Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Σκούλος: Μετά την 25ετή συνδικαλιστική μου εμπειρία θέλω να προσφέρω στον Πειραιά




Η επιλογή μου να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού «ΠΕΙΡΑΙΑΣ   ΝΙΚΗΤΗΣ»  με επικεφαλής και υποψήφιο Δήμαρχο τον Γιάννη Μώραλη, προέκυψε όχι μόνο μετά την τιμητική πρόταση που δέχτηκα με ιδιαίτερη χαρά  μα,πυροδοτήθηκε και από την διάθεσή μου, να προσφέρω το καλύτερο δυνατό στα δρώμενα του Δήμου Πειραιά...


Η 25ετή συνδικαλιστική μου εμπειρία στον κλάδο των αστικών συγκοινωνιών, οι αγώνες, οι μάχες και οι πετυχημένες διαδρομές με αφετηρία πάντα τον συνάνθρωπο, τον συμπολίτη, τον εργαζόμενο, ήταν στοιχεία ικανά για να εμπιστευτούν οι εργαζόμενοι την ψήφο τους και να με εκλέξουν ως  Πρόεδρο στο Συνδικάτο Εργαζομένων Ο.Α.Σ.Α. από το 2012.

Πιστεύω ακράδαντα, ότι το ψηφοδέλτιο του συνδυασμού μας, είναι χτισμένο σε γερά θεμέλια μιας και απαρτίζεται από ικανότατες προσωπικότητες, που διαθέτουν κάθε ένας ξεχωριστά, τη διάθεση να προσφέρουν το βέλτιστο σε όλους τους τομείς που αφορούν στο Δήμο.

Είμαι πεπεισμένος δε, πως ο επικεφαλής και υποψήφιος Δήμαρχος Γιάννης Μώραλης, με την εμπειρία του και την αγάπη του για τον Πειραιά, θα δώσει αγώνα, μάχη στοχεύοντας την ανατροπή, στοχεύοντας τη νίκη.

Συνοδοιπόρος κι εγώ, όσο και οι συνυποψήφιοί μου, συμπορεύομαι, στοχεύοντας την ανάπτυξη του Δήμου, για όλους τους πολίτες, σε κάθε γειτονιά, για κάθε ένα από εμάς. Πειραιάς Νικητής, γιατί μας αξίζει.

Σκούλος Λεωνίδας - Πρόεδρος Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ-ΟΣΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: