Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

Με γερμανικό μισθό οι οδηγοί φορτηγών


Εάν ένας οδηγός που απασχολείται σε μη γερμανική εταιρία, εισέλθει στη Γερμανία δικαιούται τον κατώτατο μικτό μισθό των 8,50 ευρώ ανά ώρα


Πρώτη η Γερμανία έρχεται να αντιμετωπίσει στην πράξη το πρόβλημα των φορτηγών με ξένες πινακίδες που δραστηριοποιούνται εντός γερμανικού εδάφους, ορίζοντας κατώτατο μισθό σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ο οποίος θα είναι εγγυημένος για όλους τους επαγγελματίες οδηγούς φορτηγών χωρών της ΕΕ.
Διαβάστε στο τεύχος Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί ολόκληρο το ρεπορτάζ του Μανώλη Αγριμανάκη για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθούν από εδώ και πέρα οδηγοί και εργοδότες των οποίων τα φορτηγά εισέρχονται στη Γερμανία.
Στο ίδιο τεύχος:
- Ράλι Dakar 2015: Σκληρή Μάχη - Μεγαλειώδης Θρίαμβος
- Στους 42 τόνους Όλα
- Αναβαθμίσεις για άυξηση αποδοτικότητας στα DAF
- Με γερμανικό μισθό οι οδηγοί φορτηγών
- Το Σημείωμα του Εκδότη
- Συγκριτική Δοκιμή: Αυτοματοποιημένα Κιβώτια Χωματουργικών Φορτηγών
- Ταξινομήσεις Επαγγελματικών Οχημάτων σε Ελλάδα και Ευρώπη τον Δεκέμβριο 2014 και σύγκριση έτους 2013 - 2014
- Οι επιζήσαντες μεταφορείς του Norman Atlantic μιλούν στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR
- Το ολοκαίνουριο φουσκάτο Antos 1827L της "Ρήγας Πλαστικά ΑΕ"
- Οδηγούμε το Isuzu Visigo Euro 6
- Δρομολόγιο με διόδια ή από παράδρομο;
- Μεγάλο Van ή Μικρό Φορτηγό;
- 25 λίτρα /100 χλμ έφερε Actros 1845LS
- H απόφαση για την Εγκατάσταση Συστημάτων Αντιεμπλοκής κατά την Πέδηση (ABS)

Δεν υπάρχουν σχόλια: