Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

Χρ. Σπίρτζης: Ευθύνη Της Διοίκησης Και Των Μετόχων Του ΟΑΣΘ Η Αποπληρωμή Των Δεδουλευμένων



Στο ενδεχόμενο εκ νέου κινητοποιήσεων των εργαζομένων του ΟΑΣΘ αναφέρθηκε ερωτηθείς σε συνέντευξη του στην ΕΡΤ ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.«Πάλι κινητοποιήσεις;», ήταν η απάντηση του Χρ. Σπίρτζη όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφους της ΕΡΤ για το ενδεχόμενο νέων κινητοποιήσεων που προανναγγέλλουν οι εργαζόμενοι αν δεν τους καταβληθούν τα δεδουλευμένα δύο μηνών μέχρι το Σάββατο.
«Πριν λίγο καιρό συμφωνήσαμε να δώσει το ελληνικό δημόσιο προκαταβολικά, δύο δόσεις προκειμένου να καλυφθούν οι μισθοί των ανθρώπων που είχαν δουλέψει. Το κάναμε αυτό. Τώρα γιατί κάνουν κινητοποιήσεις;", διερωτήθηκε.

Πρόσθεσε δε πως «αυτό είναι πρόβλημα της Διοίκησης του ΟΑΣΘ και των μετόχων τους».

«Υπάρχει μία πάγια πρακτική κυρίως στη Θεσσαλονίκη όταν ένα ιδιώτης είναι εργολάβος, να θυμίσω το Μετρό, είτε ο ΟΑΣΘ είτε άλλοι και έχουν δικά τους προβλήματα βγάζουν κάποιους εργαζόμενους στο δρόμο, σαν πίεση στη κυβέρνηση και στην κοινωνία», τόνισε και πρόσθεσε πως «το λέω καθαρά. Μέρος των εργαζομένων του ΟΑΣΘ είναι μέτοχοι του ΟΑΣΘ και πολύ μεγάλο ποσοστό των υπολοίπων είναι συγγενείς των μετόχων του ΟΑΣΘ. Η κοινωνία της Θεσσαλονίκης τα ξέρει αυτά 60 χρόνια».

«Ας κάνουν κινητοποιήσεις ας κάνουν ότι θέλουν. Ας μαζέψουν τα έξοδα που έχει ο ΟΑΣΘ, να τα εξορθολογήσουν και να προχωρήσουν με μία σύμβαση, που δεν έχει κανένας άλλος ιδιώτης ή επιχείρηση, όχι στην Ελλάδα, στον κόσμο», επισήμανε.

Παράλληλα επανέλαβε πως η περίπτωση του ΟΑΣΘ «είναι σκάνδαλο από το 1957» καθώς «είναι μια σύμβαση με διάφορες παραλλαγές από το 1957 που λέει ότι επί της ουσίας ένας Οργανισμός καλύπτει όλα του τα έξοδα και το κέρδος των μετόχων».
«Αυτό το θέλουν όλοι οι επιχειρηματίες, όλος ο πλανήτης αλλά δεν υπάρχει. Αυτό έγινε με διάφορες παραλλαγές στο πέρασμα των χρόνων και συγκεκριμένες πολιτικές ευθύνες», πρόσθεσε.

Τέλος εκτίμησε πως δεν γίνεται οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης «που είναι ιδιωτικές και δεν είναι δημόσιες όπως στην Αθήνα να κοστίζουν πέντε φορές περισσότερο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: