Συνάδελφοι - σσες
Με αφορμή τις πρόσφατες μαζικές «αναφορές» συναδέλφων οδηγών για υπέρβαση του ορίου ταχύτητος εν ώρα εκτέλεσης δρομολογίου, οφείλουμε – για άλλη μια φορά – να επισημάνουμε τα εξής:
Η παραβίαση των κανόνων του Κ.Ο.Κ. – και μάλιστα από επαγγελματίες οδηγούς – Δεν καλύπτεται και Δεν δικαιολογείται από κανένα νόμο ή κανονισμό.
Ειδικότερα για μας τους εργαζόμενους στα μέσα μαζικής μεταφοράς υπάρχει μεγαλύτερη ευαισθησία και διάθεση κριτικής από την Κοινωνία γενικότερα λόγω του ότι μεταφέρουμε επιβατικό κοινό.
Αναλογιστείτε ότι σε περίπτωση ατυχήματος το πρώτο που ζητάει η Τροχαία πλέον είναι οι ταχύτητες και μέσω της τηλεματικής του Ο.Α.Σ.Θ.
Σε πρόσφατα ατυχήματα συναδέλφων κατά την διάρκεια της εργασίας τους με τα λεωφορεία του Οργανισμού καθοριστικό ρόλο έπαιξε η τηλεματική ως προς την απόδοση ευθυνών όσον αφορά τα όρια ταχύτητος.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ Κ.Ο.Κ. και ειδικότερα όσον αφορά όρια ταχύτητος και παραβίαση ερυθρών σηματοδοτών.
Η πρόφαση που χρησιμοποιούν ορισμένοι συνάδελφοι ότι αναπτύσσουν ταχύτητες πέραν του επιτρεπτού λόγω μη επάρκειας χρόνων των ωραρίων ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙ.
Έχουμε τονίσει πολλές φορές ότι ΤΑ ΩΡΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ και ΟΧΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ως προς την εφαρμογή τους.
Αν ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι οδηγοί ακολουθούσαν τις οδηγίες του Συνδικάτου για τον τρόπο εργασίας, σήμερα δεν θα μιλούσαμε για ωράρια – χρόνους – αναμονές κ.τ.λ. Αναλογιστείτε το συνάδελφοι...
Η μόνη ευθύνη του οδηγού είναι η ασφαλής μεταφορά του επιβατικού κοινού.
Κι επειδή ο οδηγός είναι και αυτός άνθρωπος με ανάγκες βιολογικές και σωματικές, οδηγούμε με σύνεση και ΗΡΕΜΙΑ, εφαρμόζοντας αυτά που τονίζουμε πάντα, δηλαδή, πέραν των νόμιμων αναμονών (10΄- 20΄) κάνουμε 3-5 λεπτά αναμονή στην αφετηρία και 2-3 λεπτά στο τέρμα ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ για τις ενδεικτικές ώρες των ωραρίων.
Συνάδελφοι, η συνετή και σύμφωνα με τους νόμους οδήγηση των λεωφορείων – πέραν του ότι αποτελεί ένδειξη σεβασμού προς συναδέλφους – διασφαλίζει τον κάθε εργαζόμενο από πρόσθετες ευθύνες σε περίπτωση ατυχήματος ή ελέγχων της Τροχαίας με ό,τι αυτό συνεπάγεται καθώς μια πιθανή αφαίρεση διπλώματος εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς τις επιπτώσεις και συνέπειες τόσο εργασιακές όσο και οικονομικές.
ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΤΣΕΡΜΕΝΙΔΗΣ Δ. ΑΓΓΕΛΟΥΔΗΣ Κ
Με αφορμή τις πρόσφατες μαζικές «αναφορές» συναδέλφων οδηγών για υπέρβαση του ορίου ταχύτητος εν ώρα εκτέλεσης δρομολογίου, οφείλουμε – για άλλη μια φορά – να επισημάνουμε τα εξής:
Η παραβίαση των κανόνων του Κ.Ο.Κ. – και μάλιστα από επαγγελματίες οδηγούς – Δεν καλύπτεται και Δεν δικαιολογείται από κανένα νόμο ή κανονισμό.
Ειδικότερα για μας τους εργαζόμενους στα μέσα μαζικής μεταφοράς υπάρχει μεγαλύτερη ευαισθησία και διάθεση κριτικής από την Κοινωνία γενικότερα λόγω του ότι μεταφέρουμε επιβατικό κοινό.
Αναλογιστείτε ότι σε περίπτωση ατυχήματος το πρώτο που ζητάει η Τροχαία πλέον είναι οι ταχύτητες και μέσω της τηλεματικής του Ο.Α.Σ.Θ.
Σε πρόσφατα ατυχήματα συναδέλφων κατά την διάρκεια της εργασίας τους με τα λεωφορεία του Οργανισμού καθοριστικό ρόλο έπαιξε η τηλεματική ως προς την απόδοση ευθυνών όσον αφορά τα όρια ταχύτητος.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ Κ.Ο.Κ. και ειδικότερα όσον αφορά όρια ταχύτητος και παραβίαση ερυθρών σηματοδοτών.
Η πρόφαση που χρησιμοποιούν ορισμένοι συνάδελφοι ότι αναπτύσσουν ταχύτητες πέραν του επιτρεπτού λόγω μη επάρκειας χρόνων των ωραρίων ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙ.
Έχουμε τονίσει πολλές φορές ότι ΤΑ ΩΡΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ και ΟΧΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ως προς την εφαρμογή τους.
Αν ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι οδηγοί ακολουθούσαν τις οδηγίες του Συνδικάτου για τον τρόπο εργασίας, σήμερα δεν θα μιλούσαμε για ωράρια – χρόνους – αναμονές κ.τ.λ. Αναλογιστείτε το συνάδελφοι...
Η μόνη ευθύνη του οδηγού είναι η ασφαλής μεταφορά του επιβατικού κοινού.
Κι επειδή ο οδηγός είναι και αυτός άνθρωπος με ανάγκες βιολογικές και σωματικές, οδηγούμε με σύνεση και ΗΡΕΜΙΑ, εφαρμόζοντας αυτά που τονίζουμε πάντα, δηλαδή, πέραν των νόμιμων αναμονών (10΄- 20΄) κάνουμε 3-5 λεπτά αναμονή στην αφετηρία και 2-3 λεπτά στο τέρμα ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ για τις ενδεικτικές ώρες των ωραρίων.
Συνάδελφοι, η συνετή και σύμφωνα με τους νόμους οδήγηση των λεωφορείων – πέραν του ότι αποτελεί ένδειξη σεβασμού προς συναδέλφους – διασφαλίζει τον κάθε εργαζόμενο από πρόσθετες ευθύνες σε περίπτωση ατυχήματος ή ελέγχων της Τροχαίας με ό,τι αυτό συνεπάγεται καθώς μια πιθανή αφαίρεση διπλώματος εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς τις επιπτώσεις και συνέπειες τόσο εργασιακές όσο και οικονομικές.
ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΤΣΕΡΜΕΝΙΔΗΣ Δ. ΑΓΓΕΛΟΥΔΗΣ Κ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου