Σάββατο 4 Αυγούστου 2018

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΆΣΜΑΤΑ ΔΙΚΆ ΣΑΣ



Άποψή μου είναι ότι μόνο ο οδηγός έχει (ή πρέπει να έχει) την επάρκεια να πραγματοποιεί στάση κάθε φορά στις διαφορετικές, και άκρως επικίνδυνες συνθήκες του λεκανοπεδίου Αττικής.

Και μόνο αυτός είναι αρμόδιος, επαρκής, πιστοποιημένος και υπεύθυνος ανά πάσα στιγμή να καθορίζει τον τρόπο πραγματοποίησης της στάσης, ώστε να αυξάνει στο μέγιστο την οδική ασφάλεια, να μην δημιουργείται κίνδυνος και παρακώλυση της κυκλοφορίας και να μειώνει ανά πάσα στιγμή στο ελάχιστο τις πιθανότητες ατυχήματος...

Αυτό "έλεγε" πάντα και συνεχίζει να "λέει" η νομοθεσία οδικής κυκλοφορίας!

Δεν δουλεύουμε "με το δρομολόγιο", αλλά 8ωρο, είμαστε σοβαροί επαγγελματίες με επάρκεια, δεν κάνουμε χάρες ούτε εκπτώσεις σε θέματα οδικής ασφάλειας και δεν ενεργούμε ως επικίνδυνοι τυχοδιώκτες χάρι έξτρα επιδομάτων. Τους κανόνες οδικής ασφάλειας, τους απαιτούμαι, "δεν τους διεκδικούμε"...

Μαθαίνουμε, ή φρεσκάρουμε τις γνώσεις μας, για το πως πραγματοποιείται με ασφάλεια η στάση και "ανεβαίνουμε επίπεδο".

Θεωρητική εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών λεωφορείων :

μέγιστη απόσταση από το πεζοδρόμιο, των τροχών της πλευράς που πραγματοποιείται η στάση ή η στάθμευση, 45cm μετρούμενη από τα άκρα του πέλματος των ελαστικών...

ΠΕΙ και ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ:

Για λόγους ασφαλείας, πρώτα γίνεται η αποβίβαση και μετά η επιβίβαση...

Δεν κάνουμε στάση "στο γάμο του καραγκιόζη"!!!

ΚΟΚ άρθρα

12 παρ4

Αν οι χρήστες των οδών δεν μπορούν να αποφύγουν τη δημιουργία εμποδίου ή κινδύνου, υποχρεούνται να λαμβάνουν αμέσως τα αναγκαία μέτρα για την απομάκρυνση ή αποτροπή αυτού και αν δεν μπορούν οφείλουν να ειδοποιούν τους λοιπούς χρήστες της οδού για την ύπαρξη του εμποδίου ή του κινδύνου. Αυτοί που επιθυμούν για εύλογη αιτία να καταλάβουν για λίγο μέρος του πεζοδρομίου ή του οδοστρώματος (μεταφορές, επιβίβαση, αποβίβαση κ.λπ.), οφείλουν να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα για την απρόσκοπτη και ασφαλή κυκλοφορία πεζών και οχημάτων.

κοκ άρθρο 13 παρ. 5

13παρ5

Οι οδηγοί λεωφορείων, επιβατηγών δημόσιας χρήσης και φορτηγών αυτοκινήτων απαγορεύεται να οδηγούν πέραν των χρονικών ορίων, τα οποία καθορίζονται από τις κείμενες διατάξεις. Οι οδηγοί των επιβατηγών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης, μετά ή άνευ μετρητού, ως και οι οδηγοί των μέσων μαζικής μεταφοράς, περιλαμβανομένων των τουριστικών οχημάτων, οφείλουν να φροντίζουν για τη λήψη μέτρων παθητικής ασφάλειας των επιβατών και να οδηγούν με σύνεση ώστε να είναι απόλυτα ασφαλής η μεταφορά τους.

25παρ3

Για την επιβίβαση ή αποβίβαοη επιβατών οι οδηγοί των οχημάτων δημόσιων συγκοινωνιών υποχρεούνται να πλησιάζουν, κατά το δυνατόν, το άκρο του οδοστρώματος.

30παρ1

Απαγορεύεται σε όλους να ανοίγουν ή να αφήνουν τις πόρτες του οχήματος ανοικτές ή να εισέρχονται/εξέρχονται αυτού, αν προηγουμένως δεν βεβαιωθούν ότι, εκ των ενεργειών τους, δεν προκαλείται κίνδυνος στους χρήστες της οδού.

Απαγορεύεται η μεταφορά επιβατών με οδικά οχήματα κατά τρόπο τέτοιο ώστε να δημιουργείται κίνδυνος.
34παρ1

Η στάση και η στάθμευση επιτρέπονται, αν δεν δημιουργείται εξ αυτών κίνδυνος ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και αν δεν υπάρχουν σχετικές απαγορευτικές πινακίδες ή διαγραμμίσεις...

Περισσότερα μόνο για προχωρημένους, σοβαρούς επαγγελματίες, και εργαζόμενους με συναδελφική συνείδηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: