Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Σπύρος Ρεβύθης : Αφήστε τα ρουσφέτια " ημετέρων ...




•Κι ενώ οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες αλλά και ολόκληρος ο λαός κρατάμε ακόμα την κοιλιά μας απο τα γέλια που ρίξαμε, για τον υποτιθέμενο "ειδικό" σύμβουλο του ΟΑΣΑ στον τομέα της μουσικής.

•Ένα άλλο πουλάκι μας είπε για νέες φήμες που θέλουν αλλόν εναν πολιτικό φίλο της ηγεσίας να αναλαμβάνει ως "ειδικός" σύμβουλος στην ΣΤΑ.ΣΥ (ΜΕΤΡΟ-ΗΣΑΠ-ΤΡΑΜ).

•Έτσι νταραβέρι για να γίνεται.


•Κύριοι ας σοβαρευτούμε λιγάκι , φέρτε κανά τεχνίτη να μαστορέψει τα τρενάκια που κυκλοφορούν 1000000 άνθρωποι την ημέρα και αφήστε τις προσλήψεις και τα ρουσφέτια "ημετέρων" γιατί οπως ειναι γνωστό η δημόσια περιουσία και το χρήμα δεν είναι τσιφλίκι κανενός.


Σπύρος Ρεβύθης
Πρόεδρος σωματείου ΣΕΛΜΑ (ΜΕΤΡΟ).

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

«Ενα βήμα πριν από το... λουκέτο οι αστικές συγκοινωνίες


«Βουλιάζουν» στα ελλείμματα οι «Οδικές Συγκοινωνίες», η εταιρεία που έχει αναλάβει τη διαχείριση των λεωφορείων και των τρόλεϊ, ενώ την ίδια στιγμή η....έλλειψη ανταλλακτικών και οδηγών έχει παροπλίσει το μεγαλύτερο τμήμα του στόλου, με αποτέλεσμα κάθε μήνα να πραγματοποιούνται όλο και λιγότερα δρομολόγια.                                                                                   Η οικονομική κατάσταση της εταιρείας είναι τραγική με βάση τα επίσημα στοιχεία του ΟΑΣΑ που δείχνουν μειωμένα έσοδα στο οκτάμηνο 10 εκατ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, το οποίο θα πρέπει να σημειωθεί ότι περιελάμβανε δύο εβδομάδες δωρεάν μετακίνησης όλων των επιβατών αλλά και απουσία ελέγχου λόγω των capital controls.


Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΑΣΑ, τα έσοδα της εταιρείας, το διάστημα Ιανουαρίου Αυγούστου του 2016 ανήλθαν σε 56,9 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 14,35% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2015, όταν τα έσοδα ανήλθαν σε 66,4 εκατ. ευρώ.

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

«Αυτοψία» στο αμαξοστάσιο των λεωφορείων – Παροπλισμένα εκατοντάδες οχήματα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών [εικόνες]



Παροπλισμένα βρίσκονται στα αμαξοστάσια εκατοντάδες λεωφορεία και τρόλεϊ λόγω έλλειψης εργαζομένων αλλά και ανταλλακτικών, με αποτέλεσμα οι αστικές συγκοινωνίες να βρίσκονται σε δραματική κατάσταση.Την ώρα που ο ΟΑΣΑ προσλαμβάνει με προκλητικό τρόπο, μουσικό επιμελητή για τα λεωφορεία, με μισθό 3.900 ευρώ, οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες είναι δραματική με εκατοντάδες οχήματα παροπλισμένα στα αμαξοστάσια και οδηγούς στα πρόθυρα της κατάρρευσης να εργάζονται ακατάπαυστα χωρίς ρεπό.

«Ο στόλος αποτελείται από 2.139 λεωφορεία. Πάνω από το 60% των λεωφορείων αυτή τη στιγμή είναι παροπλισμένα. Δηλαδή κυκλοφορούν στους δρόμους του λεκανοπεδίου περίπου τα 850 με 900 λεωφορεία, λόγω έλλειψης προσωπικού και έλλειψης ανταλλακτικών», καταγγέλλει στο iefimerida ο πρόεδρος του Σωματείου Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ Απόστολος Ραυτόπουλος.

Απίστευτο! Σκάνδαλο πολλών εκατομμυρίων με τον ΟΑΣΑ


..

Αυτά συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα!..
Σκάνδαλο πολλών εκατομμυρίων έλαβε χώρα με τον ΟΑΣΑ, με το οποίο ασχολήθηκε και η εκπομπή του Μένιου Φουρθιώτη.

Συγκεκριμένα το σύστημα Τηλεματικής που τοποθετήθηκε στα λεωφορεία, πήρε κονδύλι αξίας 120.000.000 ευρώ, όμως οι υπεύθυνοι το έχουν τοποθετήσει και στα άχρηστα οχήματα που δεν κυκλοφορούν, ακόμη και σε αυτά που είναι καμμένα. Δείτε αναλυτικό ρεπορτάζ στο βίντεο.

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

συνδικαλιστές του συνδικάτου ΟΑΣΑ δεν τα γνωρίζατε τα προβλήματα

Συνδικαλιστές του συνδικάτου ΟΑΣΑ δεν τα γνωρίζατε τα προβλήματα..από το το 2011...

κ. Απόστολος Ραυτόπουλος, πρόεδρος του Σωµατείου Μηχανικών δεν τα γνωρίζατε τα προβλήματα. από το 2011......


ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ+.ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ . μέλη της Κεντρική Επιτροπή ΠΑΣΟΚ )

Η προπαγάνδα στα ΜΜΕ που χρησιμοποιείται για πεισθεί η κοινή γνώμη και να αποκρύψουν τον πραγματικό στόχο είναι πραγματικά……..χρησιμοποιώντας τη θέση τους για ιδίων όφελος εις βάρους των εργαζόμενων!!

Ο διασυρμός στα ΜΜΕ της εταιρείας μας από τους συνδικαλιστές , ούτως ώστε οι οποιεσδήποτε αλλαγές προς το χειρότερο να «περάσουν» ευκολότερα ???

Απολογιστικά Οικονομικά Μεγέθη Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2012 ΟΑΣΑ-ΟΣΥ-ΣΤΑΣΥ

http://www.oasa.gr/pdf/el/annualreports/10m_OASA_03.pdf

Οι συνέπειες μετά το 2011 (http://www.dsanet.gr/Epikairothta/Nomothesia/n3920_11.htm Αναδιάρθρωση δημόσιων αστικών συγκοινωνιών Μετασχηματισμός εταιρειών ) ήταν καταστροφικές στις επιχειρήσεις ΟΑΣΑ-ΟΣΥ-ΣΤΑΣΥ...., άρα αυτά που λένε τα ήξεραν και ξεκίνησαν από το 2011... και δεν μίλαγαν τότε !!

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ !!


ΚΑΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΑ Δ.Σ. ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ !!


O ΣΥ... Οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού διαμορφώθηκαν σε € 164.144.814 από

€ 208.754.019 κατά το δεκάμηνο του 2011, παρουσιάζοντας μείωση κατά 21,37%.

Στη μείωση συνετέλεσε η εφαρμογή του Ν.4024/2011, η μείωση του προσωπικού

λόγω μετατάξεων και συνταξιοδοτήσεων καθώς και η μείωση του κόστους υπερωριών και repos κατά 98% περίπου !!!

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

ΣΑΚ ΗΛΠΑΠ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΚΛΟΓΩΝ



ΕΚΛΟΓΕΑ 2016

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ - ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ - ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ - ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ

ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ . ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΚΟΝΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ.


Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΣ.

Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΚΛΟΓΕΣ 2016 - ΚΟΥΙΖ 1 Κουίζ με 15 ἐρωτήματα .


Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

Ποια είναι η «σιδηρά νήσος» των Κυκλάδων.

Το πανέμορφο νησί με τις μαγικές παραλίες, που η ιστορία του είναι γραμμένη με το αίμα των εργατών οι οποίοι αγωνίσθηκαν για τα βασικά τους δικαιώματα
Η Σέριφος βρίσκεται βορειοδυτικά του νησιωτικού συμπλέγματος των Κυκλάδων και έχει έκταση μόλις 75 τ.χλμ. 
Το όνομα της προέρχεται από τη ρίζα της λέξης «στέρ(ι)φος», που παραπέμπει στη χέρσα, άγονη και βραχώδη γη.
Εκ πρώτης όψεως η Σέριφος είναι ένα βραχώδες και άνυδρο νησί, όμως υπάρχουν αρκετές εκτάσεις καλλιεργήσιμης γης που ποτίζονται από μικρούς χειμάρρους. Το νησί της Σερίφου, «η σιδηρά νήσος» όπως ονομαζόταν, γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη λόγω του πλούσιου σε μεταλλεύματα υπεδάφους της, ενώ είχε ακόμα και δικό του νόμισμα. Το νησί πρωτοκατοικήθηκε τον 7ο αιώνα από αρχαίες ελληνικές φυλές, τους Ίωνες, τους Κρήτες, τους Φοίνικες και τους Μυκηναίους, οι οποίοι ανακάλυψαν και εκμεταλλεύτηκαν τον ορυκτό πλούτο του. Κατά τους ρωμαϊκούς και τους βυζαντινούς χρόνους υπήρξε τόπος εξορίας πολιτικών καταδίκων οπότε και δεν υπήρξε καμία ανάπτυξη στο νησί.
Οι Ενετοί ήταν εκείνοι που αρκετούς αιώνες αργότερα ενεργοποίησαν ξανά τα μεταλλεία, φέρνοντας σκλάβους που δούλευαν στις υπόγειες στοές του νησιού. Ορισμένες γαλαρίες της Σερίφου είναι από τις αρχαιότερες και τις μεγαλύτερες της Ελλάδας. Η δραστηριότητα σταμάτησε μετά την Οθωμανική κατάκτηση και ξαναλειτούργησε επί Όθωνα, την 21η Οκτωβρίου 1861. Το 1884 η γνωστή από το Λαύριο γαλλική εταιρεία “Σπηλιαζέζα” ανέθεσε στον Γερμανό μεταλλειολόγο Αιμίλιο Γκρόμαν τη διεύθυνση των εργασιών εξόρυξης μεταλλεύματος στη Σέριφο.
Η απεργία των μεταλλωρύχων Το 1916 γράφτηκε στη Σέριφο μια μελανή σελίδα στην ιστορία του ελληνικού εργατικού κινήματος.
Η αιματηρή απεργία των μεταλλωρύχων, μια απεργία που εξελίχθηκε σε ανοιχτή ταξική σύγκρουση, με τέσσερις νεκρούς.
Η απεργία ξέσπασε στις 7 Αυγούστου του 1916 όταν οι μεταλλωρύχοι αρνήθηκαν να φορτώσουν το ανδριώτικο πλοίο «Μανούσι», που ήρθε να παραλάβει σιδηρομετάλλευμα. Νωρίτερα είχε δημιουργηθεί το σωματείο «εργατών μεταλλευτών» Σερίφου, με αιτήματα την καθιέρωση του 8ωρου, την αύξηση των ημερομισθίων και τη λήψη μέτρων για την ασφάλεια των εργαζομένων.
Στις 21 Αυγούστου έφτασαν 10 χωροφύλακες, με επικεφαλής τον υπομοίραρχο Χρυσάνθου, με σκοπό να καταπνίξουν την απεργία.
Σε όλη την πορεία προς το Μεγάλο Λιβάδι, όπου ήταν συγκεντρωμένοι οι απεργοί, οι χωροφύλακες χτυπούσαν όποιον έβρισκαν μπροστά τους δίνοντας προθεσμία πέντε λεπτών στους απεργούς να λήξουν τον αγώνα τους.
Μετά το πέρας της ολιγόλεπτης προθεσμίας οι χωροφύλακες άρχισαν να πυροβολούν εν ψυχρώ τους εργάτες. Τα επεισόδια έληξαν με τέσσερις νεκρούς εργάτες και δύο νεκρούς χωροφύλακες. Ο γύρος του νησιού Τα έντονα σημάδια της μεταλλευτικής δραστηριότητας υπάρχουν σχεδόν σε όλο το νησί. Στην περιοχή από τον Κουταλά μέχρι το Μεγάλο Λιβάδι ο επισκέπτης θα συναντήσει σκουριασμένα μηχανήματα, ερειπωμένες εγκαταστάσεις, στοές, σιδηρομεταλλεύματα κ.α. Στο Μεγάλο Λιβάδι σώζεται σήμερα το Διοικητήριο της εταιρείας «Σέριφος Σπηλιαζέζα» και το Μνημείο που χτίστηκε προς τιμήν των εργατών που έχασαν τη ζωή τους στην εξέγερση του 1916. Άλλα αξιοθέατα της περιοχής είναι ο Λευκός Πύργος ή Ασπρόπυργος, βορειοδυτικά του Κουταλά και τα ερείπια ενός ακόμα ελληνιστικού πύργου, του Ψαρόπυργου, στη Χερσόνησο του Κύκλωπα. Αξίζει ακόμα κανείς να επισκεφθεί το σπήλαιο του Κύκλωπα, στα Δυτικά του όρμου Κουταλά, το οποίο έχει σταλακτίτες και σταλαγμίτες με παράξενα σχήματα. Η πρόσβαση στο σπήλαιο γίνεται από το Λιβάδι της Σερίφου προς την τοποθεσία Μαύρα Βολάδια και στη συνέχεια με πεζοπορία 10 λεπτών....


ΥΠΝΟΦΙΛΙΑ, ΝΟΣΟΣ Ή ΣΥΝΗΘΕΙΑ;


Συνάδελφος από το αμ/σιο του Πειραιά, ανακάλυψε διαφορές στην μισθοδοσία του.
Ζήτησε λοιπόν από τον συνδικαλιστή του συνδυασμού που είναι μέλος, να του συμπαρασταθεί στο πρόβλημα του.
Ο ακάματος συνδικαλιστής μόλις το έμαθε έδειξε, μεγάλη ψυχραιμία.
Του συνέστησε να πάει στην επιθεώρηση εργασίας για να διεκδικήσει τις οποίες διαφορές, όταν κι οπότε βγουν!.

Ο συνάδελφος όμως, πήγε στην εταιρεία και βρήκε μια λύση στο πρόβλημα του, λιγότερο χρονοβόρα,αφού πήρε την συμβουλή συναδέλφου που γνώριζε.
Ήθελε όμως την 2η φορά που θα πήγαινε για την τελική διευθέτηση του θέματος του, να έχει μαζί του και τον συνδικαλιστή του.

Έκλεισαν λοιπόν ραντεβού στις 9 το πρωί για να πάνε μαζί στα κεντρικά.
Την άλλη μέρα στήθηκε ο οδηγός.... έφτασε 9, πήγε 10 αλλά ο ακάματος συνδικαλιστής άφαντος!
Μέχρι 10 τηλ έκανε ο συνάδελφος αλλά ο εκλεγμένος ούτε που το άκουγε .
Έτσι ο συνάδελφος μόνος του, χωρίς κανέναν, πήγε στα κεντρικά και πήρε το δίκιο του.
Παράλληλα ενδιαφέρθηκε μήπως έπαθε τίποτα ο συνδικαλιστής του, γιατί αυτός είναι και πολύ εντάξει στο λόγο του.
Τον βρήκε μετά από 3-4 μέρες και ο εκλεγμένος του αποκάλυψε το πρόβλημα του.
Πάσχει από την νόσο Besalius Hypnofilius και το μάτι του δεν ανοίγει πριν τις 12 το μεσημέρι,γιαυτό και είναι άφαντος στο αμ/σιο του.

Κι εμείς που είμαστε στο τιμόνι νομίζουμε ότι έχουμε προβλήματα, τι να πει κι αυτός ο συνδικαλιστής.
Η ιστορία είναι αληθινή, όπως την μετέφερε ο ίδιος ο παθών.

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

Τα λογιστικά τρικ του Νέου Ενιαίου Μισθολογίου και οι << αυξήσεις >> που δεν μπήκαν στις τσέπες μας !!!


Ο ΣΥΡΙΖΑ ήθελε να παρουσιάσει αυξήσεις φτιάχνοντας το δικό του μισθολόγιο για το δημόσιο.
Έτσι λοιπόν όταν δεν υπάρχουν χρήματα ενώ έχεις τάξει θα πρέπει με κάποιον τρόπο να τα δώσεις ή να τους ξεγελάσεις με τέτοιον τρόπο που να μην παραβιάζεται το πακετάκι για την μισθοδοσία το οποίο είναι ελεγχόμενο από την τρόικα ! Και εκεί τα λογιστικά τρικ έχουν τον λόγο ....

Στους παρακάτω πίνακες θα πάρουμε ως παράδειγμα τον βασικό μισθό των 858 € που υπάρχει και στους δύο πίνακες και θα δούμε τις νέες περικοπές σε υπερωριακή απασχόληση, Αργίες και Κυριακές !




Ο ΠΙΝΑΚΑΣ 2 είναι το παλιό μισθολόγιο και ο ΠΙΝΑΚΑΣ 4 το Νέο !

Το ωρομίσθιο παραμένει το ίδιο στα 3,06 € και μετά ξεκινάνε οι μειώσεις!

Από 4,05 πάει στα 3,98 διαφορά - 0,07 
 Από 4,40 πάει στα 4,29 διαφορά - 0,11

Από 4,57 πάει στα 4,44 διαφορά - 0,13 
 Από 1,58 πάει στα 1,23 διαφορά - 0,35

Από 2,11 πάει στα 1,84 διαφορά - 0,27 
εδώ αφορά τις Αργίες και Κυριακές !


Με τις αντίστοιχες μειώσεις προχωρούν όλα τα κλιμάκια απλά επειδή δεν αντιστοιχεί κάποιος βασικός δεν είναι εύκολο να το καταλάβεις .


Στην ουσία αυτό που έγινε είναι ότι, με τα ίδια χρήματα παρουσίασαν αυξήσεις ενώ υπάρχουν οι << κρυφές >> μειώσεις σε υπερωρίες Αργίες και Κυριακές.
Κάνοντας το παρακάτω ο καθένας στο εκκαθαριστικό του θα καταλάβει τα περί αυξήσεων ...
Το παρακάτω παράδειγμα είναι από το εκκαθαριστικό μου με αύξηση στον βασικό μισθό !

Αποδοχές με Β.Μ 1002 € και παλιό μισθολόγιο

ΥΠΕΡ. ΝΥΧ. ΚΑΘ - ΩΡΕΣ 11,62 Χ 1,85 = 21,49
ΥΠΕΡ. ΚΑΘ. ΗΜΕ - ΩΡΕΣ 8,37 Χ 3,58 = 29,95
ΥΠΕΡ. ΚΑΘ. ΝΥΧ - ΩΡΕΣ 1,75 Χ 4,73 = 8,28
ΥΠΕΡ. ΑΡΓ. ΗΜΕ - ΩΡΕΣ 0,50 Χ 5,15 = 2,58
ΥΠΕΡ. ΑΡΓ. ΝΥΧ - ΩΡΕΣ 0,75 Χ 5,35 = 4,01
ΑΡΓΙΑ Ή ΚΥΡΙΑ - ΩΡΕΣ *19,76 Χ 5,25 = 103,74     ΣΥΝΟΛΟ : 170,05 €

Αποδοχές με Β.Μ 1098 € και ΝΕΟ μισθολόγιο (Δεν λέμε εάν πληρωνόταν με το νέο μισθολόγιο, πληρώθηκαν και κρατήθηκαν αναδρομικά )

ΝΕΟ 11,62 Χ 1,57 = 18,24 ΔΙΑΦΟΡ. - 3,25
ΝΕΟ 8,37 Χ 3,92 = 32,81 ΔΙΑΦΟΡ + 2,86
ΝΕΟ 1,75 Χ 5,10 = 8,92 ΔΙΑΦΟΡ +0,64
ΝΕΟ 0,50 Χ 5,49 = 2,74 ΔΙΑΦΟΡ + 0,16
ΝΕΟ 0,75 Χ 5,69 = 4,26 ΔΙΑΦΟΡ + 0,25
ΝΕΟ *14,72 Χ 5,25 = 77,28 ΔΙΑΦΟΡ - 26,46        ΣΥΝΟΛΟ : 144,25 €


Από τις μειώσεις σε υπερωρίες, Αργίες και Κυριακές η διαφορά είναι 25,8 € λιγότερα

Η αύξηση που δόθηκε στον Β.Μ στο συγκεκριμένο εκκαθαριστικό είναι 24€

*Πώς βγαίνει το 19,76 Συντελεστής επί ώρες 2,47 Χ 8 = 19,76
*Πώς βγαίνει το 14,72 Συντελεστής επί ώρες 1,84 Χ 8 = 14,72

Συμπέρασμα : παρόλο που πήρα αύξηση 96 € στον βασικό, δηλαδή από 1002 € πήγε στα 1098 € και οι συντελεστές στο δεύτερο παράδειγμα είναι του αντίστοιχου Β.Μ (1098 €), τον συγκεκριμένο μήνα είχα και μείωση 1,8 € ... δηλαδή η αύξησή μου εξαφανίστηκε μέσα από αυτά τα πολύ μικρά ποσοστά μείωσης σε υπερωρίες Αργίες και Κυριακές ...
Φανταστείτε τι γίνεται σε συναδέλφους που δεν πήραν αύξηση στο βασικό ή κάποιοι που εργάζονται αρκετά νυχτερινά λόγο της μονοβάρδιας πρωί ή απόγευμα !
Επίσης ότι στην εταιρία μας που εργαζόμαστε 365 ημέρες τον χρόνο σε 24ωρη βάση πόσο επηρεάζεται ο μισθός μας καθώς οι Αργίες και Κυριακές είναι υποχρεωτικές βάση προγράμματος, όπως και τα νυχτερινά από 22:00 έως 06:00 ....

Έτσι λοιπόν με λογιστικά τρικ σου παρουσίασαν ότι πήρες αύξηση ενώ στην ουσία είναι μείωση ή και στα ίδια .... σου έδωσαν αύξηση στον Βασικό και αυτό λόγο μισθολογικής εξέλιξης και σου τα πήραν από τις υπερωρίες Αργίες και Κυριακές ...


Νίκος Τάσιος - οδηγός Ο.ΣΥ

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016

ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ Σ.Ε.Ο.Φ.Α.Ε.


Συνάδελφοι το σωματείο σφραγίδα σας καλεί να παρευρεθείτε για να σας ενημερώσουν για τα προβλήματα σας στα ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΚΚΕ ,εχθές έβαλαν να μοιράζουν ανακοινώσεις στην COSCO oi συναδέλφισσες τους οδηγοί φοιτήτριες της ΚΝΕ και κάποιοι συνταξιούχοι ούτε διοίκηση έχουν ούτε μέλη από ότι φαίνεται για τις ανακοινώσεις τους........

Αυτοί λοιπόν συνάδελφοι κατά τα άλλα θέλουν να λύσουν τα προβλήματα που αφορούν μισθωτούς επαγγελματιες οδηγούς!!.
Το μόνο που τους ενδιαφέρει ειναι να μαζέψουν κομματική πελατεία όπως λέει και η ανακοίνωση τους....... ..Τα συμπεράσματα δικας σας όπως και οι επιλογές!!!

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

Η ΣΣΕ θα πρέπει να εξισώσει τον μισθό οδηγού και τεχνίτη, από εκεί θα πρέπει να ξεκινάει η διαπραγμάτευση !!!



Αρκετές ανισότητες μεταξύ των ειδικοτήτων στην Ο.ΣΥ εμπεριέχει το προσχέδιο ΣΣΕ που πρότεινε η διοίκηση προς τους εργαζόμενους.

Οι ανισότητες αυτές δεν προκύπτουν από το νέο προσχέδιο αλλά προϋπήρχαν από την προηγούμενη ΣΣΕ στην οποία είχε ως τελευταία μισθολογικά την ειδικότητα του οδηγού.

Ο νόμος 4024/11 σε σχέση με τον 4354/15 δεν άφηνε καθόλου περιθώρια ώστε να υπάρχει δυνατότητα μέσω της συλλογικής σύμβασης να αποκατασταθούν κάποιες αδικίες ώστε να υπάρχει αμοιβή συνδεόμενη με την εργασία.

Αν δούμε τις ιδιαιτερότητες της κάθε ειδικότητας θα διαπιστώσουμε ότι το κομμάτι που εργάζεται στην κίνηση δηλαδή οι οδηγοί λεωφορείων, είναι το μοναδικό το οποίο δεν έχει σταθερό ωράριο, οι αλλαγές βάρδιας γίνονται σε περισσότερα από ένα σημεία και καθημερινά σε διαφορετικό, όπως και σε απόσταση αρκετών χιλιομέτρων από το Α/Σ … αλλού πιάνουν δουλειά αλλού σχολάνε, καλούνται να κάνουν αλλαγές βάρδιας σε στάσεις στη μέση της διαδρομής όπου η εταιρία κερδίζει τουλάχιστον μισό δρομολόγιο σε κάθε βάρδια και αυτό είτε είναι χειμώνας με 0 βαθμούς είτε είναι καλοκαίρι με 45 βαθμούς !

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Γ. Μαγκριώτης: Έξι προτάσεις, για οριστική λύση στο ζήτημα του ΟΑΣΘ


Άρθρο στη Voria.gr του Γιάννη Μαγκριώτη, συντονιστή της Πρωτοβουλίας για τη Νέα Σοσιαλδημοκρατία και πρώην υφυπουργού Υποδομών του ΠΑΣΟΚ Η Θεσσαλονίκη, απέκτησε το ιππήλατο τραμ το 1893, επί Οθωμανικής κυριαρχίας, με Σουλτάνο, τον Αμπντούλ Χαμίτ Β΄. Η Αθήνα, πρωτεύουσα του τότε Ελληνικού κράτους, αν και μικρότερη ακόμη πόλη, από την Θεσσαλονίκη, απέκτησε, το δικό της ιππήλατο τραμ το 1882, με Πρωθυπουργό τον Χαρίλαο Τρικούπη.

Η Οθωμανική Αυτοκρατορία, από την τέταρτη δεκαετία του 19ου αιώνα, ξεκίνησε, ένα πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων, «Τανζιματ» στα Τουρκικά, μετά από συμφωνίες με τις Αυτοκρατορίες της Δύσης, για τον εκσυγχρονισμό της διοίκησης, του στρατού, της οικονομίας και την απόκτηση συντάγματος, που θα προστάτευε τους Χριστιανικούς πληθυσμούς, με στόχους, την αποτροπή της κατάρρευσης του «Μεγάλου Ασθενή» και την οικονομική και πολιτική διείσδυση των Ευρωπαίων.

ΟΣΥ ΑΕ (Οδικές Συγκοινωνίες): Πολλές βάρδιες, λίγοι οδηγοί, χάος στην πόλη


Χρόνοι διαδρομής που δεν ανταποκρίνονται στα δεδομένα της υπερφορτωμένης κυκλοφοριακά πόλης και βάρδιες που δεν αντιστοιχούν στον αριθμό των διαθέσιμων οδηγών εντείνουν τα σοβαρότατα προβλήματα ελλείψεων σε προσωπικό και στόλο που αντιμετωπίζουν οι ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες).
Τον λογαριασμό καλούνται να πληρώσουν οι επιβάτες, οι οποίοι βιώνουν καθημερινά ατελείωτη αναμονή στις στάσεις λεωφορείων και τρόλλεϋ στην Αττική.
Στα υφιστάμενα ζητήματα που βάζουν τρικλοποδιά στην εύρυθμη εκτέλεση του συνόλου του συγκοινωνιακού έργου έρχεται να προστεθεί ο κακός προγραμματισμός.

Οι εργαζόμενοι στις ΟΣΥ χαρακτηρίζουν μάλιστα το πρόγραμμα δρομολογίων που συντάσσει ο ΟΑΣΑ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών) ως «την πηγή των μεγαλύτερων δεινών» στους κόλπους των αστικών συγκοινωνιών.

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

Καταγγελία ΟΣΜΕ: «Απολύσεων συνέχεια στα ΚΤΕΛ - Συνδικαλιστικά στελέχη στο στόχαστρο»


"Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται οι απολύσεις στα ΚΤΕΛ. Η απάθεια, η αδιαφορία και η αδράνεια της πολιτείας για τους εργαζόμενους των ΚΤΕΛ, συντηρεί την ασυδοσία και την ανεξέλεγκτη δράση των εργοδοτών αυτών"...





Δείτε όλη την ανακοίνωση της ΟΣΜΕ:

Σύλλογος Υπαλλήλων ΟΣΥ (πρώην ΗΛΠΑΠ): Ανακοίνωση - Πρόσκληση σε Γενική Συνέλευση





Με ανακοίνωση του, ο Σύλλογος Υπαλλήλων ΟΣΥ (πρώην ΗΛΠΑΠ), καλεί τα μέλη του σε Γενική Συνέλευση, την Πέμπτη 13/10/2016 και ώρα 12.30 μ.μ.
Δείτε την ανακοίνωση:


Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

Θεσσαλονίκη: Απειλούν Με Νέο Χειρόφρενο Οι Οδηγοί Των Λεωφορείων - Αναβρασμός Στον ΟΑΣΘ!



Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για νέο γύρο κινητοποιήσεων. Αυτό προκύπτει από τις δηλώσεις εκπροσώπων του ΟΑΣΘ...
Την ανάγκη να «τρέξουν» οι διαδικασίες και να ρυθμιστούν οι οικονομικές εκκρεμότητες του ελληνικού Δημοσίου προς τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, τονίζοντας πως οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό στις 12/10 θα κλείσουν δύο μήνες απλήρωτοι. «Αν δεν πληρωθούμε μέχρι τις 12/10, ημερομηνία κατά την οποία κάθε μήνα κατατίθενται οι μισθοί στους εργαζόμενους, δεν αποκλείεται να τραβήξουμε και πάλι χειρόφρενο και να ξεκινήσουμε νέο κύκλο κινητοποιήσεων» προειδοποίησε από την πλευρά του, ο πρόεδρος του συνδικάτου των 2.300 εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης και πρόσθεσε ότι οι οδηγοί των αστικών λεωφορείων δεν λαμβάνουν ικανοποίηση με το να απέχουν από την εργασία τους. «Αλλά, είναι ο μόνος τρόπος να διαμαρτυρηθούμε και να διεκδικήσουμε τα δεδουλευμένα μας» τόνισε.

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Το Θέμα Του ΟΑΣΘ Συζητήθηκε Στο Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας



Τον κίνδυνο σε δέκα μέρες οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ να τραβήξουν και πάλιχειρόφρενο στα αστικά λεωφορεία με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία του κόσμου και την ασφυξία της αγοράς, επισήμανε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, μιλώντας στο Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας. «Αυτό δεν μπορούμε να το επιτρέψουμε. Καλώ την κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα στην αποπληρωμή του Αυγούστου γιατί εδώ και λίγες μέρες χρωστούν και το Σεπτέμβριο» είπε και ανέφερε: «εδώ και μερικές μέρες υπάρχει σιγή για το θέμα επειδή ξαναβγήκαν τα λεωφορεία στους δρόμους. Όμως το πρόβλημα δεν έχει λυθεί κι αυτό πρέπει να γίνει άμεσα».

Δείτε συκοφαντική καταγγελία επιβάτη που έστειλε ο ΟΑΣΑ σε εργαζόμενους οδηγούς !!!



Καταρχήν μεγάλο το θράσος του επιβάτη που έκανε την <<καταγγελία>> καθώς κατηγορεί τους οδηγούς ότι <<τρώνε δρομολόγια>> χωρίς να έχει κανένα στοιχείο ! Φυσικά και δεν γνωρίζει ότι αν αποδειχθεί ότι τα δρομολόγια δεν εκτελέστηκαν με ευθύνη της Ο.ΣΥ και όχι τον οδηγών εύκολα θα βρεθεί κατηγορούμενος για συκοφαντική δυσφήμηση! Ένας σωστός επιβάτης θα μπορούσε να κάνει το παράπονό του καθώς έχει το κάθε δικαίωμα αλλά με κόσμιο τρόπο χωρίς να συκοφαντεί υπαλλήλους, θα μπορούσε λοιπόν να ρωτήσει για ποιο λόγο δεν εκτελέστηκαν τα δρομολόγια σύμφωνα με το πρόγραμμα του Ο.Α.Σ.Α και να πάρει την απάντησή του !

Απ΄ ότι φαίνεται σύμφωνα με την <<καταγγελία>> επιβάτη, κάποιοι στον Ο.Α.Σ.Α και Ο.ΣΥ δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους ... φυσικά και αυτοί δεν είναι οι οδηγοί όπως κάποιους τους βολεύει να τα φορτώνουν όλα σε αυτούς!

Έτσι χωρίς καμία ντροπή ο καταγγέλλων είναι σίγουρος ότι τα δρομολόγια τα <<έφαγαν>> οι οδηγοί μη γνωρίζοντας εάν είχαν επανδρωθεί, εάν πρόκειται για κάποια βλάβη, κάποιο τρακάρισμα κτλ.

Ο ΟΑΣΑ λοιπόν στην φόρμα παραπόνων διευκρινίζει ότι :

《ΠΡΟΣΟΧΗ: Δε λαμβάνονται υπόψη και δε στέλνεται απάντηση από τους Φορείς σε παράπονα με υβριστικό περιεχόμενο, με ασαφείς ή μη πραγματικές πληροφορίες, καθώς και με ανεπαρκή ή μη αληθή στοιχεία επικοινωνίας.

Και ενώ ο καταγγέλλων συκοφαντεί υπαλλήλους της ΟΣΥ ο ΟΑΣΑ το δέχεται και το στέλνει κανονικά στην Ο.ΣΥ για να διαπιστώσουν αν οι οδηγοί τους τρώνε δρομολόγια, άρα αποδέχονται ότι δρομολόγια τρώγονται και φυσικά δεν θα εννοούν τα δικά τους όπου καθημερινά κόβονται βάρδιες λόγω έλλειψης προσωπικού ή οχημάτων αλλά των οδηγών! Από τον ΟΑΣΑ δεν φροντίζουν καν να επικοινωνήσουν με τον καταγγέλλων και να τους στείλει τα πραγματικά στοιχεία για τα δρομολόγια που <<έφαγαν>> οι οδηγοί γιατί όπως βλέπουμε μιλάει για το 2015 ενώ οι κλήσεις που δέχτηκαν 4 οδηγοί, (διαφορετικός την κάθε ημέρα) κλήθηκαν να απαντήσουν για το 2016 !

Την στέλνει λοιπόν στην Ο.ΣΥ

Η Ο.ΣΥ όπως είπαμε, με την σειρά της στέλνει κλήση σε απολογία σε 4 οδηγούς, όχι για το 2015 που γράφει ο καταγγέλλων αλλά για το 2016 υποθέτουμε ότι θα έγινε κάποια τηλεφωνική επικοινωνία!

Η Ο.ΣΥ τον Απρίλιο του 2016, είχε όπως έλεγε, σε πλήρη λειτουργία την τηλεματική όπου και θα μπορούσε να διαπιστώσει άμεσα εάν οι οδηγοί εκτέλεσαν τα δρομολόγια τους σωστά και δεν θα χρειαζόταν καν να απολογηθούν ή θα έπρεπε να τους στείλει κλήση ώστε να απαντήσουν για ποιο λόγο δεν εκτέλεσαν τα δρομολόγια, εάν φυσικά διαπιστώνονταν βάση της τηλεματικής ότι τα δρομολόγια δεν εκτελέστηκαν !

Καθώς λοιπόν είναι υποχρεωμένοι να ελέγξουν, φαίνεται ότι δεν το έκαναν ! Φυσικά και δεν είναι η πρώτη φορά ... για οποιαδήποτε καταγγελία έρχεται από την φόρμα του ΟΑΣΑ άσχετα εάν είναι συκοφαντική οι οδηγοί θα πρέπει να απολογηθούν !

Πάρα πολλές περιπτώσεις όπως μας λένε συνάδελφοι έχουν απολογηθεί για χαμένα δρομολόγια τα οποία ήταν γραμμένα στις καρτέλες των σταθμαρχών ή σε δελτία συμβάντων ως βλάβη !

<<Δεν βαριέσαι άσε να τρέξει ο οδηγός >>

Συνάδελφος μας λέει ότι μετά από απολογία η Ο.ΣΥ του έστειλε απάντηση << απαλλαγή λόγω βλάβης λεωφορείου >> δηλαδή χάθηκε δρομολόγιο λόγω βλάβης και αντί να ελέγξουν όπως είναι υποχρεωμένοι βάση του κανονισμού προσωπικού την καρτέλα του σταθμάρχη ή το δελτίο συμβάντων που είχε κάνει ο συνάδελφος στείλανε κλήση να τους απαντήσει ο οδηγός τι έγινε με το χαμένο δρομολόγιο !

Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός έχασε 3 πρωινά για την διαδικασία της απολογίας καθώς το << μαγαζί >> κλείνει το μεσημέρι και πόσες εργατοώρες χάθηκαν από το διοικητικό προσωπικό χαρτιά υπογραφές κτλ. για μια διαδικασία όπου αν οι αρμόδιοι είχαν κάνει σωστά την δουλειά τους (κοιτάζοντας το δελτίο συμβάντων) θα είχε λήξει άμεσα και ο επιβάτης θα έπαιρνε την απάντησή του!

Αν δούμε τώρα την συγκεκριμένη συκοφαντική για τους οδηγούς κατηγορία, υπάρχουν κάποια ερωτήματα :
Έλεγξε η Ο.ΣΥ ως όφειλε?
Δηλαδή τήρησε τον κανονισμό της εταιρίας όσο αναφορά την προκαταρκτική εξέταση?
Έλεγξε καρτέλες σταθμαρχών?
Ήταν επανδρωμένες όλες οι βάρδιες ?
Υπήρχαν βλάβες?
Υπήρχαν κενά δρομολόγια λόγω του ελλειπή χρόνου διαδρομής στην συγκεκριμένη γραμμή όπως καταγγέλλουν και συνδικαλιστές του συνδικάτου ΟΑΣΑ?
Έχει αρκετά πειστικά στοιχεία σε τυχόν καταγγελίες επιβατών ή αρκεί που το είπε ?
Μπορεί ο ΟΑΣΑ να στέλνει σε εργαζόμενους κλήση σε απολογία όταν υπάρχει συκοφαντικό περιεχόμενο ?
Υποχρεούται ή όχι ο ΟΑΣΑ να ζητάει τα πλήρη στοιχεία και φωτοτυπία ταυτότητας όταν πρόκειται για καταγγελίες μέσω διαδικτύου ?

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

"Έπεσαν" οι υπογραφές, ανάμεσα στους εργαζόμενους της ΣΤΑΣΥ και τη διοίκηση της εταιρείας, για τη νέα ΣΣΕ


Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, υπογράφτηκε σήμερα το μεσημέρι, η νέα ΣΣΕ ανάμεσα στους εργαζόμενους και τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ.                                 Αύριο θα είμαστε σε θέση να αναλύσουμε περισσότερα και να δούμε τι ακριβώς υπέγραψαν οι συνάδελφοι στη ΣΤΑΣΥ και φυσικά θα σας ενημερώσουμε.




Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

Μητσοτάκης: Θα αλλάξει το καθεστώς των συνδικαλιστικών αδειών 6/11/2013




Αρχίζει το ξήλωμα σε συνδικαλιστικά κεκτημένα – Αλλαγές στον νόμο του 1982 που καθόριζε το θεσμικό πλαίσιο

Αλλαγές στον συνδικαλιστικό νόμο του 1982 ετοιμάζει η κυβέρνηση μετά και το θέμα που δημιουργήθηκε από καταγγελίες περί παράνομης είσπραξης υπερωριών από συνδικαλιστές της ΕΛ.ΑΣ.

Αρχίζει το ξήλωμα του νόμου που ρυθμίζει την άσκηση των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων. Η κυβέρνηση θέτει πλέον στην αιχμή του δόρατος τον περιορισμό των συνδικαλιστικών αδειών, ωστόσο εδώ και τουλάχιστον οκτώ μήνες «προειδοποιητικά πυρά» κυβερνητικών στελεχών έχουν καλλιεργήσει το έδαφος για ευρύτερες αλλαγές στο πλαίσιο δομής, οργάνωσης, λειτουργίας των συνδικάτων.

Ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, τόνισε από το βήμα της Βουλής ότι σε συνεργασία με το υπουργείο Εργασίας θα διαμορφωθούν προτάσεις για το θέμα οι οποίες θα τεθούν στον δημόσιο διάλογο.

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ: Εν αναμονή της υλοποίησης των δεσμεύσεων του Υπουργού


Ανακοίνωση εξέδωσε το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ, καταφερόμενο κατά του Υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Χρ. Σπίρτζη... "Αποδεικνύετε πλέον περίτρανα η ανακολουθία που διέπει τον Υπουργό Μεταφορών, σχετικά με όλα αυτά που διαδραματίζονται το τελευταίο διάστημα. Παράλληλα ξεκαθαρίζει σταδιακά το σκηνικό που έχει στηθεί από την πλευρά του, με προφανή στόχο εμάς τους εργαζόμενους"             Δείτε όλη την ανακοίνωση:

Που οφείλονται οι μειώσεις μισθού σε αρκετούς συναδέλφους ?




Αρκετά είναι τα παράπονα συναδέλφων για μειώσεις στον μισθό τους καθώς όπως ακούγαμε κατά την ψήφιση του Νέου ενιαίου μισθολογίου θα παίρναμε αυξήσεις !!!
Πού οφείλονται όμως οι μειώσεις που είδαμε στα εκκαθαριστικά μας ?

Θα εξηγήσω με ένα παράδειγμα ώστε να καταλάβουμε τι έχει γίνει ...

Σε πάρα πολλά εκκαθαριστικά είδαμε ένα κατεβατό μίας σελίδας με μειώσεις κάποιον ποσών, αυτό έγινε διότι το Νέο ενιαίο μισθολόγιο εφαρμόστηκε πλήρως !

Οι μειώσεις οφείλωνται σε υπερωριακή απασχόληση και στις Κυριακές και Αργίες !

Κατά την εφαρμογή του Νέου ενιαίου μισθολογίου αρκετοί συνάδελφοι είδαν τον βασικό τους μισθό να μειώνεται ενώ σε άλλους αυξήθηκε! Αυτό έγινε γιατί εφαρμόστηκαν νέα μισθολογικά κλιμάκια όπου ανάλογα με την προϋπηρεσία μας ενταχθήκαμε σε αυτά.
Σύμφωνα με τους πίνακες υπερωριακής απασχόλησης του ενιαίου 2011 (εδώ) και ενιαίου 2015 (εδώ)

αν κοιτάξει κάποιος το εκκαθαριστικό του Μαρτίου θα δει τον Βασικό του Μισθό, όπως στο παρακάτω παράδειγμα από το εκκαθαριστικό συναδέλφου ο οποίος είναι 1.299 € ( Βαθμός Γ ΜΚ 2 ) μετά σύμφωνα με τον βασικό του μισθό θα πρέπει να δει στον πίνακα υπερωριακής απασχόλησης του 2011 τα ποσά που αντιστοιχούν σε υπερωρίες Κυριακές και Αργίες! (Βλέπε Πίνακα 1)

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

Αδιαφορία Κρατικών Λειτουργών Για Τον ΟΑΣΘ



“Η κατάσταση αυτή δεν είναι πλέον άλλο ανεκτή, εγγίζει τα όρια της εγκληματικής αδιαφορίας των αρμοδίων κρατικών λειτουργών, για να μην πούμε ότι τα έχει ξεπεράσει”: Αυτό αναφέρει σε ομόφωνο ψήφισμά του για τον ΟΑΣΘ, το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης. Παράλληλα ζητά “από την Κυβέρνηση και τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστο Σπίρτζη να προχωρήσουν στην άμεση καταβολή των δεδουλευμένων των μηνών Ιουλίου, Αυγούστου και –ήδη- Σεπτεμβρίου στους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ, ώστε να αρχίσει αμέσως η λειτουργία της αστικής συγκοινωνίας στην πόλη μας, του μοναδικού δηλαδή μέσου εξυπηρέτησης των συμπολιτών μας.”

ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΑΣΘ

Το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης, στη διάρκεια της 19ης συνεδρίασης του, χθες Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016, ενέκρινε ομόφωνα το ακόλουθο ψήφισμα:

«Το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης απαιτεί από την Κυβέρνηση και τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστο Σπίρτζη να προχωρήσουν στην άμεση καταβολή των δεδουλευμένων των μηνών Ιουλίου, Αυγούστου και –ήδη- Σεπτεμβρίου στους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ, ώστε να αρχίσει αμέσως η λειτουργία της αστικής συγκοινωνίας στην πόλη μας, του μοναδικού δηλαδή μέσου εξυπηρέτησης των συμπολιτών μας.

Άλλωστε η καταβολή των δεδουλευμένων έχει ήδη συμφωνηθεί με το Πρακτικό Συμφιλιωτικής Διαδικασίας που υπεγράφη στο Υπουργείο Εργασίας την 25/8/2016 μεταξύ του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας ,της Γενικής Γραμματέως του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και εκπροσώπων των εργαζομένων και της Εταιρίας, δηλαδή του ΟΑΣΘ.

Η συνεχιζόμενη για τόσες μέρες ταλαιπωρία των πολιτών της Θεσσαλονίκης δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο. Η κοινωνική και οικονομική ζωή της πόλης και της ευρύτερης περιοχής έχουν παραλύσει εντελώς. Η κατάσταση αυτή δεν είναι πλέον άλλο ανεκτή, εγγίζει τα όρια της εγκληματικής αδιαφορίας των αρμοδίων κρατικών λειτουργών, για να μην πούμε ότι τα έχει ξεπεράσει».

(27/09/2016 αναδημοσιευση)
πηγη

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ: Δελτίο τύπου - Αλληλεγγύη στους συναδέλφους εργαζομένους του ΟΑΣΘ


Αλληλέγγυοι, στο δίκαιο αγώνα των συναδέλφων μας στον Ο.Α.Σ.Θ, για τον εργασιακό μεσαίωνα που τους έχει επιβληθεί!

ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ τον απαράδεκτο εμπαιγμό τόσο της Διοίκησης του Ο.Α.Σ.Θ όσο και του Υπουργείου για την μη καταβολή των δεδουλευμένων στους εργαζομένους. 

Δείτε το δελτίο τύπου:

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Ανακοίνωση Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ – Απάντηση στο ΜΕΤΑ για Σ.Σ.Ε & Χειμερινό Προγραμματισμό !!!


Ανακοίνωση Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ – Απάντηση στο ΜΕΤΑ
για Σ.Σ.Ε & Χειμερινό Προγραμματισμό !!!
<<Και ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς ... χειρότερα !!!>>
Δείτε την ανακοίνωση του ΜΕΤΑ ΟΣΥ (εδω) 


ΠΗΓΗ

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

Ξεπουλούν τα πάντα σε τιμή ευκαιρίας - Υπό πώληση οι ΔΕΚΟ στο Υπερταμείο

Υποθήκη στους δανειστές ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ και τρεις ακόμη - Το απόγευμα η κατάθεση του νομοσχεδίου στη Βουλή              Κλιμάκωση της έντασης σε ακόμη μία επεισοδιακή συνεδρίαση στη Βουλή αναμένεται κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου που ορίζει τις ΔΕΚΟ οι οποίες εντάσσονται στο νέο Υπερταμείο και καταθέτει το απόγευμα σήμερα (Παρασκευή) η κυβέρνηση.



Το εν λόγω προσχέδιο νόμου με τα προαπαιτούμενα περιλαμβάνει και τη μεταφορά έξι ΔΕΚΟ στο υπερταμείο. Οι συζητήσεις στις Επιτροπές θα γίνουν τη Δευτέρα με τη διαδικασία του επείγοντος, και την Τρίτη το νομοσχέδιο θα περάσει στην Ολομέλεια.

Στο Υπερταμείο ή όπως αναφέρεται Εταιρεία Δημοσίων Συμμετοχών θα μεταβιβαστούν οι μετοχές εταιρειών μεταξύ των οποίων είναι η ΕΥΔΑΠ, η ΕΥΑΘ, η ΔΕΗ, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, η ΕΛΒΟ και οι ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ.

Επίσης, στο προσχέδιο περιλαμβάνεται μια σειρά ρυθμίσεων για την αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ περιλαμβάνονται επίσης και οι γνωστές αλλαγές στο ασφαλιστικό.

Σε εκκρεμότητα παραμένουν οι αλλαγές στο οργανόγραμμα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας κάτι που συνιστά προϋπόθεση για να ολοκληρωθεί και η μεταβίβαση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Fraport.

Στο κεφάλαιο των μεταφορών, ορίζεται ότι η ΓΑΙΑΟΣΕ συνάπτει σύμβαση εκμίσθωσης διάρκειας έως 10 ετών με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το τροχαίο υλικό.

Την ίδια ώρα, ορίζεται ότι κατά την εκτέλεση των συμβάσεων παροχής δημόσιας υπηρεσίας επιβατικών δύναται να επιτρέπει εκχώρηση απαιτήσεων των παρόχων από τις συμβάσεις αυτές μέσω σύναψης ειδικότερων συμφωνιών μεταξύ των παρόχων, ως εκχωρητών, και το Δημόσιο, τον ΟΣΕ Α.Ε. ή τη ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. ως εκδοχέων, για την εξόφληση οφειλών προς τους ανωτέρω φορείς, όπως μισθώματα από συμβάσεις μίσθωσης μονάδων τροχαίου υλικού ή αμοιβών για παροχή υπηρεσιών συντήρησης τροχαίου υλικού ή άλλων υπηρεσιών.

Διαβάστε ΕΔΩ όλο το προσχέδιο που κατατέθηκε

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

Τι κερδίζουν και τι χάνουν οι εργαζόμενοι στα Λεωφορεία από τη νέα Συλλογική Σύμβαση



Τις προτάσεις της για τη νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας παρουσίασε τις προηγούμενες ημέρες η διοίκηση της Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε. Οι προτάσεις της Ο.ΣΥ. αφορούν εργασιακά και μισθολογικά θέματα για τους εργαζόμενους στα Λεωφορεία και τα Τρόλεϊ της Αθήνας όπως ασφάλιση, επιδόματα, παροχές και δικαιώματα. Όσον αφορά τους μισθούς όμως, αυτοί θα συνεχίσουν να καθορίζονται από το νέο ενιαίο μισθολόγιο που ισχύει για όλο το δημόσιο.

Η 'Ανεξάρτητη Παρέμβαση ΕΘΕΛ-ΟΑΣΑ' που συμμετέχει στο Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ χαρακτηρίζει την προτεινόμενη Σ.Σ.Ε. της ΟΣΥ ως απαράδεκτη και αντεργατική και συνοψίζει τα όσο κερδίζουν και χάνουν οι εργαζόμενοι μέσα από αυτή.

Σε κάθε περίπτωση πάντως πρόκειται για προτάσεις, και ως συνήθως, διοίκηση και εργαζόμενοι θα βρεθούν κάπου στη μέση ως προς αυτά που θα περάσουν στο τελικό κείμενο της Σ.Σ.Ε.

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Η απαράδεκτη και αντεργατική ΣΣΕ που θέλει να εφαρμόσει η Διοίκηση της Ο.ΣΥ


Η απαράδεκτη και αντεργατική ΣΣΕ που θέλει να εφαρμόσει η Διοίκηση της Ο.ΣΥ.in Χωρίς κατηγορία Στις 12 Σεπτεμβρίου αναρτήσαμε την ανακοίνωση μας με τίτλο «Απαράδεκτη και Αντεργατική η ΣΣΕ που προτείνει η Διοίκηση της ΟΣΥ!». Η ανακοίνωση αυτή ανέλυε την πρόταση που κατέθεσε η Διοίκηση για Συλλογική Σύμβαση Εργασίας. Μετά από αιτήματα συναδέλφων, δημοσιοποιούμε αυτούσια την απαράδεκτη και αντεργατική πρόταση της Διοίκησης Αναγνωστόπουλου – Γεωργίου.

sel1

sel2sel3sel4sel5sel6sel7sel8sel9sel10sel11sel12sel13sel14sel15sel16sel17sel18

Ανακοίνωση ΜΕΤΑ ΟΣΥ : Μια φορά κι έναν καιρό ...


Σύμφωνα με την ανακοίνωση η απόρριψη του σχεδίου ΣΣΕ της διοίκησης της Ο.ΣΥ δεν πάρθηκε ομόφωνα από το Δ.Σ του Συνδικάτου Εργαζομένων Ο.Α.Σ.Α

ΜΕΤΑ Ο.ΣΥ : <<Τη δευτέρα 12/9/2016 συνεδρίασε το ΔΣ του συνδικάτου όπου κυρίαρχο θέμα ήταν ΣΣΕ και η διαπραγμάτευση της.
Η πρόταση που κατατέθηκε από την παράταξη του ΜΕΤΑ ήταν ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ και ενημέρωση των εργαζομένων για το περιεχόμενο της προσπαθώντας να ενώσει, και προκειμένου να υπάρξει πίεση προς την διοίκηση για μια ικανοποιητική ΣΣΕ >>.




ΠΗΓΗ : facebook Ηλίας Γκιουλάκης 

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Συζήτηση με τον Γιάννη Κιούση, μέλος της Γραμματείας Αστικών Συγκοινωνιών του ΠΑΜΕ απο το 39ο λεπτό εως το 51ο, για την δρομολογούμενη ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών και τις θέσεις του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος.

radio_large1

ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ: Ξεκινούν απεργιακές κινητοποιήσεις, αν μέχρι αύριο δεν πληρωθούν



Με ανακοίνωση - ενημέρωση προς τα μέλη του, το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ, αναφέρει ότι αν μέχρι αύριο, δεν υλοποιηθούν οι δεσμεύσεις του κ. Σπίρτζη,  να πιστωθούν στους λογαριασμούς των εργαζομένων τα οφειλόμενα, τότε θα εξαγγείλουν άμεσα απεργιακές κινητοποιήσεις.

Δείτε την ανακοίνωση - ενημέρωση:

Λεωφορεία: Στάσεις εργασίας την Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου



Σε στάσεις εργασίας θα προχωρήσουν οι εργαζόμενοι στα Λεωφορεία την Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016 με απόφαση του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ.

Τη μέρα αυτή, τα Λεωφορεία θα κινούνται μεταξύ 9:00 π.μ. - 21:00. Αποκατάσταση της κυκλοφορίας των οχημάτων αναμένεται ως τις 10:00 π.μ. ενώ το βράδυ τα Λεωφορεία θα αρχίσουν να αποσύρονται από τις 20:00.

Το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ ζητεί έναν αξιόπιστο χειμερινό προγραμματισμό δρομολογίων.

Τα υπόλοιπα μέσα αναμένεται να κινούνται κανονικά.

Δείτε επίσης:
Συγκοινωνίες Αθήνας: Στη ΔΕΘ πανηγυρισμοί, στην Αθήνα κατάρρευση

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΤΗΣ Ο.ΣΥ Λ.Σκουλος 13 9 2016

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αθήνας


 

ο Εργατικό Κέντρο Αθήνας, με πολλά σωματεία του και εργαζομένους, συμμετείχε δυναμικά στο συλλαλητήριο που διοργάνωσε η ΓΣΕΕ και το Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, ενώνοντας τις δυνάμεις του με τα εργατικά κέντρα, τις ομοσπονδίες και τους εργαζόμενους όλης της χώρας. Διαδηλώσαμε ενάντια στα νέα πρόσθετα μέτρα ακραίας λιτότητας, που θα καταργήσουν κάθε παροχή εργασιακής και κοινωνικής ασφάλειας, ενάντια στην απλήρωτη εργασία που αυξάνεται με γοργούς ρυθμούς.
Το ΕΚΑ, ως το μεγαλύτερο Εργατικό Κέντρο της χώρας μας, με αφορμή τη φετινή ΔΕΘ, μαζί με τα σωματεία – μέλη του, πήρε την πρωτοβουλία να ανοίξει μια ουσιαστική και σε βάθος συζήτηση, τόσο σε επίπεδο κοινωνίας όσο και σε επίπεδο εργαζομένων, για το ζήτημα της ιδιωτικοποίησης των Δημοσίων Επιχειρήσεων Κοινής Ωφέλειας (όπως τις ονομάζουμε και όπως πρέπει να είναι) και εν γένει για το πώς πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα Δημόσια Αγαθά.
Και τούτο διότι, μετά την υπογραφή από τη σημερινή Κυβέρνηση του 3ου Μνημονίου τον Ιούλιο του 2015, στο οποίο προβλέπεται μετά το ΤΑΙΠΕΔ, η σύσταση του λεγόμενου Υπερταμείου Ιδιωτικοποιήσεων, στο οποίο εκχωρείται τελεσίδικα προς πώληση το σύνολο σχεδόν των δημοσίων επιχειρήσεων και της δημόσιας περιουσίας της χώρας μας, οι συνέπειες για την εθνική μας οικονομία και την παραγωγική ανασυγκρότησή της είναι καταλυτικές.
H θεμελιώδης προσέγγιση του εργατικού μας κινήματος σε ό,τι αφορά την οικονομία και την ανάπτυξη είναι ξεκάθαρη: ο δημόσιος τομέας, απαλλαγμένος από τις παθογένειες του ελέγχου του από τις κυβερνήσεις, του πελατειακού συστήματος, του βολέματος των ημετέρων κλπ. πρέπει να είναι βασικό εργαλείο και μέσο της παραγωγικής ανασυγκρότησης και ανάπτυξης της χώρας, στο πλαίσιο της οποίας οι εργαζόμενοι αλλά και ευρύτερα η κοινωνία πρέπει να λαμβάνουν ποιοτικά και υψηλού επιπέδου αγαθά και υπηρεσίες χωρίς αποκλεισμούς, με άμεση πρόσβαση για όλους.

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

Πάτρα: Κανονικά θα διεξαχθούν από τη Δευτέρα, τα δρομολόγια των ταξί για τη μεταφορά των μαθητών



Κανονικά θα ξεκινήσουν και θα εκτελούνται τα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών με ταξί, με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς τη Δευτέρα Σεπτεμβρίου.
Αυτό αποφάσισε η Έκτακτη Γενική Συνέλευση των ιδιοκτητών ταξί της Πάτρας. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση:

«Μετά και τις τελευταίες ευνοϊκές εξελίξεις στο θέμα της μεταφοράς μαθητών, που ήταν αποτέλεσμα των διαβουλεύσεων με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, πραγματοποιήθηκε Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μελών του Σωματείου μας.

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΘ


Χιλιάδες διαδηλωτές έδωσαν δυναμικό και αγωνιστικό παρόν στο συλλαλητήριο διαμαρτυρίας που διοργάνωσαν ΓΣΕΕ και ΕΚΘ, σήμερα το απόγευμα στη Θεσσαλονίκη.
Με βασικό σύνθημα «Τέρμα πια στις αυταπάτες, βάζουμε τέλος στα πειράματα ,στην ανεργία και στη φτωχοποίηση», οι διαδηλωτές εξέφρασαν την αγανάκτησή τους, για τη συνεχιζόμενη αδιέξοδη και καταστροφική πολιτική και αυτής της κυβέρνησης ,πολιτική που ρίχνει όλο και περισσότερα βάρη στον κόσμο της μισθωτής εργασίας ,αυξάνει την ανεργία και τη φτώχεια, στραγγαλίζει ολόκληρη την Ελληνική κοινωνία.
Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στις ομιλίες τους έκρουσαν για ακόμη μία φορά τον κώδωνα του κινδύνου για αυτό που πρόκειται να ακολουθήσει, με τις επώδυνες αλλαγές στα εργασιακά που σχεδιάζει η κυβέρνηση, καλώντας τους εργαζόμενους να συσπειρωθούν στα συνδικάτα, ώστε όλοι μαζί να αποτρέψουν τα χειρότερα.
Τα συνδικάτα έδωσαν σαφές μήνυμα προς κάθε αποδέκτη ότι ο αγώνας θα συνεχιστεί με κάθε μέσο και τρόπο, όσο συνεχίζονται οι ίδιες καταστροφικές πολιτικές, τονίζοντας παράλληλα την αναγκαιότητα της μέγιστης δυνατής ενότητας για την απόκρουση αυτών των πολιτικών.
Μετά τη συγκέντρωση στο Άγαλμα Βενιζέλου ακολούθησε πορεία, η οποία και κατέληξε στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ