία και την διοικούν με γνώμονα την εξυπηρέτηση των συμφερόντων των δικών τους και των υμετέρων τους.

Στα σημερινά χάλια έχουμε φτάσει με διαχείριση της εταιρίας από ανθρώπους τύπου Λουλακάκη και με την συντριπτική πλειοψηφία των συνδικαλιστικών παρατάξεων να συμμετέχει στο «παιχνίδι» αντί να πολεμά την άνιση μεταχείριση των εργαζόμενων, την διαφθορά, τη γήρανση και τον παροπλισμό του στόλου, τη μείωση του προσωπικού κοκ.

Στα χάλια αυτά συμπεριλαμβάνονται και 75.000 ρεπό και άδειες που δεν έχουν δωθεί στους εργαζόμενους τα τελευταία χρόνια των μνημονίων και τα οποία αν αποζημιωνόταν θα κόστιζαν 10 εκατ. ευρώ!

Εμείς καλούμε τους συναδέλφους να μην φοβούνται τα γραφεία κίνησης, να διεκδικούν όσα δικαιούνται και να προχωρούν σε καταγγελίες στην επιθεώρηση εργασίας όταν χρειάζεται. Είναι αυτονόητο ότι η Ανεξάρτητη Παρέμβαση θα είναι δίπλα στον καθένα που επιλέγει το δρόμο του αγώνα.

Καλούμε επίσης τη νέα διοίκηση της εταιρίας, να αποδείξει ότι είναι διαφορετική από τις προηγούμενες όπως επικαλείται, προχωρώντας σε ελέγχους, χτυπώντας τη διαφθορά και ξηλώνοντας από τις θέσεις τους παντώς τύπου Λουλακάκηδες της εταιρίας.

Πηγη: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΘΕΛ-ΟΑΣΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: