Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ



ΣΥΜΒΑΣΗ
Στο Διοικητικό Συμβούλιο που διενεργήθηκε στις 22/7/2016 το θέμα ήταν η υπογραφή ΕΣΣΕ.Επιτέλους το προεδρείο μας έδωσε και διαβάσαμε, όπως μας είπαν το 4ο σχέδιο αυτής, που αποτελεί τοως τώρα προϊόν της διαπραγμάτευσης. Σεβόμενοι την μη κοινοποίηση του περιεχομένου των διαπραγματεύσεων, ώστε να μην δημιουργηθούν προβλήματα, όπως το ζήτησε το προεδρείο, δεν θα σας αναλύσουμε το σύνολο αυτής, αλλά θα σταθούμε εκεί που νομίζουμε, ότιη εταιρεία έχει ξεπεράσει τα εσκαμμένα.
Εξάλλου η οποιαδήποτε ανάλυση και έγκριση για την υπογραφή ΕΣΣΕ πρέπει να δοθεί μόνο από Γενική Συνέλευση!

Στεκόμαστε σε τρία σημεία λοιπόν:
                                                                                    1)ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
Η εταιρεία επιχειρεί μέσω άρθρου που αφορά θεσμικό  κεκτημένομε θέμα τις αναπαύσεις μας, να αποδεχτούμε εργαζόμενουςδύο ταχυτήτων, αφού κάθε νέος εργαζόμενος και για περίοδο δύο ετών δεν θα το λαμβάνει. Αν το αποδεχτούμε αποδεχόμαστε και την πρακτική.

2)ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕΣΩ ΛΕΥΚΗΣ ΕΠΙΤΑΓΗΣ
Επίσης η εταιρεία μέσω άρθρου του εν λόγω σχεδίου ΕΣΣΕ, επιχειρεί να μας εμπλέξει με τα καθήκοντα του ελέγχου και της πώλησης εισιτηρίων την ώρα της βάρδιας, με τον απαράδεκτο τρόπο της μονομερούς εκπόνησης και εφαρμογής του μέτρου. Ακόμα και αν αποφασίζαμε οι εργαζόμενοι να το αποδεχτούμε, σε καμία περίπτωση δεν δίνουμε λευκές επιταγές σε διμερής συμφωνίες. Το πως και το πότε, πρέπει να συναποφασίζονται.

Φτάνουμε όμως στο άρθρο που για εμάς είναι το θεμελιώδες, γιατί καταδεικνύει περίτρανα το πως μας αντιμετωπίζει η εταιρεία αλλά και το προεδρείο, αφού δεν πρόκειται για το πρώτο σχέδιο αλλά για το τέταρτο που καταγράφει αυτά που ακολουθούν. Στο άρθρο λοιπόν που αφορά μισθολογικές αυξήσεις όλων των ειδικοτήτων της ΟΣΥ, με νούμερα ΤΥΧΑΙΑ αλλά που απηχούν ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΟΥΣΙΑ τα όσα αναφέρει η σύμβαση, διαβάσαμε τα εξής:

3)ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ
(Τα νούμερα επαναλαμβάνουμε είναι τυχαία, αλλά απηχούν ΠΛΗΡΩΣ την ΟΥΣΙΑ)

    Κινητό Συνεργείο 79
    Τεχνίτης 59
    Επόπτης - Σταθμάρχης 52

    Οδηγός 21
    Ελιγμοδηγός 18
    Φύλακες, χορηγητές, Διοικητικοί και γενικά ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ 25
Λοιπόν! Τι κατάλαβες; Μόνο που πριν κάνεις το οποιοδήποτε σχόλιο θα πρέπει να αναλογιστείς, ότι από τα 17 μέλη που σε αντιπροσωπεύουν στο Συνδικάτο σου, οι 9, που εσύ ψήφισες, είναι προϊστάμενοι σου, Τμηματάρχες, Επόπτες και Σταθμάρχες! Τι περίμενες! Όπως στρώνεις κοιμάσαι. Αυτά που μόλις διάβασες στο αποδεικνύουν για ακόμα μια φορά!

Την Δευτέρα 26/07 2016 επισκεφτήκαμε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΟΣΥ, σε μια πολύ σύντομη συνάντηση εκτός προγράμματος, όταν του αναφέραμε το συγκεκριμένο θέμα, μας διέκοψε λέγοντας, μην ζητάτε ευθύνες από εμένα, εσείς τα κάνατε έτσι, εγώ αυτές τις διαφορές βρήκα, αυτές πρότεινα! Έτσι μας απάντησε η εταιρεία. Αυτές τις διαφορές... ΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΝΑΤΕ ΕΤΣΙ!

Εμείς κρίναμε ως απαράδεκτο στο σύνολο του αυτό το άρθρο, που αποτελεί ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ αιτία απόρριψης του εν λόγω σχεδίου της ΕΣΣΕ και ευθεία προσβολή απέναντι στο πιο ενεργό κομμάτι αυτής της εταιρείας, το πιο σκληρά και υπέρ το δέον εργαζόμενο, που συν της άλλης καθημερινά καλείται να λογοδοτεί, για όλα τα λάθη, τις αβλεψίες και τις ανεπάρκειες, όλων των άλλων ειδικοτήτων της εταιρείας και όχι μόνο αυτής, αλλά και του ΟΑΣΑ!

Και ορίστε είδατε και μόνοι σας που μας τοποθετούν!!! Όσοι κρατούν τιμόνι είναι οι τελευταίοι των τελευταίων!

Σεβόμαστε απόλυτα αυτά που προσφέρει η κάθε ειδικότητα στην εταιρεία που εργαζόμαστε και αυτός ακριβώς ο σεβασμός, μας επιβάλει και απαιτούμε η κάθε ειδικότητα να αμείβεται σε άμεση συνάρτηση με το παραγόμενο από αυτή έργο, λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες κάτω από τις οποίες παράγεται. ΤΕΛΟΣ.

Παναγιώτης Σκοκέας – Χρήστος Τόλιας
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Ο.ΣΥ - ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΠΥΛΗ






























Δεν υπάρχουν σχόλια: