Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020

Από θέση ισχύος η Ν.Δ έφερε με την στάση της αλλαγή του προέδρείου της Ομοσπονδίας. Ναι ή όχι ;


DIATAXINEWSGR

Από θέση ισχύος η Ν.Δ έφερε με την στάση της αλλαγή του προέδρείου της Ομοσπονδίας.
Ναι ή όχι ;

Μας υπενθύμισε ποιος κάνει κουμάντο και πόσο μας σέβεται, όταν -με άλλη διοίκηση- αδιαφόρησε και πέρασε το ανεκδιήγητο και διχαστικό άρθρο για τις αποκλειστικές πιάτσες των ηλεκτροκίνητων ταξί.
Ναι ή όχι ;

Τώρα τι ακριβώς πρέπει να καταλάβουμε ; Ο Λυμπερόπουλος εξακολουθεί να είναι ο φταίχτης για τα σημερινά προβλήματα του κλάδου και την αδιαφορία της Ν.Δ ;

Μετά θα μας ζητήσει να φύγουν κι άλλοι ή να αλλάξουμε ακόμα και γραφεία να πάμε προς Μοσχάτο σε γραφείο που χλευαστικά τότε λέγαμε πως οι ίδιοι είχαν παραχωρήσει στην Uber ...

Μήπως ο 4530 που η Νέα Δημοκρατία συνολικά στην βουλή καταψήφισε (που όμως ως νόμος έδιωξε την uberX και έκρινε τις εκπτώσεις στα κόμιστρα παράνομες) και που η ίδια τώρα δεν εφαρμόζει, ήταν επιλογή του Λυμπερόπουλου για τα προσωπικά του συμφέροντα ή μήπως ο ίδιος για τον αγώνα που έκανε έπραττε μόνος ;

Τι ακριβώς ενοχλεί ;

Μήπως ο 4530 θα εφαρμοστεί στο 100% αν φύγει ο Λυμπερόπουλος ως αποδιοπομπαίος τράγος και θα υπάρξει αφαίρεση του άρθρου για την ηλεκτροκίνηση ;

Εγώ λέω γελάνε και οι πέτρες με το πόσο χαμηλά ακόμα θα μας ρίξουν και θα μας ανακατέψουν με την μιζέρια που έριξαν στον κλάδο, την ανασφάλεια και την κατήφεια !
Αυτοί άραγε δεν έχουν ευθύνες ;

Ξεχνούν τις δηλώσεις και τα διαγγέλματα ; Ξεχνούν την μέχρι τώρα στάση τους, τα όσα (ακόμα αμάζευτα) ψήφισαν στο παρελθόν.

Φαίνεται πως τα ξεχάσαμε πρώτα εμείς και αρχίσαμε και τα λιβάνια.
Όταν πέφτεις τόσο χαμηλά μετά από όσα πέρασες και τον πόλεμο που δέχτηκες είσαι άξιος να φας και μια κλωτσιά ακόμα !

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...



Ο κλάδος διαμαρτύρεται για την πειρατεία, το υπουργείο περί άλλων όμως τυρβάζει.
Αν ήθελε, η beat θα είχε σταματήσει τις εκπτώσεις και κάποιες εφαρμογές για ε.ι.χ με οδηγό δεν θα λειτουργούσαν παράνομα.
Καλούνται οι άνθρωποι του Σ.Α.Τ.Α να βγάλουν το φίδι από την τρύπα, κάποιοι μίλησαν ακόμα και για "πουθενάδες", όταν αυτή η προσπάθεια του Σ.Α.Τ.Α πολεμήθηκε ή και συκοφαντήθηκε από αρκετούς δικούς μας που "αγαπάνε" την εξέλιξη του κλάδου και "δεν ήθελαν" κατά βάθος (!) να τραβιούνται δουλειές από πονηρούς !!
Ο άλλος κοροϊδεύει το Σ.Α.Τ.Α για κάτι πειρατικά τρίκυκλα που κυκλοφορούν στους δρόμους, λες και το Υπουργείο δεν τα ξέρει... Τι κάνει ; Τους χαρίζει τα πρόστιμα ; Κοτζάμ υπουργός Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας φωτογραφήθηκε μαζί τους σε έκθεση τον Δεκέμβριο. Θέλετε αποδείξεις ;; Τα έχω και αυτά ! Η κοροϊδία πάει σύννεφο και αν νομίζετε ότι τα υπουργεία λειτουργούν όπως πρέπει, είστε γελασμένοι !! Δεν θα μας πειράξει λέγατε και λιβάνια ..αλλά κάποιοι κυκλοφορούσατε ως πρώην ταξιτζήδες με βανάκι και διαδικτυακό τιμοκατάλογο με τιμές ταξί και μπήκαν και άλλοι στην λίστα που φύγανε ή αγοράσανε έχοντας ήδη ταξί και βαν. Κοροϊδα ήταν να μην αγοράσουν; Τα πελατάκια του ταξί πήγανε στο ι.χ ... Το ταξίμετρο και η ταμειακή δεν βολεύει !!!!!
Για πηγαδάκια καλοί ήταν άλλοι, όταν για το Σ.Α.Τ.Α η καταπολέμηση ενός πειρατικού οχήματος είχε πλέον γίνει ρουτίνα, γίναμε κουραστικοί στην Τροχαία και στα Υπουργεία ενοχλητικοί, αλλά μερικοί είχαν εξαφανιστεί (από τους "πολύ" νόμιμους). Δεν έχετε ΙΔΕΑ τι δουλειά έγινε αλλά κάποιοι μόνο να ζητάνε και συκοφαντία με τον καφέ για να 'χαμε να λέγαμε ...πως αλλιώς θα τους προσέξει ο κόσμος ;!
"Ποιοί είστε εσείς που νομίζετε ότι θα σταματήσετε την άγρα ή την πειρατεία" έγραφε ένας ταξιτζής σε σελίδα του ίντερνετ για να πολεμήσει τον Λυμπερόπουλο.
Μια ενορχηστρωμένη επίθεση τότε. Ξεχνάτε ; Από ποιούς στηρίχτηκαν αυτές οι επιθέσεις ξέρετε ;;;;
Ο καθένας κρίνεται για τις φιλίες και τις επιλογές συνεργασίας του !
Υπήρξε μια προσπάθεια που όμοια της δεν θα ξανα-υπάρξει.
Όσοι θέλανε Λυμπερόπουλο στήριξαν 65% , όσοι επιθυμούν για το ταξί άλλη πορεία , χειρότερη , με άλλες επιλογές και συνεργασίες , εγώ προσωπικά δεν θα τους κάνω τη χάρη ...
Είμαστε άξιοι της μοίρας μας ..
Υ.Γ Η Τροχαία έπρεπε να διαθέτει ειδικά κλιμάκια και επάρκεια ατόμων και το Υπουργείο Μεταφορών έπρεπε να βγάλει επίσης κλιμάκια για να καλύψει τα κενά. Μια τεράστια σε αριθμούς ποσότητα Ε.Ι.Χ οχημάτων δεν κάνει καθόλου συμβάσεις σαν ένας τεράστιος όγκος ταξί να μην βάζει καθολου ταξίμετρο. Αρέσει στο υπουργείο ;; Και μάλιστα κόστισαν συνολικά φθηνότερα , είναι απεριόριστα σε αριθμό και έχουν αφεθεί να εργάζονται με εφαρμογές low cost.
Μη μιλάτε αν δε ξέρετε και η κατάσταση δεν προχωράει από την κυβέρνηση όταν άλλοι κρατάνε λιβάνια και φταίει ο Λυμπερόπουλος. Ε λοιπόν...καλά καλαμπόκια και καλά κρασά !