Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

Το πρωί «αντισυστημικοί» Το βράδυ κυβερνητικοί




Όλο το προηγούμενη διάστημα η ΕΑΣ παρουσιαζόταν σαν μια «αντισυστημική» παράταξη, η οποία μιλούσε ενάντια στα μνημόνια, τις περικοπές και την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών.

Για να δείξει πόσο «αγωνιστική» και «αντισυστημική» είναι, η ΕΑΣ διαφήμιζε τη σύνδεση στελεχών της με τον πολιτικό χώρο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ (εξωκοινοβουλευτική αριστερά). Ο δε συνδικαλιστής Σταύρος Μανίκας ψηφίστηκε πρόσφατα και στην Κεντρική Πολιτική Επιτροπή του ΝΑΡ (η βασική συνιστώσα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ).

Στις 14/1/2018 η ΕΑΣ έβγαλε ανακοίνωση με τίτλο: «Σύριζα , ΠΑΣΟΚ, Νέα Δημοκρατία ίδια τα μνημόνια και η τρομοκρατία».

Ένα μήνα αργότερα ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ (διορισμένος από τον ΣΥΡΙΖΑ και το υπερταμείο) προχωρά σ’ ένα πακέτο προαγωγών στελεχών και φίλων της ΕΑΣ. Να ενθουσιάστηκε άραγε από την «επικοδομητική κριτική» που άσκησε η ΕΑΣ στην ανακοίνωση και αποφάσισε ότι αυτά τα παιδιά αξίζουν να πάνε ψηλά;

Όσοι έχουν δουλέψει στην ΟΣΥ έστω και μια ημέρα ξέρουν τι σημαίνει αυτό το «πακέτο» προαγωγών. Ξέρουν επίσης ότι αυτά τα πράγματα δεν γίνονται ξαφνικά. Υπάρχει πάντα ιστορία, παρασκήνιο και κάποιου είδους συνδιαλλαγή…

Το στήσιμο του κομματικού μηχανισμού του ΣΥΡΙΖΑ στην ΟΣΥ

Σήμερα όλες οι υποδιευθύνσεις κίνησης, με μόνη εξαίρεση το Μπραχάμι έχουν ανατεθεί σε ανθρώπους του ΣΥΡΙΖΑ.

Επίσης ένας από τους δυο τμηματάρχες στα τέσσερα απο τα επτά αμαξοστάσια είναι ΣΥΡΙΖΑ – ενω στα υπόλοιπα τρία αμαξοστάσια της Ανθούσας, των Άνω Λιοσίων, και του Βοτανικού και οι δυο τμηματάρχες είναι ΣΥΡΙΖΑ!

Αντί να φτιάξει τις αστικές συγκοινωνίες, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, φτιάχνει τον δικό της κομματικό μηχανισμό στην ΟΣΥ, ξηλώνοντας παράλληλα τον μηχανισμό της ΠΑΣΚΕ και της ΔΑΚΕ. Ο μηχανισμός αυτός είναι πιο αποτελεσματικός όταν μοιράζεται σε δυο παρατάξεις. Το «παραμύθι» το έχουμε άλλωστε ξαναδεί στο παρελθόν με το δίδυμο ΠΑΣΚΕ και ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ.

Είναι προφανές ότι ο μηχανισμός αυτός δεν θα λειτουργήσει ούτε υπέρ των εργαζομένων, ούτε υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών.

Όπως έχουν δείξει όλες οι τελευταίες εξαγγελίες του κ. Σπίρτζη, στόχος του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι η διάσωση των αστικών συγκοινωνιών, αλλά η σταδιακή ιδιωτικοποίηση (δείτε π.χ. παράδοση των μακρινών δρομολογίων της ΟΣΥ στα ΚΤΕΛ). Και αυτό πρέπει να γίνει, με βάση την πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, με τον πιο ελεγχόμενο και ήσυχο τρόπο.

https://anexapar.wordpress.com/2018/02/01/πίσω-από-τις-δηλώσεις-για-σαμποτάζ-έκρ/

Οι κομματικοί μηχανισμοί και οι εργοδοτικές παρατάξεις παίζουν αυτόν ακριβώς το ρόλο. Να κρατάνε τον κλάδο ήσυχο, ότι κι’ αν συμβαίνει. Απ’ ότι φαίνεται κ. Αναγνωστόπουλος θεωρούσε ότι αυτή τη δουλειά μπορεί να την κάνει μόνο του το ΜΕΤΑ. Ο κ. Γλυκός βάζει τώρα στο παιχνίδι και την ΕΑΣ.

Οι μαζικές προαγωγές και μετακινήσεις λίγο πριν τις εκλογές αποτελούν από την μεριά της Διοίκησης χυδαίο, ανοιχτό εκβιασμό για το τι «πρέπει» να ψηφίσουν οι εργαζόμενοι.

Η χυδαιότητα της διοίκησης έφτασε σε τέτοιο σημείο που ξήλωσε τον υποδιευθυντή του Α/Σ Ελληνικού Κάτρη Κων/νο 17 μέρες μετά την τοποθέτηση του, επειδή δεν «βόλευε» στον προεκλογικό σχεδιασμό των Συριζαίων. Ο Κάτρης δεν αναμιγνύεται στις συνδικαλιστικές εκλογές, ούτε «επηρεάζει» εργαζόμενους και το κυριότερο, δεν είναι ΣΥΡΙΖΑ!

Την ίδια στιγμή η χρήση του διευθυντικού δικαιώματος έχει πάρει στην ΟΣΥ διαστάσεις κατάχρησης και καθώς δεν υπάρχει καμία αντίσταση ενδεχομένως να επεκταθεί και σε άλλα θέματα της εταιρίας – Πειθαρχικά; Απολύσεις; Ποιος ξέρει…

https://anexapar.wordpress.com/2018/01/04/συριζα-οι-πρώτες-απολύσεις/

Να μην υποκύψουμε

Η Ανεξάρτητη Παρέμβαση καλεί τους συναδέλφους να μην σκύψουν το κεφάλι, να μην υποκύψουν στους εργοδοτικούς εκβιασμούς, να κρατήσουν την αξιοπρέπειά τους, να παλέψουμε για να μην παραδοθούν αμαχητί οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες στο ιδιωτικό κεφάλαιο πράγμα που θα σημαίνει συντριβή των δικαιωμάτων και του βιοτικού μας επιπέδου, να συστρατευτούμε και να δώσουμε μαζί τις μάχες του παρόντος και του μέλλοντος.


ΥΓ: οι αναθέσεις μέχρι και τη στιγμή αυτή συνεχίζονταν. Μαζί με των τεχνικών και διοικητικών έχουν ξεπεράσει τις διακόσιες σε σύνολο! Και ολα αυτά απο μια κυβέρνηση, που θα τις καταργούσε….

Δεν υπάρχουν σχόλια: