Η απαράδεκτη στάση των πλειοψηφιών των σωματείων της ΣΤΑΣΥ ( ΕΝΩΣΗ, ΣΗΕΚ), να επιτεθούν στην απεργιακή κινητοποίηση των συναδέλφων του ΜΕΤΡΟ (ΣΕΛΜΑ) ,αλλά και η εικόνα που βγήκε απο το συντονιστικό των σωματείων της Ο.ΣΥ με κεντρικό θέμα συζήτησης το κλείσιμο του Α/Σ του Ελληνικού, οι προτάσεις αλλά και οι θέσεις που εκφράστηκαν (ΔΑΚΕ,ΠΑΣΚΕ,ΜΕΤΑ) αποδείχνουν οτι είναι συγκοινωνούντα δοχεία και συναντιούνται μπροστά στην ποδιά και τα συμφέροντα της εργοδοσίας. Αραγε ποιόν ωφελεί η επίθεση στον αγώνα των συναδέλφων και στα δικαια αιτήματά τους; Αραγε ποιόν ωφελεί η απεργοσπαστική πρόταση για κινητοποίηση μια μέρα μετά την πανελλαδική πανεργατική απεργία στις 30 Μάη ώστε να μην βρεθούμε σε κοινή συμπόρευση με τους άλλους εργαζόμενους; Οι θέσεις του σωματείου (ΟΑΣΑ) οτι το Α/Σ του Ελληνικού δεν θα επιφέρει συρρίκνωση , αλλά ενίσχυση των Αστικών συγκοινωνιών απο που προκύπτει; είναι η οχι θέσεις της κυβέρνησης και της διοίκησης; Οι συνάδελφοι να βγάλουν τα συμπεράσματά τους για το ποιός βάζει πλάτη στις κυβερνητικές πολιτικές.
Συνάδελφε-συναδέλφισσα είμαστε μπροστά σε αντικειμενικά γεγονότα ,που δεν χωρούν δεύτερες ερμηνείες και υπεκφυγές , το κάθε μέλος των Δ.Σ να αναλάβει την ευθύνη του και να απαιτήσει την σύγκληση των Γ.Σ ώστε να ενημερωθεί ο κλάδος και να πάρει τις αποφάσεις του να προστατεύσει το Α/Σ του Ελληνικού αλλά και την αστική συγκοινωνία απο την συρρίκνωση και την διάλυση που επιχειρείται, απο την παραχώρηση επιδοτούμενου συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ. Εδώ και τώρα απαιτούμε κρατική αστική συγκοινωνία . Συνεχίζουμε την συλλογή υπογραφών ενάντια στο κλείσιμο του Α/Σ.
ΨΗΦΙΣΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ 9 ΜΑΗ 2018
Συνάδελφε-συναδέλφισσα είμαστε μπροστά σε αντικειμενικά γεγονότα ,που δεν χωρούν δεύτερες ερμηνείες και υπεκφυγές , το κάθε μέλος των Δ.Σ να αναλάβει την ευθύνη του και να απαιτήσει την σύγκληση των Γ.Σ ώστε να ενημερωθεί ο κλάδος και να πάρει τις αποφάσεις του να προστατεύσει το Α/Σ του Ελληνικού αλλά και την αστική συγκοινωνία απο την συρρίκνωση και την διάλυση που επιχειρείται, απο την παραχώρηση επιδοτούμενου συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ. Εδώ και τώρα απαιτούμε κρατική αστική συγκοινωνία . Συνεχίζουμε την συλλογή υπογραφών ενάντια στο κλείσιμο του Α/Σ.
ΨΗΦΙΣΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ 9 ΜΑΗ 2018
Οι συγκεντρωμένοι εργαζόμενοι της αστικής συγκοινωνίας της Αθήνας, οι μαζικοί φορείς, τα συνδικάτα και οι κάτοικοι της περιοχής δηλώνουμε από τον χώρο του Αμαξοστασίου του Ελληνικού ότι θα παλέψουμε να μην κλείσει.
Η περιοχή του Ελληνικού βρίσκεται χρόνια στο στόχαστρο των πολυεθνικών για την κερδοφορία του κεφαλαίου. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ υλοποιεί τα προαπαιτούμενα και τους νόμους που ψήφισαν ΝΔ – ΠΑΣΟΚ.
Η εποχή της κρίσης είναι πρώτης τάξεως πρόσχημα για την περιβόητη «ανάπτυξη» που συνοδεύεται από το παραμύθι για έξοδο από τα μνημόνια και καλύτερες μέρες για το λαό.
Μετά τα λιμάνια, τα αεροδρόμια, το σιδηρόδρομο, σειρά έχει η αστική συγκοινωνία. Η «αναδιάρθρωση» περιλαμβάνει το κλείσιμο του Αμαξοστασίου Ελληνικού, την χειροτέρευση του συγκοινωνιακού έργου.
Κάθε αντεργατική ενέργεια είναι κρίκος για την πλήρη απελευθέρωση των Μεταφορών. Είναι απαίτηση των επιχειρηματικών ομίλων να συρρικνωθεί και να τεμαχισθεί η αστική συγκοινωνία, για να γίνει πιο εύκολη η ιδιωτικοποίηση.
Η προώθηση του συγκεκριμένου έργου δεν είναι τυχαία, είναι ενταγμένη στο σχεδιασμό των μονοπωλιακών ομίλων, ντόπιων και ξένων, και έχει στόχο την ανάδειξη της χώρας σε κόμβο μεταφοράς εμπορευμάτων από και προς την Ευρωπαϊκή Ένωση και φυσικά ως τουριστικό θέρετρο.
Το Ελληνικό είναι οικόπεδο – φιλέτο. Σε αυτήν την έκταση οι «επενδυτές» θέλουν να οικοδομήσουν πολυτελείς κατοικίες, ξενοδοχεία, ουρανοξύστες, καζίνο και ό,τι περισσεύει το βαφτίζουν μητροπολιτικό πάρκο.
Σε αυτήν την επένδυση δεν χωράνε όλοι. Οι υποδομές που εξυπηρετούν χιλιάδες λαϊκές ανάγκες, όπως το συγκοινωνιακό έργο των νοτίων προαστίων, δεν χωρούν στα σχέδιά τους με τη μορφή που έχουν σήμερα. Το κλείσιμο του μεγαλύτερου αμαξοστασίου της ΟΣΥ θα προκαλέσει τεράστια προβλήματα σε όλο το συγκοινωνιακό έργο του Λεκανοπεδίου, θα δυσκολέψει την καθημερινότητα εργαζομένων και κατοίκων, θα μειωθούν κι άλλο τα δρομολόγια, θα μεγαλώσουν οι αναμονές στις στάσεις, θα μείνουν περισσότερες γειτονιές χωρίς συγκοινωνία.
Το αμαξοστάσιο του Ελληνικού με τον πρόσφατο εκσυγχρονισμό του, παράλληλα με το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας των εργαζομένων, έχει μεγάλες δυνατότητες για ολοκληρωμένη συντήρηση και επισκευή βαρέων οχημάτων, για την εξυπηρέτηση των αναγκών μετακίνησης των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής.
Την ώρα που κλείνουν το αμαξοστάσιο του Ελληνικού, κλείνουν και τις μπάρες, εφαρμόζοντας το ηλεκτρονικό εισιτήριο που φέρνει μαζί του αυξήσεις, καταστολή, αποκλεισμό κοινωνικών ομάδων.
Οι ανατροπές στη συγκοινωνία, η «ανάπτυξη» που τάζει η κυβέρνηση, οι «επενδύσεις» τους βασίζονται στα συντρίμμια των μισθών και των δικαιωμάτων μας. Κανένα όφελος δεν υπάρχει για τους εργαζόμενους. Δεν έχουμε καμία εμπιστοσύνη στις κυβερνήσεις του κεφαλαίου, καμία αποδοχή στην απόφαση να κλείσει το αμαξοστάσιο.
Απαιτούμε:
Να μην κλείσει το αμαξοστάσιο Ελληνικού.
Ενιαίο κρατικό φορέα αστικών συγκοινωνιών. 100% χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό για την επισκευή και ανανέωση του στόλου.
Ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών σε όλη την Αττική με τα μέσα να αλληλοσυμπληρώνονται.
Φθηνή, συχνή, αξιόπιστη συγκοινωνία.Μείωση της τιμής των εισιτηρίων κατά 50%
.
Προσλήψεις προσωπικού.
Προσλήψεις προσωπικού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου