Nα ακυρωθεί η Υπουργική Απόφαση για το κλείσιμο του αμαξοστασίου του Ελληνικού ζητάει το ΚΚΕ με Ερώτηση που κατέθεσαν προς τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών
Oι βουλευτές του Κόμματος, Χρήστος Κατσώτης, Γιάννης Γκιόκας, Λιάνα Κανέλλη και Διαμάντω Μανωλάκου.
Προκειμένου να διευκολύνει τον «επενδυτή» που ανέλαβε την έκταση στο Ελληνικό, η κυβέρνηση «απελευθερώνει» την περιοχή από άλλες δραστηριότητες όπως το αμαξοστάσιο.
Αναλυτικά η Ερώτηση:
«Η κυβέρνηση, υλοποιώντας τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει απέναντι στο κεφάλαιο όπως αποτυπώνονται στα 3 μνημόνια καθώς και στις αξιολογήσεις, με τα συνεχή αντιλαϊκά μέτρα, προχωρά εκτός των άλλων και στο κλείσιμο του Αμαξοστασίου Ελληνικού.
Ενόψει της 4ης αξιολόγησης, η κυβέρνηση που άλλα έλεγε για το Ελληνικό, τώρα τρέχει τις ενέργειες απελευθέρωσης από άλλες λειτουργίες της περιοχής, ώστε οι επενδυτές να έχουν τη μέγιστη απόδοση και κερδοφορία από την εκμετάλλευσή της. Με την ενέργεια αυτή μια περιοχή που ανήκει στο λαό, παραδίνεται στο βωμό της κερδοφορίας του κεφαλαίου.
Η ενέργεια αυτή δημιουργεί επιπρόσθετα προβλήματα τόσο στους κατοίκους των Νοτίων Προαστίων καθώς και στους εργαζόμενους του αμαξοστασίου του Ελληνικού.
Στο ήδη πετσοκομμένο συγκοινωνιακό έργο είναι βέβαιο ότι θα υπάρχει παραπέρα χειροτέρευση. Αντίστοιχα δημιουργούν τεράστια προβλήματα στον οικογενειακό, εργασιακό προγραμματισμό περίπου 1.000 εργαζομένων.
Το αμαξοστάσιο του Ελληνικού, σύμφωνα με πόρισμα της Επιτροπής Διερεύνησης Επιπτώσεων εκ της άρσης ή διαφοροποίησης της λειτουργίας του Α/Σ Ελληνικού, ''αποτελεί το βασικό πυλώνα λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών στην Αθήνα, δεδομένου ότι εξυπηρετεί το μεγαλύτερο αριθμό επιβατών από όλα τα Α/Σ και σε βασικούς οδικούς άξονες, όπου δεν υπάρχουν άλλα μέσα. Τυχόν παύση της λειτουργίας του θα σήμαινε στην ουσία κατάρρευση της υφιστάμενης δομής των συγκοινωνιών. Η διακοπή λειτουργίας του Α/Σ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ σημαίνει αυτομάτως και παύση του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου, διότι αυτό δεν είναι δυνατόν να υποκατασταθεί. Εκτιμάται ότι η εξεύρεση αντίστοιχου χώρου με τα χαρακτηριστικά πλεονεκτήματα του Α/Σ Ελληνικού, προσβασιμότητα, ανυπαρξία όχλησης στο γύρω αστικό χώρο και κεντροβαρική θέση ως προς το δίκτυο εξυπηρέτησης είναι αδύνατη, λαμβάνοντας υπόψη τις υφιστάμενες πολεοδομικές συνθήκες της ευρύτερης περιοχής''.
Η επιλογή από την κυβέρνηση για κατασκευής Α/Σ στο γήπεδο του Θριασίου δεν αποτελεί λύση στο μεγάλο πρόβλημα που θα δημιουργηθεί.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:
Αν προτίθεται η Κυβέρνηση να ακυρώσει την με αρ. πρωτ. 376/30/3/2018 (ΑΔΑ 66ΖΔ465ΧΘΞ-2ΓΩ) Υπουργική Απόφαση για μετεγκατάσταση του Αμαξοστασίου του Ελληνικού.
Να διασφαλίσει τη συνέχιση της λειτουργίας του Α/Σ του Ελληνικού, καθώς και την αναδιοργάνωση και βελτίωση των εγκαταστάσεων, για τη στήριξη και βελτίωση του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου».
Αναλυτικά η Ερώτηση:
«Η κυβέρνηση, υλοποιώντας τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει απέναντι στο κεφάλαιο όπως αποτυπώνονται στα 3 μνημόνια καθώς και στις αξιολογήσεις, με τα συνεχή αντιλαϊκά μέτρα, προχωρά εκτός των άλλων και στο κλείσιμο του Αμαξοστασίου Ελληνικού.
Ενόψει της 4ης αξιολόγησης, η κυβέρνηση που άλλα έλεγε για το Ελληνικό, τώρα τρέχει τις ενέργειες απελευθέρωσης από άλλες λειτουργίες της περιοχής, ώστε οι επενδυτές να έχουν τη μέγιστη απόδοση και κερδοφορία από την εκμετάλλευσή της. Με την ενέργεια αυτή μια περιοχή που ανήκει στο λαό, παραδίνεται στο βωμό της κερδοφορίας του κεφαλαίου.
Η ενέργεια αυτή δημιουργεί επιπρόσθετα προβλήματα τόσο στους κατοίκους των Νοτίων Προαστίων καθώς και στους εργαζόμενους του αμαξοστασίου του Ελληνικού.
Στο ήδη πετσοκομμένο συγκοινωνιακό έργο είναι βέβαιο ότι θα υπάρχει παραπέρα χειροτέρευση. Αντίστοιχα δημιουργούν τεράστια προβλήματα στον οικογενειακό, εργασιακό προγραμματισμό περίπου 1.000 εργαζομένων.
Το αμαξοστάσιο του Ελληνικού, σύμφωνα με πόρισμα της Επιτροπής Διερεύνησης Επιπτώσεων εκ της άρσης ή διαφοροποίησης της λειτουργίας του Α/Σ Ελληνικού, ''αποτελεί το βασικό πυλώνα λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών στην Αθήνα, δεδομένου ότι εξυπηρετεί το μεγαλύτερο αριθμό επιβατών από όλα τα Α/Σ και σε βασικούς οδικούς άξονες, όπου δεν υπάρχουν άλλα μέσα. Τυχόν παύση της λειτουργίας του θα σήμαινε στην ουσία κατάρρευση της υφιστάμενης δομής των συγκοινωνιών. Η διακοπή λειτουργίας του Α/Σ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ σημαίνει αυτομάτως και παύση του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου, διότι αυτό δεν είναι δυνατόν να υποκατασταθεί. Εκτιμάται ότι η εξεύρεση αντίστοιχου χώρου με τα χαρακτηριστικά πλεονεκτήματα του Α/Σ Ελληνικού, προσβασιμότητα, ανυπαρξία όχλησης στο γύρω αστικό χώρο και κεντροβαρική θέση ως προς το δίκτυο εξυπηρέτησης είναι αδύνατη, λαμβάνοντας υπόψη τις υφιστάμενες πολεοδομικές συνθήκες της ευρύτερης περιοχής''.
Η επιλογή από την κυβέρνηση για κατασκευής Α/Σ στο γήπεδο του Θριασίου δεν αποτελεί λύση στο μεγάλο πρόβλημα που θα δημιουργηθεί.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:
Αν προτίθεται η Κυβέρνηση να ακυρώσει την με αρ. πρωτ. 376/30/3/2018 (ΑΔΑ 66ΖΔ465ΧΘΞ-2ΓΩ) Υπουργική Απόφαση για μετεγκατάσταση του Αμαξοστασίου του Ελληνικού.
Να διασφαλίσει τη συνέχιση της λειτουργίας του Α/Σ του Ελληνικού, καθώς και την αναδιοργάνωση και βελτίωση των εγκαταστάσεων, για τη στήριξη και βελτίωση του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου