Στο στόχαστρο του εργατικού κέντρου Αθήνας (ΕΚΑ), βρέθηκε η διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ ΑΕ, την οποία κατηγορεί για δίωξη εργαζόμενης.Στην ίδια ανακοίνωση, η δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση αναφέρει πως:
«Η σπίλωση που «ελαφρά τη καρδία» επιχειρείται, έχει ήδη συναντήσει την αντίδραση του επιχειρησιακού «Σωματείου Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ)»,το δε Εργατικό Κέντρο Αθήνας εκφράζει την πλήρη συμπαράστασή του στη διωκόμενη συνάδελφο και καλεί την εταιρεία να απόσχει από την αναιτιολόγητη δίωξή της και από ενέργειες που διασαλεύουν την εργασιακή ειρήνη».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου