Παρασκευή 12 Μαρτίου 2021

Κύριε Καραμανλή υπάρχει διοίκηση στις ΟΣΥ; Ποιος διοικεί και διαχειρίζεται τα ΜΜΜ εν μέσω πανδημίας; (ηχητικό)

Με ανάρτηση μας στο Facebook στις 23 Νοέμβρη 2020 ενημερώναμε και προβάλαμε την ενέργεια των δημοσίων συγκοινωνιών της πόλης του Λονδίνου να τοποθετήσουν μηχανήματα καθαρισμού αέρα στο εσωτερικό των λεωφορείων.
Ήταν μία απο τις δεκάδες προτάσεις προς τη πολιτική ηγεσία του υπουργείου μέσω του Facebook αλλά και προς τη διοίκηση της ΟΣΥ γνωρίζοντας ότι παρακολουθείται ανελλιπώς η δράση μας στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Εκτός απο τη συγκεκριμένη πρόταση στην έναρξη της πανδημίας δημοσιοποιήσαμε μελέτες επιστημόνων σχετικές με τη διάδοση του ιού sars-cov2 μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Αρκετές απο αυτές τις προτάσεις συνοδεύτηκαν απο αποστολή και κατάθεση προτάσεων και λύσεων προς τη πολιτική ηγεσία και τη διοίκηση ΟΣΥ.
Ο αεροστεγής διαχωρισμός καμπίνας οδηγού, η διενέργεια καθημερινών τεστ για τον έλεγχο της πανδημίας, η μείωση ημερών απασχόλησης με ταυτόχρονη μείωση των ωρών εργασίας των ειδικοτήτων του προσωπικού κίνησης, η επίταξη των τουριστικών λεωφορείων, η χρηματοδότηση για επισκευή των οχημάτων που είναι αραγμένα λόγω βλαβών στα αμαξοστάσια, η πρόσληψη αριθμού εργαζομένων για να επανέλθει το συγκοινωνιακό έργο στα προ μνημονίων επίπεδα (6.800 οδηγοί το 2010, 2750 σήμερα) και για αποφευχθούν τα καθημερινά φαινόμενα συνωστισμού στα ΜΜΜ, τα οποία είναι και ο κυρίως χώρος μετάδοσης της πανδημίας ήταν λίγες απο τις προτάσεις που τους καταθέσαμε.
https://anexapar.wordpress.com/2020/03/15/επιστολή-στην-πολιτική-ηγεσία-των-μετ/#more-1767
https://anexapar.wordpress.com/2020/05/07/λεφτόδεντρα-υπάρχουν-πάρτυ-αναθέσεω/#more-1804 https://anexapar.wordpress.com/2020/05/29/αντί-για-προσλήψεις-νέων-οδηγών-διώχν/#more-1888

Απάντηση επίσημη φυσικά δε λάβαμε ποτέ. Η τοποθετημένη απο του Μαξίμου με κομματικά κριτήρια διοίκηση της ΟΣΥ συνεργάζεται με συγκεκριμένους συνδικαλιστές.

Ο καθηγητής του ΑΠΘ Σαρηγιάννης σε συνέντευξη του στο ραδιοτηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ στις 2/3/21 πληροφορούσε οτι υπάρχουν μηχανήματα αποτελεσματικά ώστε να καθαρίζουν τον αέρα μέσα στα λεωφορεία και τρόλεϊ ώστε να μην κινδυνεύουν οι επιβάτες και κυρίως ο οδηγός ο οποίος είναι εκτεθειμένος επι οχτάωρο στο κίνδυνο.


Ο Άρης, ο Αποστόλης, η φιλία τους και ο εκπρόσωπος του υπουργού..
Ακολούθησε αναφορά στην εκπομπή του δημοσιογράφου Άρη Πορτοσάλτε για τα λεχθέντα απο τον καθηγητή σχετικά με τη χρησιμότητα αυτών των μηχανημάτων. Ο κος Πορτοσάλτε γνωστός εχθρός των εργαζομένων του δημοσίου τομέα και του κοινωνικού κράτους και που με κάθε ευκαιρία τους βρίζει, ακούμε έκπληκτοι μετά την αναφορά του στα ΜΜΜ και την αναγκαιότητα να τοποθετηθούν σε αυτά τα μηχανήματα που ανέφερε ο καθηγητής, να εξιστορεί χρησιμοποιώντας κολακευτικές λέξεις και φιλικούς χαρακτηρισμούς, συνομιλία με τον πρόεδρο των τεχνικών της ΟΣΥ Αποστόλη Ραυτόπουλο. Αυτά βέβαια ειναι φυσιολογικά και ψιλά γράμματα μεταξύ νεοφιλελεύθερων και βαστάζους των μνημονίων.
Αποκαλύπτοντας ακόμη περισσότερο τη συνομιλία μεταφέρει αποσπάσματα απο αυτή, τα οποία είναι σπαρταριστικά αλλά και θλιβερά (για τους εργαζόμενους της ΟΣΥ) αν αναλογιστούμε ποιους έχουμε βάλει να μας εκπροσωπούν.

Άρης: μου λέει «Άρη μου στη γνωριμία μας“ φίλε μου Αποστόλη χρόνια τον ξέρω τον Αποστόλη μου λέει «στην γνωριμία μας πήγα ο ίδιος με τον διευθύνοντα Σύμβουλο των αστικών λεωφορείων εδώ στην Πειραιώς, θες να πάμε και παρέα στην πλάτη σου είναι, εδώ στην Πειραιώς σε μια εταιρεία που φέρνει τέτοια μηχανήματα, υπάρχουν αυτά τα μηχανήματα κοστίζουν από τρία έως πέντε χιλιάρικα ανάλογα με το χώρο που θα εξυπηρετήσουν» μου λέει «όμως λεφτά δεν υπάρχουν» και το θέμα είναι του λέω γω βάζεις ενα καινούριο μηχάνημα σε ένα σαράβαλο πάνω ώστε όταν θα έρθει το καινούργιο να το ξηλώσεις; γιατί του λέω μεταφέρεται; «μεταφέρονται από ένα λεωφορείο στο άλλο» μου λεει ναι το ζήτημα είναι ξήλωνε από δω φέρτα απ´το παλιό στο καινούργιο το ζήτημα όμως είναι αν υπάρχουν λεφτά οπότε το ξαναθέτω το πρόβλημα δημοσίως ξανά, έχει χρήματα το υπουργείο να διαθέσει για να τοποθετηθούν αυτά τα μηχανήματα εξαερισμού στα μέσα μαζικής μεταφοράς; Για να τελειώνουμε. Το βάζω δημοσίως το θέμα και περιμένω απάντηση, γιατί είπαμε δημοσιογραφία κάνουμε εδώ εδώ ανοιχτά, γιατί όλα γίνονται φανερά…

Χωρίς ντροπή..
Αυτό που οφείλουμε να αναγνωρίσουμε στον κύριο Πορτοσάλτε είναι ότι ως ένθερμος υποστηρικτής της νεοφιλελεύθερης ιδεολογίας της ελεύθερης και ασύδοτης αγοράς δε «μάσα» τα λόγια του. «Δίνει» στεγνά το Ραυτόπουλο δημοσίως κάτι που θα πρέπει να πούμε πως δε περιμένουμε να στενοχωρήσει τον ίδιο, ούτε περιμένουμε να τον κυνηγήσει η διοίκηση που έκανε δεύτερη δουλειά αν και συνδικαλιστής και μάλιστα σε μεγάλο κανάλι που υποστηρίζει ανοιχτά την ιδιωτικοποίηση των δημόσιων συγκοινωνιών.
Και εκτός παίρνει το αφεντικό του για δούνε τα μηχανήματα! Διευθυντής προμηθειών υπάρχει στην ΟΣΥ; Μηχανολόγοι και Ιατροί να αξιολογήσουν αυτά τα μηχανήματα; Είναι δυνατόν ο Αγιάσογλου να πηγαίνει συνοδευόμενος απο συνδικαλιστή να δούνε τι θα αγοράσουν έστω και αν αυτό είναι για το καλό μας;
Το ότι μια ομάδα δημοσιογράφων και εργοδοτικών συνδικαλιστών νομοθετούν και αγοράζουν «χεράκι-χεράκι» με τα αφεντικά και τους…. υποτίθεται πολιτικούς τους αντιπάλους απασχολεί το Πρωθυπουργό; (Ο Ραυτόπουλος ως γνωστόν είναι στέλεχος του ΚΙΝΑΛ και υποψήφιος ευρωβουλευτής με αυτό. Ο κος Αγιάσογλου Υπ.βουλευτής της ΝΔ).
Ενώ υπάρχουν οι λύσεις, ενώ προτείνονται αυτές, δεν εισακούγονται, γιατί τις ζωές μας τις διαχειρίζεται μια παρέα γύρω απο τον υπουργό ΥΠΥΠΟΜΕ Κων. Αχ. Καραμανλή.

Το «όλα ανοιχτά, όλα φανερά» του Άρη απέδωσε…
Ως «εκ αναμενόμενου θαύματος» διαβάσαμε προχθές ένα μήνα μετά τη παρέμβαση Πορτοσάλτε ότι πέρασε τροπολογία για τη χρηματοδότηση της ΟΣΥ για αγορά αυτών των μηχανημάτων. Στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας μάλιστα αναφέρουν οτι τα ΜΜΜ ειναι εστίες μετάδοσης του κορονοϊού.
https://www.avgi.gr/koinonia/381593_gia-proti-fora-paradehontai-oti-o-koronoios-kollaei-se-leoforeia-kai-metro
Πριν λίγο καιρό έβαζαν μπροστά καθηγητές επιδημιολογίας για να τους καλύπτουν ακούγοντας περισσότερο πολιτικές δηλώσεις παρά επιστημονικές “στα λεωφορεία και τρόλεϊ δε κολλάει» και οτι ”δε μπορούμε να αγοράσουμε, γεννήσουμε λεωφορεία“ κλπ. Στη Βουλή και στις καθημερινές ενημερώσεις της πολιτικής προστασίας το διέψευδαν πεισματικά.
https://youtu.be/fzXu8Zq9Qy4

Κάλιο αργά
Επιτέλους θα διαθέσουν κονδύλι για να προστατέψουν εμάς και τους επιβάτες. Θα γίνει όμως με μεθόδους που δε μας βρίσκουν καθόλου σύμφωνους. Απο τη σκληρή στάση αυτή της κυβέρνησης για μήνες πέθαναν χιλιάδες. Αυτά τα μηχανήματα θα μπορούσαν να είχαν τοποθετηθεί εδώ και μήνες όπως τοποθετήθηκαν στα λεωφορεία του Λονδίνου αφού υπήρχαν και δεν ισχύουν τα όσα λέει το υπουργείο στον δημοσιογράφο του Σκάϊ. Απο το Νοέμβρη τουλάχιστον. Έπρεπε να το πει ένας δημοσιογράφος με ένα φίλο του και «συνάδελφο» του που είναι και συνδικαλιστής στα λεωφορεία, για να κάνει στροφή 180 μοίρες η κυβέρνηση και να βρει λεφτα; Και θα αγοραστούν με αυτό το τρόπο;
Ούτε και εδώ περιμένουμε απάντηση..

Δεν υπάρχουν σχόλια: