Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018

Συνεχίζουν τα ψέματα οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές .Καμία συμφωνία για νεο συνεταιρισμό από την ΣΥΠΕ


ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ

Οι εργοδοτικοί και κυβερνητικοί συνδικαλιστές μετά τις αποκαλύψεις που ήρθαν στο φως για τα όσα απαράδεκτα υπέγραψαν στην νέα σσε της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τον συνεταιρισμό πασχίζουν να αποπροσανατολίσουν και να παραπληροφορήσουν τους σιδηροδρομικούς Έφτασαν στο σημείο δε να απειλούν ακόμα και τους εργαζόμενους στον συνεταιρισμό με δημοσιοποίηση των ονομάτων τους !!!! στο διαδίκτυο λες και οι άνθρωποι που δουλευουν εκεί κάνουν τίποτα κακό ή κρύβονται ή θα φοβηθούν οποιαδήποτε συνδικαλιστική παρεούλα που νομίζει ότι μπορεί να απειλεί έμμεσα ή άμεσα τους πάντες και τα πάντα.

Όσον μας αφορά και την ψευδή πληρόφορηση που διακινήθηκε από γνωστο εργοδοτικό ιστότοπο ότι στο ΣτΑ της ΠΕΠΕ υπήρξε ομόφωνη απόφαση σε πρόταση της ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗΣ για εξέταση ενδεχόμενου δημιουργίας νέου ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ έχουμε να πουμε τα εξής:

Υπήρξε απλή αναφορα (για την δημιουργία νέου συνεταιρισμού) από εκπρόσωπο της συνεξέλιξης κατά την τοποθέτηση του στο ΣτΑ
Δεν μπήκε καμία τέτοια πρόταση προς ψηφοφορία στο ΣτΑ
Ακόμα και εκπρόσωπος της ΕΝΟΤΗΤΑΣ ανέφερε στην τοποθέτηση του ότι είναι πολύ δύσκολη η δημιουργία νέου συνεταιρισμού και απαιτεί πολλά χρήματα
Η ΣΥΠΕ είναι αντίθετη τόσο στο άρθρο της νέας ΣΣΕ που μείωσε την χρηματοδότηση του συνεταιρισμού στα 50.000 όταν άλλες σιδηροδρομικές εταιρείες χρηματοδοτούν τον ΣΥΝΠΕ ΟΣΕ με τριπλάσια ποσά,αλλά και στην δημιουργία νέου συνεταιρισμού .Αν κατατίθετο τέτοια πρόταση προς ψήφιση (πράγμα που δεν έγινε ποτέ) θα καταψηφίζαμε. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙ ΟΜΟΦΩΝΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΨΕΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ.

Το ΣτΑ της ΠΕΠΕ η συνεδρίαση είναι ηχογραφημένη (πρακτικά)Όσον αφορά την υπόλοιπη μπουρδολογία,μπαρουφολογία στην οποία επιδίδονται οι γνωστοί εργοδοτικοί για τον συνεταιρισμό είναι εμφανές ότι έχασαν την ψυχραιμία και και βρυχώνται ..ιντερνετικώς λόγω της δεινής θέσης που περιήλθαν λογω των υπογραφών τους και τις επιπτώσεις που έφεραν στον κόσμο.

Για τον συνεταιρισμό στην τοποθέτηση μας στο ΣτΑ ξεκαθαρίσαμε οτι η συμμετοχή του στην αντιμετώπιση της κρίσης ήταν και είναι τεράστια,βοηθά εργαζόμενους αλλά και συνταξιούχους .Δεν έχει εισφορές από κανέναν εργαζόμενο και τα οικονομικά του ελέγχονται από ορκωτό λογιστή,οι ισολογισμοί του δημοσιεύονται σε εφημερίδα.(Επίσης διαφεύγουν από τους μπαρουφολόγους κάποιες βασικές λεπτομέρειες που αφορούν τον συνεταιρισμό ή δεν θέλουν να τις αναφέρουν)
Επομένως η επίθεση εναντίον του αλλά και εναντίον των εργαζομένων που εργάζονται εκεί είναι εκ του πονηρού και αποτελεί αναμενόμενη αθλιότητα από κάποιους που συνδικαλίζονται εκ αριστερών των εργοδοτών με βάση τον γκαιμπελισμό ,την συκοφαντία και την αθλιότητα.

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ
Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.

ΔΑΣ-ΟΑΣΑ: ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΕΡΓΟΥ




ΤΕΤΑΡΤΗ 19 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2018

Στη συνάντηση της υποδιεύθυνσης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων με το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης, εκδηλώθηκε η πρόθεση να περικοπούν και να αναδιαρθρωθούν γραμμές του πρώην ΗΛΠΑΠ.

Aναλυτικότερα έβαλαν στην κουβέντα την κατάργηση της γραμμής 18 (Mουσείο- Χαλάνδρι) .Την περικοπή της Γραμμής 1(Πλ. Αττικής- Μοσχάτο) στέλνοντας τη από πλ. Αττικής στην πλ. Καραϊσκάκη .Την Γραμμή 15 (Πολύγωνο- Πετράλωνα) από Πολύγωνο ως Ιπποκράτους ,και την 12 από Περιστέρι ως Πετράλωνα.

Υστερα από αυτή την εξέλιξη η ΔΑΣ-ΟΑΣΑ απευθυνε κάλεσμα στους εργαζόμενους και πραγματοποίησε παρέμβαση στα γραφεία του ΟΑΣΑ. Ζήτησε εξηγήσεις και ξεκαάρισε ότι κανένα κόψιμο γραμμής, καμία μείωση συγκοινωνιακού έργου δεν είναι ανεκτή.

Οι πολιτικές επιλογές της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ, έχουν φτάσει σε αδιέξοδο στις αστικές συγκοινωνίες, το επιβατικό κοινό και τους εργαζόμενους. Καταγγέλλουμε την ανοχή των πλειοψηφιών στα σωματεία (ΣΑΚ ΜΕΤΑ,-ΠΑΣΚΕ- ΔΑΚΕ και δήθεν Ανεξαρτητους(ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ-ΕΝΑΝ)που βάζουν πλάτη στη συρρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου. Ο εμπαιγμός των εργοδοτικών συνδικαλιστών, είναι νύχι κρέας με την αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης . Μετά την ψήφιση της τροπολογίας, την άρνηση τους για γενικές συνελεύσεις,την αλαζονική συμπεριφορά τους απέναντι στους εργαζόμενους όταν αυτή έγινε με πρωτοβουλία της ΔΑΣ, συνεχίζουν κάνοντας ότι δεν άκουσαν, ότι δεν υπάρχει γεγονός. Να θυμίσουμε στους συναδέλφους ότι και στην κατάργηση των γραμμών 13,8,7 κλπ, αλλά και σ όλα τα νομοσχέδια που φορτώθηκαν στην πλάτη μας σφύριζαν αδιάφορα. Δεν βρήκαν δύο λέξεις σε μια ανακοίνωση για τους εργαζόμενους. Συνεχίζουν την αβάντα τους λέγοντας δεν συντρέχει λόγος.
Η δέσμευση και η καλή πρόθεση από την διοίκηση, να μην εφησυχάσει τους εργαζόμενους. Οι πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης για τον κλάδο, είναι καταστροφικές ως τώρα.
Η μόνη εμπιστοσύνη που έχουμε, είναι στους εργαζόμενους που με την οργάνωση και την πάλη τους, μπορούν να βάλουν φρένο στην φθίνουσα πορεία των αστικών συγκοινωνιών, μπορούν να διεκδικήσουν καλύτερη συγκοινωνία για τον λαό, δουλειά με δικαιώματα για εμάς.

Καμία περικοπή, καμία κατάργηση γραμμής. Η αναδιάρθρωση που

εφαρμόζεται είναι μείωση συγκοινωνιακού έργου. Απαιτούμε

συγκοινωνία για τις ανάγκες μετακίνησης τού λαού. Ανάπτυξη της

κρατικής συγκοινωνίας σε όλο το νομό Αττικής. Καμμία επιχειρηματική

δράση στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Με αγώνα θα σταματήσουμε την

συρρίκνωση της αστικής συγκοινωνίας.

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ_ΣΕΛΜΑ:



Spyros Revithis


ΩΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ της διοίκησης των Σταθερών Συγκοινωνιών, στις εκλογές για την ανάδειξη εκπροσώπου των εργαζομένων στο ΔΣ της εταιρίας.

•Είναι ανέντιμο, ανήθικο, χτύπημα κάτω από τη μέση που προσβάλει τη δημοκρατία και τους εργαζόμενους που με το φιλότιμο τους, στηρίζουν τόσα χρόνια τη εταιρία.
•Αυτό δείχνει «σήψη» της εταιρίας και το πόσο χαμηλά έχει πέσει στα μάτια των 2.500
ανθρώπων της.
•Επί προσθέτως είναι ποινικό αδίκημα, η εταιρία μέσω εταιρικού μαζικού email της
Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών να χειραγώγει το προσωπικό της εξοφλώντας
γραμμάτια προαγωγών.
•Δεν ονειρευόμασταν αυτή την εταιρία, αλλά ποτέ δεν είναι αργά.
•Σας παραθέτουμε το κείμενο του συνοδοιπόρου του υποψήφιου που εγκωμιάζει το αφεντικό του :
«Η παρουσία μου ως ψηφοφόρος αυτή τη φορά είναι αυτονόητη και προς
αποφυγή λανθασμένων εντυπώσεων προς το άτομό μου, δηλώνω ότι στηρίζω
ανοιχτά και όχι υπογείως, την υποψηφιότητα του συναδέλφου Χρήστου Κούκη με
ό,τι συνεπάγεται αυτό»
ΥΓ: Οι εργαζόμενοι αναρωτιόμαστε, ποια είναι η επομένη κίνηση της εταιρίας;
Μήπως θα παίρνει και τηλέφωνο τους υπαλλήλους για να τους πει ποιον θα
ψηφίσουν;

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Χωρίς τρόλλεϋ η Αθήνα αύριο από τις 12:00 ως τις 15:00, λόγω στάσης εργασίας των εργαζομένων


Στάση εργασίας, από τις 12 έως τις 3 το μεσημέρι, θα πραγματοποιήσουν αύριο οι εργαζόμενοι στα τρόλλεϋ, προκειμένου να πραγματοποιήσουν έκτακτη γενική συνέλευση, με θέμα την τροπολογία εκχώρησης συγκοινωνιακού έργου.

Τα οχήματα αναμένεται να αρχίσουν να αποσύρονται από τις 11:00 π.μ. ενώ η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται ως τις 16:00 ή αργότερα.

Δείτε την ανακοίνωση της Ένωσης Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ:


Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

Θεσ/κη: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τον ΟΑΣΘ διοργανώνουν εργαζόμενοι και φοιτητές


Συγκέντρωση διαμαρτυρίας με σύνθημα "η κατάσταση με τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) δεν πάει άλλο", διοργανώνουν στις 15 Δεκεμβρίου 2018 εργαζόμενοι και φοιτητές της πόλης, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. Η συγκέντρωση, είναι προγραμματισμένη για τις 12 το μεσημέρι στο Άγαλμα Βενιζέλου.

Στην ανακοίνωσή τους οι διοργανωτές αναφέρουν ότι "η κατάσταση με τις αστικές συγκοινωνίες στην πόλη έχει φτάσει στο απροχώρητο" και υπογραμμίζουν ότι "οι εργαζόμενοι και η νεολαία, οι μαθητές, οι φοιτητές βιώνουμε μια πολύ άσχημη πραγματικότητα".

Στα αιτήματά τους συμπεριλαμβάνονται τα εξής: άμεση αύξηση των δρομολογίων σε όλες τις γραμμές, ασφαλής μετακίνηση και φθηνές συγκοινωνίες.

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.

Νέο αίμα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ με σχεδόν 100 νέους μηχανοδηγούς.



Νέο αίμα εισέρχεται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στα επόμενα τρία χρόνια ο εμπλουτισμός και η αύξηση στο προσωπικό αναμένεται να είναι σημαντική, ξεπερνώντας τα "πέτρινα" χρόνια της εταιρείας.


Έτσι σύμφωνα με πληροφορίες, πρόσφατα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισε να προσλάβει επιπλέον 20 άτομα, επιλαχόντες από τον πρόσφατο διαγωνισμό που μαζί με τους 60 που προσλήφθηκαν το περασμένο Φθινόπωρο ανανεώνουν κατά σημαντικό βαθμό το διαθέσιμο προσωπικό μηχανοδηγών. Οι 20 επιπλέον νέοι μηχανοδηγοί θα ξεκινήσουν τη 12μηνη μαθητεία τους στην Σιδηροδρομική Ακαδημία και θα βγουν στα δρομολόγια στις αρχές του 2020.

Στο νέο αίμα, θα προσθέσουμε 8 άτομα από εσωτερικές μετατάξεις, 5 επιπλέον που είχαν μεταταγεί σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου. Επίσης έγινε γνωστό από πηγές του ypodomes.com ότι 5 επιπλέον μηχανοδηγοί, παραιτήθηκαν από τη ΣΤΑΣΥ και εντάχθηκαν στο δυναμικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αυτοί οι πέντε θα περάσουν ένα "ταχύρρυθμό" πρόγραμμα για να πάρουν το δίπλωμα β`κατηγορίας και μέσα στην Άνοιξη θα μπορούν να υπολογιστούν στα σιδηροδρομικά δρομολόγια.

Συνολικά 98 άτομα έρχονται να αυξήσουν το δυναμικό των μηχανοδηγών που κατά πληροφορίες σήμερα διαθέτει περίπου 210 άτομα. Αυτό σημαίνει αν υπολογίσουμε και κάποιες συνταξιοδοτήσεις που θα υπάρξουν από τη νέα χρονιά ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυξάνει κατά 50% τους νέους μηχανοδηγούς.

Βέβαια θα πρέπει να σημειώσουμε πως όσο οι μεταφορικές ανάγκες θα αυξάνονται, τόσο θα πρέπει να αυξάνεται και ο αριθμός των μηχανοδηγών της εταιρείας και με αυτό το σκεπτικό, τα επόμενο δύο χρόνια προγραμματίζονται επιπλέον 200 προσλήψεις μηχανοδηγών που θα συμπληρώσουν τα όποια κενά εμφανιστούν.

Η ανάγκη για περισσότερους μηχανοδηγούς είναι de facto μεγάλη καθώς αναμένεται πύκνωση των επιβατικών προαστιακών και υπεραστικών δρομολογίων αλλά και των εμπορευματικών που γνωρίζουν μεγάλη άνθηση τα τελευταία 4 χρόνια. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ.Φίλιππος Τσαλίδης, το 2014 δρομολογήθηκαν 68 εμπορευματικά τραίνα και το 2018 ο αριθμός αυτός αναμένεται να προσεγγίσει τα 350.


Νίκος Καραγιάννης

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

Ανακοίνωση



Στις επιτροπές της Βουλής, συζητείται το νομοσχέδιο του Υπουργείου Τουρισμού για τα τουριστικά γραφεία.

Επειδή το άρθρο 28 αφορά άμεσα τον κλάδο μας και η αρχική διάταξη έπληττε βάναυσα το ταξί ενημερώνουμε τους συναδέλφους ότι:
Ζητήσαμε και συμφωνήσαμε συγκεκριμένη τροποποίηση, το πλήρες κείμενο της οποίας αναμένουμε άμεσα και σίγουρα πριν κατατεθεί το νομοσχέδιο στην ολομέλεια της Βουλής.
Στην περίπτωση που όσα συμφωνήσαμε δεν εμπεριέχονται στο κατατεθέν νομοσχέδιο, ο κλάδος θα πρέπει να είναι σε ετοιμότητα για μάχη. Αισιοδοξούμε ότι δεν θα χρειαστεί.
Θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση.
Εφτά χρόνια μετά δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να ζωντανέψει νεοφιλελεύθερα φαντάσματα τύπου Ραγκούση, Χατζηδάκη κ.λ.π.. Δώρα στους βαρόνους του τουρισμού, σε βάρος του ταξί δεν μπορεί να κάνει κανείς.

ΣΣΕ: Καλά τα νέα για τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ.



Από έγκυρες πηγές ενημερωθήκαμε για το περιεχόμενο της πρότασης της διοίκησης για τη Σ.Σ.Ε - ΟΣΕ εργαζόμενων.

Πληροφορηθήκαμε ότι, κατόπιν ενεργειών της διοίκησης η πρόταση τυγχάνει και της αποδοχής των αρμόδιων υπουργείων και φαίνεται ιδιαίτερα επωφελής για τους εργαζόμενους, αφού διατηρούνται όλα τα κεκτημένα της Σ.Σ.Ε 2016 και επιπλέον χορηγούνται αυξήσεις στις διατακτικές, στα βοηθήματα προς τους φοιτητές, βρεφονηπιακούς σταθμούς, στα βοηθήματα για λόγους υγείας, στο βοήθημα τοκετού και κυρίως κατοχύρωση και αύξηση στην αποζημίωση ελιγμών που αφορά τη ραχοκοκαλιά του Οργανισμού, εργαζόμενους σε κρίσιμες ειδικότητες. Κατοχυρώνεται επίσης για πρώτη φορά η διασφάλιση των εργαζόμενων ότι δεν θα απολυθούν για οικονομοτεχνικούς λόγους.


Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η απάντηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.

Ηλεκτροδηγοί του Μετρό της Αθήνας «δραπετεύουν» στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ



Μεγαλώνει ο αριθμός των ηλεκτροδηγών του Μετρό της Αθήνας οι οποίοι αποφασίζουν να αφήσουν πίσω τους την ασφάλεια (προς το παρόν) του δημοσίου και να μεταπηδήσουν στον ιδιωτικό τομέα και συγκεκριμένα στην ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Όπως αναφέρει το στέκι της έλξης, 7 πρώην ηλεκτροδηγοί της ΣΤΑΣΥ έπιασαν δουλειά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την 1η Δεκεμβρίου. Το περασμένο καλοκαίρι, άλλοι τρεις μηχανοδηγοί του Μετρό είχαν επιλέξει να φύγουν από την ΣΤΑΣΥ και να εργαστούν στην επίσης ιδιωτική Rail Cargo Logistics.

Τους τελευταίους μήνες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει μπει σε διαδικασία προσλήψεων προκειμένου να αυξήσει τον αριθμό των μηχανοδηγών (σήμερα είναι λίγοι παραπάνω από 200 σε όλη την Ελλάδα) έτσι ώστε να γίνει δυνατή η αύξηση των επιβατικών αλλά και των εμπορικών δρομολογίων. Ήδη έχει ολοκληρωθεί η εκπαίδευση 20 βοηθών μηχανοδηγού που είχε ξεκινήσει από τον περασμένο Μάρτιο ενώ από τον φετινό Σεπτέμβριο βρίσκεται σε εξέλιξη η εκπαίδευση 68 μηχανοδηγών οι οποίοι είναι κάτω των 30 ετών. Σε διάστημα ενός χρόνου δηλαδή η εταιρεία έχει προσθέσει στο δυναμικό της σχεδόν 100 μηχανοδηγούς και όλα δείχνουν πως θα υπάρχει και συνέχεια.

Από το κακό στο χειρότερο η κατάσταση σε Μετρό – ΗΣΑΠ

Η ανάπτυξη όμως της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει, όπως είδαμε, αρνητικό αντίκτυπο για τη δημόσια ΣΤΑΣΥ όπου ο αριθμός των ηλεκτροδηγών βαίνει μειούμενος. Παρά τις συνεχείς εξαγγελίες για προσλήψεις νέων ηλεκτροδηγών μέσω ΑΣΕΠ, τόσο η κυβέρνηση όσο και το υπερταμείο δεν έχουν κάνει προς το παρόν καμία κίνηση προς τον σκοπό αυτό.

Η μειωμένη διαθεσιμότητα σε προσωπικό αλλά και σε τροχαίο υλικό λόγω έλλειψης ανταλλακτικών (κάτι που επισήμως η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ δεν παραδέχεται) έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της συχνότητας των δρομολογίων του Μετρό και την καθημερινή ταλαιπωρία των επιβατών.

Με κοινή ανακοίνωσή τους, το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Αττικό Μετρό και το Σωματείο Εργαζομένων Ηλεκτροδηγών Ηλεκτρικών Σιδηροδρόμων Αθηνών – Πειραιώς καταγγέλλουν την διοίκηση της ΣΤΑΣΥ για τα προβλήματα σε Μετρό και ΗΣΑΠ:


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΣΤΗΝ ΣΤΑ.ΣΥ.!!!!

Εδώ και αρκετό διάστημα οι ηλεκτροδηγοί, είτε ενημερώνοντας αρμοδίως, είτε μέσω κινητοποιήσεων, έχουμε αναδείξει τα σοβαρά προβλήματα που παρατηρούνται στο σύνολο των γραμμών της ΣΤΑ.ΣΥ.

Προβλήματα που αφορούν την διαθεσιμότητα συρμών και ηλεκτροδηγών. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι από την έναρξη των χειμερινών δρομολογίων, σε όλες τις γραμμές να υπάρχουν λιγότεροι συρμοί σε κυκλοφορία, συχνές απώλειες δρομολογίων λόγω βλαβών, μεγαλύτερες χρονοαποστάσεις και η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού να αυξάνεται μέρα με τη μέρα.

Θέλοντας να κρύψουν κάτω από το χαλί τις ελλείψεις τις οποίες αντί να θεραπεύσουν διόγκωσαν, σχεδίασαν με ερασιτεχνισμό την αλλοπρόσαλλη τροποποίηση των δρομολογίων, που συνδέουν το κέντρο της πρωτεύουσας με την Α. Αττική. Σχεδιασμός ο οποίος δεν έλαβε υπόψη του την έγκαιρη και σωστή ενημέρωση του επιβάτη, (ούτε σήμανση δεν υπήρχε στους σταθμούς) δημιούργησε σύγχυση και ταλαιπωρία με αποτέλεσμα οι εμπνευστές του να τον ακυρώσουν άρον, άρον.

Με τον ίδιο ερασιτεχνισμό αντιμετωπίζονται και τα θέματα ασφάλειας στον σιδηρόδρομο. Αποκορύφωμα αποτελεί η αντιμετώπιση περιστατικών που αφορούν οργανωμένες εισβολές ατόμων με κατεστραμμένους σταθμούς ή/και συρμούς, με τάσεις βιαιοπραγίας σε επιβάτες και προσωπικό. Η λογική της διοίκησης περί κατευνασμού και ήρεμης αποχώρησης δεν μπορεί να αποτελεί λύση. Χούλιγκαν, συλλογικότητες, γκράφιτι ή οποιοσδήποτε άλλος με την ανοχή της διοίκησης δεν μπορούν να απαξιώνουν σταδιακά την μετακίνηση του απλού πολίτη.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν την ζοφερή καθημερινότητα επιβατών και ηλεκτροδηγών. Δεν περιμένουμε από τους υπαιτίους αυτής της κατάστασης να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να ζητήσουν τουλάχιστον συγγνώμη. Περιμέναμε όμως αυτούς που τους τοποθέτησαν σε αυτές τις θέσεις ευθύνης να αναγνωρίσουν τις λάθος επιλογές τους και να μας γλιτώσουν από την παρουσία τους.

Οι Πρόεδροι                                                                                             Οι Γ. Γραμματείς
Μπιτσώρης Ε.                                                                                              Ψυρούκης Π.
Παναγόπουλος Η.                                                                                         Μαρτίνης Μ.

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

Παρακολουθηστε τους παρακάτω διάλογους, με κάποιον που θελησαι να υπερασπιστεί τους επιβάτες και το συνδικάτο που ανήκουν


Christos Koutsostathis‎ προς "O.SY. BUS DRIVERS" EΘΕΛ - ΗΛΠΑΠ "ΤΟ BLOG ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩ ΣΤΟΝ Ο.ΣΥ."

Καλημέρα σε όλους και όλες.
Δυο τρία πραγματάκια, σχετικά με την χθεσινή στάση εργασίας και το χιλιοπαιγμένο εργάκι.
Πρώτα απ’ όλα να σημειώσουμε ότι είμαστε εργαζόμενοι σε μία εταιρεία που προσφέρει έργο κοινής ωφέλειας. 
Απευθυνόμαστε , κυρίως, στα λαϊκά στρώματα εκεί που ανήκουμε και οι περισσότεροι. Ανάμεσα στους επιβάτες, βρισκόμαστε οι ίδιοι και μέλη των οικογενειών μας. 

Υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν την δυνατότητα να απεργήσουν, υπάρχουν και άλλοι που δεν θέλουν να απεργήσουν. 
Σε αυτούς , λοιπόν, ανακοινώθηκε μέσω των ΜΜΕ, ότι τα λεωφορεία θα κινούνται από τις 9.00 πμ έως τις 9.00μμ. 

Αυτή ήταν η απόφαση του ΔΣ του Συνδικάτου μας.
Υπάρχει , από ότι κυκλοφορεί, μία συμφωνία ανάμεσα στην ΓΣΕΕ και τα συνδικάτα των ΜΜΜ, στις απεργιακές κινητοποιήσεις , να κυκλοφορεί ένα τουλάχιστον μέσο, ώστε να μεταφερθεί ο κόσμος στις διαδηλώσεις. 

Αυτό φυσικά και δεν ισχύει, δηλαδή η γραμμή που εργαζόμουν εχθές Από Πειραιά στην Α. Γλυφάδα , δεν έχει καμία σχέση με τις πορείες και το συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας.
Υποτίθεται ότι ζούμε και εργαζόμαστε καθημερινά , ανάμεσα σε μεροκαματιάρηδες , ανέργους που ψάχνουν για δουλειά, αρρώστους που δεν τους περισσεύουν για ταξί, ηλικιωμένους που ζουν με 300 ευρώ και νεαρούς που ο μπαμπάς δεν φτάνει να τους πάρει Ι Χ ή μότο. 
Στις κατά καιρούς εξαγγελίες μας , μιλάμε για αγώνα προς όφελος του επιβατικού κοινού......... .....
Λέμε και καμία μ.........., να περνάει η ώρα..........
Το τι συμβαίνει πραγματικά, ντρέπομαι να το αναφέρω και το γνωρίζουμε όλοι μας. 

Θα πολεμήσουμε το προεδρείο........
Σιγά που θα πάω εγώ να βγάλω το φίδι από την τρύπα, που θα γίνεται χαμός...............Βρε δεν βαριέσαι αδερφέ..............
Συνάδελφοι, η δουλειά μας είναι σοβαρή, μεταφέρουμε ψυχές, και με αυτά τα καραγκιοζιλίκια , μόνο σοβαροί δεν είμαστε. Τουλάχιστον να είμαστε ειλικρινής.
Είμαστε για την πάρτη μας, το κόμμα μας , την παρατάξή μας.......
Αυτή είναι η αλήθεια.
Όταν απευθύνεσαι σε αυτούς τους ανθρώπους, θα πρέπει να είσαι ακριβής και αυτά που τους λες να ισχύουν.
Όταν διατυμπανίζεις την κοινωνική σου ευαισθησία και την αλυλλεγγύη σου στους συνανθρώπους που βάλονται και δοκιμάζονται και την επόμενη τους παρατάς στην στάση να περιμένουν με τις ώρες.............πάρε καλύτερα μία τσίχλα, γιατί καλύτερα να μασάς , παρά να μιλάς και να λες μπαρούφες.
Μπορεί να ενοχλήστε, αλλά αυτό συμβαίνει γιατί αυτή είναι η πραγματικότητα, και το ξέρετε.
Αυτονόητο είναι ότι δεν αναφέρομαι στους συναδέλφους που δήλωσαν 24ωρη και κατεβήκαν στις συγκέντρωσεις.
Αν......λέω αν, θέλετε να σας αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα, να είστε πρώτα εσείς σοβαροί και αν .....λέω άν , θέλετε να αλλάξει κάτι, αλλάξτε πρώτα εσείς τις νοοτροπίες του δεν βαριέσαι και του ωχαδερφισμού..................
Όταν εσείς θα περιμένετε αλληλεγγύη και συμπαράσταση, θα σας επιστραφεί ακέραια αυτή που τόσα χρόνια δώσατε.
Ρεζίλι γίναμε , για ακόμη μία φορά............
Σχόλια
Χρηστος Πλιακας
Χρηστος Πλιακας Όλοι οι υπόλοιποι δηλαδή (μετρό -ηλεκτρικός-κ τρόλεϊ) αδιαφορούν για το επιβατικό κοινό κ εμείς είμαστε οι καλοί να μεταφέρουμε τον κόσμο που δεν απεργεί στις δουλειές του κ τους απεργούς στην απεργία;; πάντα εμείς οι "καλοί ";;;;, ας μην ξανακάνουμε απεργία τότε να μη ταλαιπωρείται κάνεις...το ενδεχόμενο να "αποφάσιζε " 24ωρη το συνδικάτο μας δεν υπάρχει;;


Christos Koutsostathis
Christos Koutsostathis Συνάδελφε. Όλα τα ενδεχόμενα υπάρχουν. Αποφάσισε όμως στάση. Εσύ σαν μέλος του συνδικάτου, το ακολουθείς όταν η απόφαση του σε βολεύει;;;;.Ακολουθείς την απόφαση, όταν την έχει ψηφίσει η παράταξη ,που ανήκεις ;;;;

Χρηστος Πλιακας
Χρηστος Πλιακας Christos Koutsostathis ..οχι συνάδελφε δεν ακολουθώ...κρίνω κ αποφασίζω μόνος μου για το μέλλον μου που μάλλον δεν είναι κοινό (απ ότι φαίνεται) για όλους μας.......απ την άλλη δεν κρίνω κανένα άλλον για οποιαδήποτε απόφαση του..

Giannis Kotsakis
Giannis Kotsakis Christos Koutsostathis αν δούλευαν όλοι που ανήκουν στην παράταξη που αποφάσισε θα είχε λεωφορεία αλλά ο οδηγός δεν σκέφτηκε ποιας παρατάξεις είναι η απόφαση διάβασα κάπου για το 608 όλοι η συνάδελφοι που δουλεύουν εκεί μένουν νότια πως θα πάνε να βγάλουν λεωφορείο για μισή βάρδια που θα σχολασουν και πως θα ξαναπανε στη ανθουσα να πάρουν τα αυτοκίνητα τους τα ζεις Χρήστο μην τους κατηγορείς κομματικά εγώ ευτυχώς με βρήκε σε ρεπό αλλά αν δούλευα πρώτη φορά που θα δήλωνα 24ωρη δεν θα γούσταρα τα μπινελίκια και όλα αυτά ρε φιλε όπως έχουμε καταντήσει πρώτα κοιτάμε την ηρεμία μας και την υγεία μας και τα άλλα όπου πάνε δεν έχει νόημα

Christos Koutsostathis
Christos Koutsostathis Συνάδελφε, έχεις κάθε δικαίωμα να πράτεις όπως νομίζεις. Υποχρέωση σου είναι οι πράξεις σου να μην εκθέτουν και να μην ακολουθούν και τους υπόλοιπους. Δεν είμαστε σε ατομικό επίπεδο και η μπάλα μας παίρνει όλους. Δεν λένε ο Νίκος ή ο Χρήστος, λένε οι οδηγοί των λεωφορείων. Ελπίζω να με καταλαβαίνεις...... Γιάννη αντιλαμβάνομαι το τι λες. Δεν αδικώ κανέναν, δεν καταλογίζω ευθύνες. Λέω πολύ απλά, ότι η εικόνα που δίνουμε σαν σύνολο, είναι επιεικώς.......σκορποχώρι..........ακι σαν σκοπροχώρι θα μας αντιμετωπίσουν λίαν συντόμως.

Χρηστος Πλιακας
Χρηστος Πλιακας Christos Koutsostathis ....το πρόγραμμα δρομολόγησης οι ελλείψεις οχημάτων κ οδηγών..οι ανεπαρκείς χρόνοι διαδρομών..Η μη λειτουργία κλιματιστικών κ καλοριφέρ κλπ κλπ κάνουν το επιβατικό να αγανακτεί κ να λέει (κ βρίζει) τους οδηγούς..Δεν νομίζω να αλλάξει κάτι σε μια μέρα απεργίας ...τουλάχιστον για την απεργία θα "φταίμε " ..Για τα άλλα όμως;;;τις υπόλοιπες 360 μέρες;;; ας λαμβάνει υπόψιν του το συνδικάτο κ εμάς....Κ λέω συνδικάτο κ όχι προεδρείο 🤔
Elena Vixa
Elena Vixa Χρηστος Πλιακας από την πολύ. ..καλοσύνη μας λένε μ.......ες κάθε μέρα. .. ..

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

Πανελληνια Ομοσπονδια Υπαλληλικου Προσωπικου




H Πανελλήνια Ομοσπονδία Υπαλληλικού Προσωπικού Αυτοκινήτων συμμετέχει στην Απεργία, που προκήρυξε η ΓΣΕΕ στην Τετάρτη 28 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018 και στην απεργιακή συγκέντρωση στην Πλατεία Κλαυθμώνος, στις 11 π.μ..

Καλούμε τα Σωματεία Μέλη μας, τους εργαζόμενους του Λεκανοπεδίου της Αθήνας,
στην Κλαθμώνος 11 π.μ , και σε όλη την Ελλάδα στα κατα τόπους Εργατικά Κέντρα ,να ενώσουμε τις δυνάμεις μας,
Διεκδικούμε και απαιτούμε:

• Επαναφορά του κατώτατου μισθού τουλάχιστον στα 751 ευρώ.
• Επαναφορά των κλαδικών συμβάσεων με καθολικότητα και υποχρεωτικότητα.
• Προστασία και Εργασία για όλους
Κατάργηση φοροεπιδρομής

Το Δ.Σ.



ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ Β.Ε. ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ.


Ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδος συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που εξήγγειλε η Γ.Σ.Σ.Ε. την ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ και ΚΑΛΟΥΜΕ όλους τους σιδηροδρομικούς να έχουν ενεργή συμμετοχή σ’ αυτή .

Η σημερινή κυβέρνηση πρόκειται να ψηφίσει έναν ακόμη άδικο προϋπολογισμό, στοχοποιώντας τους εργαζόμενους.

Η επιστροφή στην ομαλότητα, όπως λένε, δε σημαίνει ανάκτηση των απωλειών, κατάργηση των αντεργατικών – αντιασφαλιστικών νόμων που κατέκλυσαν τα τελευταία χρόνια τη ζωή μας.


Δε σημαίνει επιστροφή των μισθών, ανάκτηση όλων των εργατικών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων που διαλύθηκαν όλα αυτά τα χρόνια.

Δε θα σταματήσει η ανεργία και τα κακοπληρωμένα ολιγόμηνα προγράμματα εργασίας, η μαύρη-ανασφάλιστη εργασία, η συνεχιζόμενη φορολογική λαίλαπα και το χαράτσωμα όλων μας, το πετσόκομμα των συντάξεων και των κοινωνικών επιδομάτων, οι κατασχέσεις και οι πλειστηριασμοί σε εργαζόμενους και μικρούς αυτοαπασχολούμενους, το κυνήγι της εργατικής – λαϊκής κατοικίας.
Η “ανάπτυξή” τους θα στηθεί στα συντρίμμια της ζωής και των δικαιωμάτων μας.

Δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτα από την ανάπτυξη τους. Χρειάζεται οργάνωση του αγώνα μας ενάντια σε όλα τα αντιλαϊκά – αντεργατικά μέτρα

Όλα αυτά που χάθηκαν στα χρόνια της κρίσης θα μπορέσουμε να τα ανακτήσουμε μόνο με αγώνα, με ισχυροποίηση του συνδικάτου, με κοινή δράση και συμμαχίες.

Να απομονώσουμε εδώ και τώρα τον εργοδοτικό – κυβερνητικό συνδικαλισμό.

Τίποτα δε μας χαρίστηκε, όλα με σκληρούς αγώνες και θυσίες κατακτήθηκαν.

Αγωνιζόμαστε και Διεκδικούμε:

Σταθερή και πλήρη εργασία για όλους
Σταθερό κοινωνικό προϋπολογισμό
Δίκαιο και Βιώσιμο σύστημα κοινωνικής ασφάλισης, συντάξεις, παροχές
Ελεύθερη Συνδικαλιστική δράση
Σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς
Σεβασμό στα εργατικά δικαιώματα και τις εργατικές κατακτήσεις

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ - 11.00 ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ Ε.Κ.Θ.
.
TO Δ.Σ Σ.Σ.Β.Ε
.      

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

Νέα απεργία στο μετρό



Σε 24ωρη απεργία προχωρά το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών την Τετάρτη στις 28 Νοεμβρίου.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του ΣΕΛΜΑ αναφέρει:

"Παρά τις φρούδες υποσχέσεις της κυβέρνησης για ανάκαμψη της οικονομίας στη "μετά μνημονίων εποχή" η αντιλαϊκή πολιτική συνεχίζεται.

Το σωματείο μας ως αναπόσπαστο κομμάτι των εργαζομένων της χώρας συμμετέχει δυναμικά στην 24ωρη απεργία στις 28 Νοεμβρίου 2018, διατρανώνοντας την αντίθεση μας στη φτωχοποίηση του λαού.

Διεκδικούμε:
-Υπογραφή συλλογικών συμβάσεων εργασίας με ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς.

-Συνθήκες εργασίας με ανθρώπινα ωράρια και βαρδιολόγια.

-Δίκαιο και αξιοκρατικό κανονισμό εργασίας, που θα προκύψει από διαβούλευση εργαζομένων και διοίκησης.

-Κάλυψη του συνόλου των αναγκών των αστικών συγκοινωνιών από κρατική χρηματοδότηση.

-Ενίσχυση του δημόσιου χαραχτήρα των αστικών συγκοινωνιών"

Ανακοίνωση για το POS των ΤΑΞΊ


Αθήνα, 23/11/2018

Αριθμ. Πρωτ.:1393

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σας γνωρίζουμε ότι μέχρι να εκδοθεί απόφαση για την υποχρέωση εγκατάστασης τερματικού ηλεκτρονικών συναλλαγών (P.O.S.), δεν χρειάζεται το άνοιγμα επαγγελματικού λογαριασμού. Υποχρέωση έχουν μόνον όσοι διαθέτουν ήδη μηχάνημα P.O.S. στο Ταξί και όσοι υποχρεούνται σε έκδοση τιμολογίου και αποπληρωμής τους μέσω ηλεκτρονικών συναλλαγών (σχολικά δρομολόγια, εξυπηρέτηση τουριστικών μεταφορών, κλπ.).

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΩΝ 3891/10 ΣΤΟΝ ΟΣΕ


ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Η διάταξη του Νόμου 4574 όπως ψηφίστηκε στην Βουλή

Υπάλληλοι, που υπηρετούσαν με την ειδικότητα του οδηγού ή μηχανοδηγού ή σταθμάρχη ή κλειδούχου ή εργάτη γραμμής ή τεχνίτη γραμμής ή μηχανικού ΠΕ και ΤΕ ή στον κλάδο ελέγχου και κίνησης αμαξοστοιχιών και έχουν μεταφερθεί σε φορείς του Δημοσίου και στους Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού, δυνάμει των διατάξεων των άρθρων 16 του ν. 3891/2010 (Α΄ 188) και 9 του ν. 3920/2011 (Α΄ 33), δύνανται να επανέλθουν σε εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, κατόπιν υποβολής σχετικής αίτησης και μετά από γνώμη του αρμόδιου οργάνου του φορέα υποδοχής, του οποίου οι οργανικές διατάξεις προβλέπουν μία ή περισσότερες εκ των ανωτέρω ειδικοτήτων. 

Η μεταφορά διενεργείται με κοινή απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και του αρμόδιου προς διορισμό οργάνου του φορέα προέλευσης, στις θέσεις που έχει αιτηθεί ο φορέας υποδοχής, υπό την προϋπόθεση ότι ο υπάλληλος καλύπτει τις προϋποθέσεις και κατέχει τα απαραίτητα τυπικά προσόντα της θέσης, όπως αυτά ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία και τυχόν ειδικότερους κανονισμούς. 

Σε περίπτωση εφαρμογής του προηγούμενου εδαφίου δεν αναζητούνται τυχόν ποσά που θα ελάμβαναν οι υπάλληλοι, εάν δεν είχαν μεταφερθεί με βάση τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Υποδομών και Μεταφορών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης καθορίζονται όλες οι λεπτομέρειες εφαρμογής της παρούσας παραγράφου.

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  21/11/18
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Η Υπουργός Εργασίας με χθεσινή δήλωσή της στον (κομματικό) ραδιοφωνικό σταθμό «ΚΟΚΚΙΝΟ», χαρακτήρισε «λυπηρή την άρνηση της ΓΣΕΕ να εκπροσωπήσει τους Έλληνες εργαζόμενους στη διαβούλευση για τον κατώτατο μισθό». Ταυτόχρονα όμως αποκάλυψε την προειλημμένη Κυβερνητική απόφαση «συμμετέχουσας της ΓΣΕΕ ή μη, να προχωρήσει σε (κάποια) αύξηση του κατώτατου μισθού».

Η παραπάνω δήλωση της Υπουργού έρχεται να επιβεβαιώσει τους λόγους για τους οποίους ΟΜΟΦΩΝΑ αποφάνθηκαν τα όργανα της ΓΣΕΕ, να μην αποσταλούν εκπρόσωποί μας ενώπιον της ειδικής επιτροπής διαβούλευσης για τον καθορισμό -με Κυβερνητική απόφαση- του κατώτατου μισθού.

Το είχαμε πει καθαρά ήδη από το 2012, όταν μειώθηκε από την τότε Κυβέρνηση ο κατώτατος μισθός και το λέμε και σήμερα στην τωρινή Κυβέρνηση που ενεργοποιεί πρώτη τη διαδικασία κρατικής ρύθμισης του μειωμένου αυτού κατώτατου μισθού:

Θέλουμε πίσω τον κατώτατο μισθό στα 751 ευρώ, χωρίς διάκριση σε βάρος των νέων εργαζομένων.

Θέλουμε πίσω τη συλλογική μας αυτονομία και τον απεγκλωβισμό των εργατικών κατακτήσεων από τη γραφειοκρατική διαδικασία – απροκάλυπτο πρόσχημα κοινωνικού διαλόγου της Κυβέρνησης πριν την ανακοίνωση της προειλημμένης απόφασης για τη ρύθμιση του κατώτατου μισθού.

Αντί η Κυβέρνηση να απολογηθεί για τον θεσμικό «ενταφιασμό» της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, κάνει αντιπολίτευση στα συνδικάτα για προφανώς επικοινωνιακούς λόγους.

Η Κυβέρνηση εν γνώσει της ενεργοποιεί έναν κρατικό μηχανισμό «βόμβα» στα θεμέλια του εργατικού μισθού. Δεν λέει ότι ο νόμος που αξιοποιεί δεν μιλάει για «αύξηση» του κατώτατου μισθού, αλλά για «ρύθμισή» του με αποτέλεσμα ανά πάσα στιγμή και στα χέρια της όποιας Κυβέρνησης ο μηχανισμός αυτός να είναι εργαλείο νέας συμπίεσης του ελάχιστου εργατικού εισοδήματος. Δεν λέει επίσης ότι διατηρεί σε ισχύ τη διάταξη για το πάγωμα των τριετιών…μέχρι η ανεργία να πέσει κάτω από το 10%….

Η Κυβέρνηση μόλις σε διάστημα δύο ημερών τοποθετήθηκε θετικά και αρνητικά για τη στάση της ΓΣΕΕ σε δύο διαφορετικά ζητήματα.

Στο μεν νομοσχέδιο για την μείωση των ασφαλιστικών εισφορών εργοδοτών και ελεύθερων επαγγελματιών, εξήρε και αξιοποίησε επικοινωνιακά, υπέρ της κυβέρνησής της, τη θετική στάση της ΓΣΕΕ, ενώ στη διαδικασία κυβερνητικού καθορισμού του κατώτατου μισθού βγάζει άγχος και κατηγορεί, αποκρύπτοντας την αλήθεια, τα συνδικάτα.

Αντιλαμβανόμαστε το άγχος της προεκλογικής προετοιμασίας και την ανάγκη για περισσότερη επικοινωνιακή προβολή, αλλά στις δημοκρατίες η διαδικασία των συλλογικών διαπραγματεύσεων διεξάγεται ελεύθερα μεταξύ των κοινωνικών εταίρων, δίχως περιοριστικά μέτρα, διοικητικές αποφάσεις και «παρεμβάσεις» -μέσω νουθεσιών- στους κοινωνικούς εταίρους.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018

«Μεγάλη νίκη» των εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, «επόμενος σταθμός η ΕΕΣΣΤΥ»


Τη μεγάλη σημασία ύπαρξης ισχυρών και διεκδικητικών συνδικάτων αναδεικνύει η τελευταία εξέλιξη για τους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ: μετά από επίπονες διαπραγματεύσεις 5 μηνών, τα δύο σωματεία των εργαζομένων (Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΠΕΠ ΤΡΑΝΟΣΕ- και Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης -ΠΕΠΕ-) συμφώνησαν με τη διοίκηση στη νέα διετή επιχειρησιακή συλλογική σύμβαση εργασίας (ΣΣΕ), η οποία υπογράφηκε την Πέμπτη 15 Νοέμβρη και ισχύει από τις 24 Οκτωβρίου.



Πρόκειται για την πρώτη ΣΣΕ που υπογράφεται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς και όπως σημειώνει στο Left.gr o πρόεδρος της ΠΕΠΕ, Κώστας Γενιδούνιας, «δόθηκε μάχη επί 5 μήνες από τα Σωματεία, προκειμένου να έρθει αυτή η νίκη για το συνδικαλιστικό κίνημα, αυτή η σημαντική στιγμή για όλους τους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και συνολικά τον κλάδο μας».

Ο ίδιος εξηγεί τους όρους της σύμβασης, τονίζοντας ότι στόχος των συνδικάτων είναι να επεκταθεί η σύμβαση αυτή και στην Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), η οποία θα περάσει στην κατοχή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το προσεχές διάστημα.

Αυξήσεις στους μισθούς και «επιστροφή» δικαιωμάτων
Πιο συγκεκριμένα, στη νέα ΣΣΕ υπάγονται όλοι οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είτε μερικής, είτε πλήρους απασχόλησης και προβλέπονται σημαντικές αυξήσεις για όλο το προσωπικό.

Σύμφωνα με το άρθρο 3, ο εισαγωγικός μισθός για ένα διοικητικό υπάλληλο είναι τα 750 ευρώ και ο καταληκτικός μισθός ενός ανύπαντρου μηχανοδηγού τα 2.000 ευρώ, ενώ, σημαντικό είναι ότι αναγνωρίζονται μισθολογικά όλα τα πτυχία ΑΕΙ - ΤΕΙ, χωρίς να απαιτείται συνάφεια με την θέση εργασίας.

Επίσης, επανέρχονται, μετά από 8 χρόνια, τα οικογενειακά επιδόματα (100 ευρώ επίδομα γάμου για όλους και 50 ευρώ για κάθε παιδί).

Τα στοιχεία που επισημαίνει ο κ. Γενιδούνιας, είναι ότι «δεν υπάρχει κανένας διαχωρισμός νέων - παλαιών εργαζομένων» ενώ, με το άρθρο 11, δημιουργούνται σοβαρά αντικίνητρα για απολύσεις δεδομένου ότι, αν κάποιος απολυθεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να του καλύπτει τις ασφαλιστικές εισφορές για υγεία και σύνταξη, στο ύψος του μισθού του, μέχρι την οριστική του συνταξιοδότηση.

Παράλληλα, για τους μηχανοδηγούς ο εισαγωγικός μισθός είναι 1050 ευρώ ενώ υπάρχει και μια σειρά επιδομάτων που προσαυξάνουν το εισόδημά τους.

Παράλληλα, σημειώνει ο κ. Γενιδούνιας, «διατηρούνται όσα είχαμε κερδίσει στην συμφωνία του Δεκέμβρη ενώ προ των πυλών είναι νέες προσλήψεις στην εταιρεία καθώς δεσμευόμαστε από κοινού για την εξάλειψη της υπερεργασίας».

Ακόμη, προστατεύονται οι μηχανοδηγοί που θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα υγείας και δεν θα μπορούν να εργαστούν στην ειδικότητα αυτή, καθώς συμφωνήθηκε ότι θα απασχολούνται σε καθήκοντα του κλάδου, χωρίς να χάνουν αμοιβές ενώ, επίσης, παραμένουν κοινωνικά επιδόματα και η εταιρεία αναλαμβάνει την πλήρη κάλυψη των εργαζομένων και σε ιδιωτική ασφαλιστική εταιρεία.

Τέλος, ανατράπηκε και ο πρόσφατος νόμος για τις συνδικαλιστικές άδειες, καθώς αυτές θα δίνονται με αποδοχές, σύμφωνα δηλαδή με τις διατάξεις του νόμου 1264.

«Η επικράτηση του Συλλογικού Δικαίου είναι νίκη για τα πρωτοβάθμια σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι συμφωνηθέντες όροι πολύ καλοί αλλά η μάχη για διεύρυνση των δικαιωμάτων και για τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση (ΕΕΣΣΤΥ), μόλις ξεκίνησε», καταλήγει ο κ. Γενιδούνιας.

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΩΤΑΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΣΤΑ 751 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΜΕΣΩ ΕΓΣΣΕ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  15/11/18

ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΩΤΑΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΣΤΑ 751 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΜΕΣΩ ΕΓΣΣΕ

Την ομόφωνη απόφαση της Ολομέλειας της Διοίκησης της ΓΣΕΕ να μη συμμετάσχει στην προφορική διαβούλευση των κοινωνικών εταίρων για τον κατώτατο μισθό που έχει οριστεί για αύριο, γνωστοποίησε η Συνομοσπονδία με επιστολή που απέστειλε στον Πρόεδρο της Επιτροπής Συντονισμού της Διαβούλευσης, για τον κατώτατο μισθό.

Η Συνομοσπονδία, που διαφώνησε τεκμηριωμένα και από την πρώτη στιγμή στη νομοθετική διάταξη του 2013, συνεχίζει να αντιτίθεται στην μετά 5 χρόνια εφαρμογή της.

Στην επιστολή, η οποία κοινοποιείται και στους υπόλοιπους κοινωνικούς εταίρους, η ΓΣΕΕ χαρακτηρίζει τον καθορισμό του κατώτατου μισθού από την κυβέρνηση ως κατάλυση του δικαιώματος των εργαζομένων να διαπραγματεύονται συλλογικά και ελεύθερα, επαναλαμβάνοντας την πάγια θέση της για επαναφορά του κατώτατου μισθού στα 751 ευρώ, την κατάργηση του υποκατώτατου μισθού και την επαναφορά της ευθύνης καθορισμού του ύψους του κατώτατου μισθού, μέσω της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, στους κοινωνικούς εταίρους.

Επισυνάπτεται η σχετική επιστολή

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Οι εργαζόμενοι θα παίρνουν αποζημίωση και για ηθική βλάβη από τους εργοδότες


Σημαντικές ρυθμίσεις για τα δικαιώματα των εργαζομένων, οι οποίοι θα μπορούν πλέον να να παρίστανται ως πολιτικώς ενάγοντες στις ποινικές δίκες σε βάρος εργοδοτών, ενώ θα μπορούν να λαμβάνουν από τους εργοδότες επιπλέον αποζημίωση για ηθική βλάβη, περιλαμβάνει το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών, που κατατίθεται στη Βουλή.



Σύμφωνα με τη σχετική διάταξη του νομοσχεδίου, οι εργαζόμενοι αποκτούν για πρώτη φορά το δικαίωμα να παρίστανται ως πολιτικώς ενάγοντες στις ποινικές δίκες σε βάρος εργοδοτών, λόγω μη καταβολής των δεδουλευμένων αποδοχών ή των οφειλόμενων αποζημιώσεων απόλυσης.

Στο εξής, οι εργαζόμενοι, οι οποίοι είναι οι άμεσα θιγέντες από την παράνομη συμπεριφορά του εργοδότη, θα μπορούν να παρίστανται με δικηγόρο στην εκδίκαση και να ασκούν όλα τα δικαιώματα που δίνει η δικονομία στους παράγοντες της δίκης.

Επίσης, θα μπορούν να λαμβάνουν επιπλέον αποζημίωση για ηθική βλάβη λόγω της παράνομης συμπεριφοράς του εργοδότη.

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018


Νέα Πορεία
έναντι σε έναν κακό εργοδότη .Ειναι η αντίδραση ,η άμυνα ,το εργαλείο πίεσης που διαθέτουν οι εργαζόμενοι .
Δεν είναι κολυμπήθρα ξεπλύματος .
Αυτό που έγινε τις τελευταίες δέκα μέρες δεν έχει προηγούμενο στα συνδικαλιστικά χρονικά .Απεργια στης 8/11 ,μετάθεση στης 14/11 για κοινό μέτωπο ,ξανά ορισμός για της 28/11 .
Είναι για γέλια και για κλάμματα .
Πρωτοβάθμια σωματεία ,ομοσπονδίες ,Εργατικά κέντρα ,να χάνουν τις τελευταίες στάλες αξιοπιστίας τους ,γιατί η ανώτατη συνδικαλιςτικη ηγεσία της χώρας εκτίθεται για ακόμη μια φορά .
Τα εκλεγμένα μέλη μας στη διοικηση του μεγαλύτερου Εργατικού Κέντρου της χώρας κατάγγειλαν αυτές τις μεθοδεύσεις και αποχώρησαν .
Θα συνεχίσουμε πιστοί στις αρχές & τις ιδέες μας .Θα σταματήσουνε αυτόν τον κατήφορο της ηγεσίας μαζί με τους συναδέλφους μας σε κάθε χώρο δουλειάς .

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018


Ο χρήστης Η Εποχή της Απεργίας ΟΣΥ ΑΕ κοινοποίησε μια φωτογραφία.

Δ.Σ. 1-11-2018 ΘΈΜΑ : ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ

ΤΟ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΊΧΕ ΚΑΙ ΉΤΑΝ ΠΑΡΌΝ....

Ο ΓΡΑΜΑΤΕΑΣ ΕΛΕΓΕ ΑΝΑΛΗΘΗ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΟΤΙ , ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ.. ..
ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ TAKTIKH ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ..

ΤΟ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΈΡΕΤΑΙ...


ΑΡΑ , ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΟΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ,ΟΙ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΠΑΡΤΙΑ... Τι δεν καταλαβαίνεις; Τι δεν καταλαβαίνεις;

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ (ΟΑΣΑ)

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ


ΑΡΘΡΟ 19 : Η Γενική Συνέλευση των μελών είναι το ανώτατο όργανο του Συνδικάτου, εκφράζει τη βούληση των μελών, με δικαίωμα να αποφασίζει για κάθε θέμα που αφορά το Συνδικάτο δεσμεύοντας με τις αποφάσεις της και απόντα ή διαφωνούντα μέλη.
Η Γενική Συνέλευση έχει την εποπτεία και τον έλεγχο των οργάνων της Διοίκησης και έχει το δικαίωμα οποτεδήποτε να παύσει αυτά, εάν αποδεδειγμένα υπάρχει σπουδαίος λόγος, ή αποδεικνύεται παράβαση των καθηκόντων αυτών.
Η Γενική Συνέλευση διακρίνεται σε Τακτική και Έκτακτη.
Η Γενική Συνέλευση, συγκαλείται από το Διοικητικό Συμβούλιο, τακτικά μία (1) φορά το χρόνο και μέσα στο πρώτο τρίμηνο από τη λήξη της διαχειριστικής χρήσης και έκτακτα όταν το Δ.Σ. κρίνει τούτο αναγκαίο διότι επιβάλλεται από συμφέρον του Συνδικάτου, ή ζητηθεί εγγράφως από το 1/20 τουλάχιστον των ταμειακώς εντάξει μελών του Συνδικάτου με έγγραφη αίτησή τους στο Δ.Σ., στην οποία πρέπει να αναγράφονται τα προς συζήτηση θέματα. 
Στην τελευταία αυτή περίπτωση, το Διοικητικό Συμβούλιο υποχρεούται να συγκαλέσει τη Γενική Συνέλευση μέσα σε δέκα (10) ημέρες από την υποβολή της αίτησης και αναγράφει στην ημερήσια διάταξη τα θέματα για τα οποία ζητήθηκε η σύγκληση της Γενικής Συνέλευσης.

Είμαστε περί 3.600 μέλη το 1/20 ....θέλει ΠΕΡΊ 180 υπογραφές για Έκτακτη. Γ.Σ...
Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΣΕΕ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  1/11/2018
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΣΕΕ

Συνεδρίασε σήμερα η Oλομέλεια της Διοίκησης της ΓΣΕΕ, με αφορμή την επικείμενη ψήφιση ενός ακόμη άδικου προϋπολογισμού, που θα βαθύνει ακόμα περισσότερο τις οικονομικές και κοινωνικές ανισότητες.

Η Διοίκηση της Συνομοσπονδίας έλαβε απόφαση κήρυξης 24ωρης Πανελλαδικής Απεργίας για την Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018, ημερομηνία που με σαφήνεια αναδεικνύει την αυτόνομη και ακηδεμόνευτη στρατηγική των 146 δευτεροβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων – μελών μας – έναντι κομματικών, εργοδοτικών και κυβερνητικών παρεμβάσεων, αλλά και ως αναγκαιότητα προσδιοριζόμενη από τις εξελίξεις σε οικονομικοπολιτικό επίπεδο. Ειδικότερα, στην προμετωπίδα του αγώνα της ΓΣΕΕ βρίσκονται τα ζητήματα της επαναφοράς του θεσμικού πλαισίου των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων και του κατώτατου μισθού στα 751€, της μη περικοπής των συντάξεων, όπως και όλων των κοινωνικών μέτρων των ευάλωτων ομάδων της κοινωνίας.

Επιπλέον αποφασίστηκε το 37ο Συνέδριο της ΓΣΕΕ να πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο του 2019 στην Καλαμάτασε συνέχεια πραγματοποίησης των συνεδρίων της Συνομοσπονδίας σε επαρχιακές πόλεις.

Μέχρι τότε και με έντονες πλέον τις κάθε φορά αμφισβητήσεις των αυτοαποκαλούμενων ως «ταξικών» δυνάμεων, γύρω από τη «νομιμοποίηση» των εκλογικών αποτελεσμάτων των περίπου 12.500 πρωτοβάθμιων σωματείων που απαρτίζουν το συνδικαλιστικό κίνημα των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα της οικονομίας, η Διοίκηση της Συνομοσπονδίας αποφάσισε να ξεκινήσει από σήμερα κιόλας τις διεργασίες για τη θεσμοθέτηση μοναδικού συνδικαλιστικού «βιβλιαρίου» ανά εκλογέα εργαζόμενο, προσαρμοσμένο βεβαίως στις τεχνολογικές και νομικές εξελίξεις που έχουν συντελεστεί από την ψήφιση του συνδικαλιστικού νόμου 1264/1982.

Το οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα του 21ου αιώνα και οι δυνάμεις που το υπηρετούν, έχουν την ευθύνη μετάβασης και προσαρμογής του, στις αλλαγές που πυροδοτούν μια νέα εργασιακή επανάσταση, διαφορετική από τις προηγούμενες, με τη μεταμόρφωση όλου του συστήματος παραγωγής – αλλά και διακυβέρνησης, όλης της γνώριμης πολιτικοκοινωνικής τάξης πραγμάτων. Έχουμε την ευθύνη να προσαρμόσουμε τη στρατηγική και το λόγο μας ώστε να αντιμετωπίσουμε όλα αυτά που τροποποιούν ριζικά τη ζωή και την ταυτότητά μας, τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την πρόοδο και την ανάπτυξη, την ιδιωτικότητα και την ιδιοκτησία. Μόνο με μια τέτοια προσαρμογή θα καταφέρουμε να ανυψώσουμε την εργατική τάξη σε μια νέα συνείδηση κοινού δημοκρατικού πεπρωμένου.

Εμείς μια τέτοια ευθύνη δε φοβόμαστε να την αναλάβουμε και την αναλαμβάνουμε και σήμερα και αύριο!

Καλούμε όλες τις συνδικαλιστικές οργανώσεις του Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, καθώς επίσης και τις οργανώσεις που απαρτίζουν την ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και στις 28 Νοεμβρίου να συμπορευτούμε απέναντι στις πολιτικές που ισοπεδώνουν κοινωνία και οικονομία.


ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018

Σχετικα με την απελευθεροση Μ.Μ.Μ

Σχετικά με την συμπεριφορά τον οδηγών σε οποιοδήποτε απόφαση της εταιρίας μας,δεν πρεπει να έχουμε  κομματικά ,συνδικαλιστικά, `η προσωπικά κριτήρια !

Και εξηγούμε ναι, και εγώ έχω ακούσει,(με κάθε επιφύλαξη) για την απελευθέρωση των ΜΜΜ το 2019 από διάφορους φίλους και συναδέλφους, και θα ιδιωτικοποιηθούν τα ΜΜΜ.

Ένταξη οι κακές κυβερνήσεις, τα κακά κομματα, οι άχρηστοι συνδικαλιστες,δεν μπόρεσαν να το ανατρέψουν και να υπερασπιστούν τα εργασιακά μας, δικαιώματα (εάν υπήρχαν) 

Εμείς τι κάνουμε συνάδελφοι, πάμε και ψυφιζουμε οποιον μας υποσχεθουν περυσοτερα, αρκει μεσα σε αυτα που μας υποσχοντε να περιελαμβανοντε κα τα δικα μας θελω.        

Τα κατάλοιπα της κακής διαπαιδαγωγησης σε πολλούς ανθρώπους εμφανίζονται και σε μεγαλύτερη ηλικία,

Και εξηγουμε, σε πολλούς ανθρώπους η μαμά τους για να τους υποχρεώσει να κάνουν αυτό που αυτή ήθελε στις παιδικές τους ηλικίες συχνά έλεγε τις εξής φράσεις

Εάν δεν φας το φαΐ σου θα φωνάξω τον μπαμπούλα

Εάν δεν σταματήσεις να κλαις θα φωνάξω τον μπαμπούλα

Εάν δεν κοιμηθείς θα φωνάξω τον μπαμπούλα (όπου μπαμπούλας ιδιώτες) το ΠΑΣΟΚ- Ν.Δ.- ΜΕΤΑ- ΑΝΕΛ και που αυτά τα άτομα << απειλούν με ιδιωτικοποίηση >> είναι πολιτικά τους μέλη και στους χώρους εργασίας μας πολλές φορές θέτουν υποψηφιότητα με τους πολιτικούς συνδυασμούς που τους αντιπροσωπευουν έχουν ψηφίσει νομοσχέδιο όπου από το 2019 απελευθερωνονται τα ΜΜΜ!!!!!!!!

Ο Άνθρωπος ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΜΆΘΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΎΕΙ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΕ ΟΥΤΕ Ιδιώτες ΟΎΤΕ ΤΊΠΟΤΑ ΑΥΤΟΊ ΠΟΥ ΦΟΒΟΎΝΤΑΙ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΓΛΥΦΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ!!!!