Σάββατο 2 Απριλίου 2022

ΔΕΣ ΜΕ ΕΑΣ

Φώφη ΟΣΥ 24 5 2021

Apostolis Kasimeris κοινοποίησε μια δημοσίευση.

 "Οι αυξανόμενες τιμές και οι στάσιμοι μισθοί ωθούν εκατομμύρια εργαζομένους στη φτώχεια – αλλά, ως συνήθως, εταιρικοί γίγαντες όπως η Arriva εξακολουθούν να αποκομίζουν κέρδη. Έως ότου η εταιρεία κάνει μια δίκαιη προσφορά, απεργίες θα συνεχιστούν."

Στο Λονδίνο οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες που το έργο τους εκτελείται από ιδιώτη, κατέβηκαν σε κινητοποιήσεις διεκδικώντας αυξήσεις μισθών και καλύτερες συμβάσεις.
Στις Οδικές ΣΥγκοινωνίες της Αθήνας τα σωματεία (διορισμένα και μη) περιμένουν από δικηγόρους και δικαστές να μας σώσουν!
Για χειρόφρενο και αγώνες βέβαια ούτε σκέψη αφού η κυβέρνηση ελέγχει πλήρως τις ηγεσίες τους Watch (facebook.com)

1:24 / 2:03
 

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2021

Δρομολόγια τρόμου για τους οδηγούς λεωφορείων – Τους λήστεψαν υπό απειλή όπλου




Τον απόλυτο τρόμο ζουν οι οδηγοί λεωφορείων, οι οποίοι δέχονται επιθέσεις και κλοπές υπό την απειλή όπλου.

Την τελευταία εβδομάδα έχουν γίνει δύο επιθέσεις εναντίον σε οδηγούς και υπό απειλή όπλου τους λήστεψαν και πήραν το κινητό και όιτ είχαν πάνω τους.

Για τις επιθέσεις μίλησε ο κ. Φώτης Νικολακόπουλος, εκπρόσωπος οδηγών ΟΑΣΑ.

«Το πρώτο περιστατικό έγινε στις 4 του μήνα στην αφετηρία της γραμμής 214. Κάποιος με ένα όπλο πλησίασε τον συνάδελφο που δούλευε και τον λήστεψε. Στις 10 του μήνα, σε αυτή την αφετηρία, πάλι κάποιος με όπλο πλησίασε τον οδηγό και του αφαίρεσε χρηματικό ποσό. Παλαιότερα είχαμε προπηλακισμούς και επιθέσεις, αλλά ποτέ δεν είχαμε κλοπή υπό απειλή όπλου», δήλωσε.

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2021

ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ Σ.Ε.Ο.Φ.Α.Ε.


Συναδελφοι οδηγοι στην εθνικη και διεθνη μεταφορα και για τους συναδελφους της διεθνης μεταφορας που εισερχεστε στην Ελλαδα το φεκ δεν διευκρινιζει αν υποχρεουμεθα σε ενα η δυο ραπιν τεστ οπως ισχυε εως 8 Νοεμβρη 2021
Κατα το φεκ που εκδοθηκε στις 5 Νοεμβρη 2021 ολοι οι εργαζομενοι στον ιδιωτικο τομεα θα πρεπει να κανουν δυο τεστ το αναφερει γενικα
Το ΣΕΟΦΑΕ θα επικοινωνησει την δευτερα με τα συναρμοδια υπουργεια για να ενημερωθει τι ισχυει ακριβως διοτι πρακτικα δεν ειναι εφικτο και λογο της φυσης της εργασιας του οδηγου δεν ειναι εφικτο η δηλωση δευτερου τεστ μεσα στην εβδομαδα ωστε να μην επιβαλονται αδικα προστιμα στις επιχειρησεις και στους εργαζομενους ως διοικηση ειμαστε υπερ της προστασιας του κοινωνικου συνολου τοσο των εργαζομενων οδηγων οσο και των υπολοιπων εργαζομενων που εμπλεκονται με την χερσαια εμπορευματικη μεταφορααλλο ομως η προστασια και αλλο η αφαιμαξη των εργαζομενων οταν αυτοι οι εργαζομενοι εργαζονται κατα μοναδα και δεν εχουν συχνες επαφες και συνωστισμο λογο της φυσης της εργασια..
ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α
ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ∆ΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

Συνέντευξη του προέδρου του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ Κ. Σιορίκη στον real fm 97.8


Στον ραδιοφωνικό σταθμό real fm 97.8 και στην εκπομπή με τον Γιώργο Ψάλτη & την Πόπη Χατζηδημητρίου μίλησε ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ Κώστας Σιορίκης σχετικά με τις δηλώσεις του κ. Πατούλη που επέρριψε ευθύνες στον οδηγό του λεωφορείου. που εγκλωβίστηκε στα νερά στην Ποσειδώνος.



Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021

Ο Φ. Νικολακόπουλος στα parapolitika 90.1 fm για την ληστεία στον οδηγό της λεωφ. γραμμής 214

[7.11.2021]

Συνέντευξη του Οργ. Γραμματέα του Συνδικάτου Φώτη Νικολακόπουλου στα Παραπολιτικά 90,1 fm στην εκπομπή «Πρωινή Πτήση» με τον Τηλέμαχο Σαντοριναίο για την ληστεία στον οδηγό της λεωφ. γραμμής 214





 

Παρασκευή 2 Απριλίου 2021

Το κατωτέρω κείμενο έχει επιμεληθεί η αδελφή του Αθανασίου Μπλέτσα

Το κατωτέρω κείμενο έχει επιμεληθεί η αδελφή του Αθανασίου Μπλέτσα, του καταγραφέντα ως πρώτου οδηγού της Ο.ΣΥ. Α.Ε., που έχασε τη ζωή του από κορωνοϊό. 

Η Κατερίνα Μπλέτσα έγραψε αυτό το κείμενο προς τιμή της μνήμης του αδελφού της αλλά και για να προστατέψει με την πρωτοβουλία της αυτή, τους συναδέλφους του οδηγούς που εργάζονται στο Αμαξοστάσιο της Ανθούσας, αλλά και τους επιβάτες που κάνουν χρήση στα προγραμματισμένα δρομολόγια του. 

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΤΗΣ Ο.ΣΥ. Α.Ε. ΜΠΛΕΤΣΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΕΙΠΩΤΗ ΘΛΙΨΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Άλλο να το ακούς …. άλλο να το γράφεις …. άλλο να το διαβάζεις …. άλλο να το λες και ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟ ΖΕΙΣ 

ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ (ΗΣΑΠ) ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ (ΣΕΛΜΑ) 2/4/2021

 


Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

Παραδοχή απο Πορτοσάλτε και Πρόεδρο τεχνικών ΟΣΥ όσων καταγγείλαμε στις 12/3


 Αστείες δικαιολογίες με απειλές κατά της ΑΠ. (Βίντεο με ηχητικό)

Αμετανόητοι ο δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ Αρης Πορτοσάλτε με τον Πρόεδρο του σωματείου τεχνικών ΟΣΥ Απόστολο Ραυτόπουλο εκστομίζουν απειλές κατά της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΕΘΕΛ έπειτα απο το άρθρο που δημοσιεύσαμε τη περασμένη Παρασκευή και αποκαλύπταμε την διαδρομή που ακολουθήθηκε μέχρι να φτάσουμε στη τροπολογία που ανοίγει δρόμο για αγορά δια αναθέσεως μηχανημάτων καθαρισμού αέρα για το εσωτερικό των λεωφορείων και τρόλεϊ. https://anexapar.wordpress.com/2021/03/12/κύριε-καραμανλή-υπάρχει-διοίκηση-στι/

Κανείς δεν αμφισβητεί τη χρησιμότητα αυτών των μηχανημάτων, πόσο μάλλον εμείς της ΑΠ όταν δημοσιεύσαμε το περασμένο Νοέμβρη σχετικό βίντεο απο την τοποθέτηση τους σε λεωφορεία της πόλης του Λονδίνου. Ανεξάρτητα όμως απο τη πανδημία και την ανάγκη για την αντιμετώπισή της πρέπει να τηρούνται κανόνες και «αποστάσεις» μεταξύ των διοικήσεων με συνδικαλιστές και υπουργών με μεγαλοδημοσιογράφους. Δυστυχώς η έπαρση της εξουσίας σε συνδυασμό με τον μιθριδατισμό που χαρακτηρίζει τη κοινωνία, τους έχουν «μπολιάσει» σε τέτοιο βαθμό που να πιστεύουν ότι βρίσκονται υπεράνω κριτικής και σε καθεστώς ασυλίας κάτι που θα διαπιστώσετε απο τα ίδια τους τα λεγόμενα.

Lazaros Lazos ( Καταγγελίες για παρατράγουδα στις αιτήσεις.)

 

Μην δέχεστε επ'ουδενί λόγο να καταθέσετε την αίτησή σας χωρίς να σας δώσει η γραμματεία του αμαξοστασίου σας επί τόπου πρωτόκολλο, γραπτώς και μπροστά σας την στιγμή κατάθεσης από το on line σύστημα σύνδεσης με τα κεντρικά.

Αν αρνηθεί να το κάνει ή αρνείται να πάρει την αίτησή σας φωνάξτε αμέσως την αστυνομία, είναι υπόλογοι και υπότροποι.
Αυτό αναγκαστήκαμε να κάνουμε στον Άγιο Δημήτριο πριν τρία χρόνια και δεν τους πέρασε.

Φωτοτυπίες ή φωτογραφίες των δύο αιτήσεων 
(προκαταβολή αποζ. απολ. και βεβαίωση προϋπηρεσίας) και επιτόπου on line πρωτόκολλα και από τις δύο.

ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ

 


Bill Katropoylos


Καλημέρα! Η αίτηση για το 20% του εφάπαξ που έχεις κάνει ισχύει για 5 χρόνια... !το Συνδικάτο να μεριμνήσει να τηρηθεί η Σ.Σ.Ε.!

Ζαχαριας Κανελλακης

 
Ξέρω πως πολλοί θα παρερμηνεύσουν τα παρακάτω, αλλά όποιος θέλει ας δει το δάσος.

Άκουσα συνάδελφο, θα μπορούσα να ήμουν και γω, να ρωτά και να προτρέπει μέλος του σωματείου, θα μπορούσε να ήταν ο οποιοσδήποτε, για τις ενέργειες που πρέπει να κάνει το σωματείο ώστε να μπουν οι οδηγοί σε προτεραιότητα για τον εμβολιασμό.

Σχολίασα πως το ίδιο θα έπρεπε, και ίσως πριν από μας, να γίνει για τους εργαζόμενους στα σουπερμάρκετ.

Μου είπε ο συνάδελφος πως αυτό ας το δει το δικό τους σωματείο.

Μην μείνετε στο συγκεκριμένο, απλώς αναρωτηθείτε τι εικόνα έχουμε ως εργαζόμενοι για τις δυνατότητες του σωματείου,(Όχι για το σκοπό) και για τις δυνατότητες του κράτους.

 


Παρασκευή 12 Μαρτίου 2021

 


Κύριε Καραμανλή υπάρχει διοίκηση στις ΟΣΥ; Ποιος διοικεί και διαχειρίζεται τα ΜΜΜ εν μέσω πανδημίας; (ηχητικό)

Με ανάρτηση μας στο Facebook στις 23 Νοέμβρη 2020 ενημερώναμε και προβάλαμε την ενέργεια των δημοσίων συγκοινωνιών της πόλης του Λονδίνου να τοποθετήσουν μηχανήματα καθαρισμού αέρα στο εσωτερικό των λεωφορείων.
Ήταν μία απο τις δεκάδες προτάσεις προς τη πολιτική ηγεσία του υπουργείου μέσω του Facebook αλλά και προς τη διοίκηση της ΟΣΥ γνωρίζοντας ότι παρακολουθείται ανελλιπώς η δράση μας στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Εκτός απο τη συγκεκριμένη πρόταση στην έναρξη της πανδημίας δημοσιοποιήσαμε μελέτες επιστημόνων σχετικές με τη διάδοση του ιού sars-cov2 μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Αρκετές απο αυτές τις προτάσεις συνοδεύτηκαν απο αποστολή και κατάθεση προτάσεων και λύσεων προς τη πολιτική ηγεσία και τη διοίκηση ΟΣΥ.
Ο αεροστεγής διαχωρισμός καμπίνας οδηγού, η διενέργεια καθημερινών τεστ για τον έλεγχο της πανδημίας, η μείωση ημερών απασχόλησης με ταυτόχρονη μείωση των ωρών εργασίας των ειδικοτήτων του προσωπικού κίνησης, η επίταξη των τουριστικών λεωφορείων, η χρηματοδότηση για επισκευή των οχημάτων που είναι αραγμένα λόγω βλαβών στα αμαξοστάσια, η πρόσληψη αριθμού εργαζομένων για να επανέλθει το συγκοινωνιακό έργο στα προ μνημονίων επίπεδα (6.800 οδηγοί το 2010, 2750 σήμερα) και για αποφευχθούν τα καθημερινά φαινόμενα συνωστισμού στα ΜΜΜ, τα οποία είναι και ο κυρίως χώρος μετάδοσης της πανδημίας ήταν λίγες απο τις προτάσεις που τους καταθέσαμε.
https://anexapar.wordpress.com/2020/03/15/επιστολή-στην-πολιτική-ηγεσία-των-μετ/#more-1767
https://anexapar.wordpress.com/2020/05/07/λεφτόδεντρα-υπάρχουν-πάρτυ-αναθέσεω/#more-1804 https://anexapar.wordpress.com/2020/05/29/αντί-για-προσλήψεις-νέων-οδηγών-διώχν/#more-1888

Απάντηση επίσημη φυσικά δε λάβαμε ποτέ. Η τοποθετημένη απο του Μαξίμου με κομματικά κριτήρια διοίκηση της ΟΣΥ συνεργάζεται με συγκεκριμένους συνδικαλιστές.

ΟΣΥ: Έξι τεχνικοί θετικοί στον κορωνοϊό

Από τη διενέργεια των προληπτικών τεστ προέκυψαν δύο ακόμη θετικά κρούσματα, εργαζόμενοι εντός Αμαξοστασίου
Έξι θετικά κρούσματα σε τεχνικούς της ΟΣΥ διαπίστωσε η εκτέλεση του σχεδίου δράσης που έχει καταρτίσει και προσαρμόσειη εταιρεία στο επιχειρησιακό της σχέδιο, για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού.

Όπως ανακοινώθηκε, σε ιχνηλάτηση που πραγματοποιήθηκε κατόπιν επιβεβαιωμένου θετικού κρούσματος σε τεχνίτη των συνεργείων Αγ. Ι. Ρέντη και Π. Ράλλη, η Ο.ΣΥ. Α.Ε. διενήργησε 135 μοριακά τεστ σε όλους τους τεχνίτες της βάρδιας του θετικού επιβεβαιωμένου κρούσματος, από όπου και προέκυψαν πέντε ακόμη θετικοί στον ιό.

Ακολουθώντας τόσο το εσωτερικό πρωτόκολλο της Εταιρείας όσο και τις οδηγίες που ορίζει στο πρωτόκολλο του Οκτωβρίου 2020 ο ΕΟΔΥ, η Ο.ΣΥ. Α.Ε. προχώρησε σε απολύμανση των χώρων τόσο των συνεργείων όσο και του συνόλου των δύο Αμαξοστασίων
την Κυριακή και τη Δευτέρα και πριν ακόμη λάβει τα αποτελέσματα των υπολοίπων τεστ ενώ έθεσε σε προληπτική καραντίνα και όλους τους αρνητικούς εργαζόμενους της βάρδιας του επιβεβαιωμένου κρούσματος.

Επιπλέον, από τη διενέργεια των προληπτικών τεστ προέκυψαν δύο ακόμη θετικά κρούσματα (εργαζόμενοι εντός Αμαξοστασίου) εκτός επαφής του αρχικού επιβεβαιωμένου.

 


Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021

Apostolis Kasimeris


Apostolis Kasimeris

Αυτή θα μπορούσε να είναι και ανακοίνωση του Αγιάσογλου ή του Καραμανλή. Όπως πάντα φταίνε οι εργαζόμενοι και όχι οι διοικούντες. Είναι σίγουρο ότι ο εκπρόσωποι της διοίκησης τηρούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα σε αντίθεση με όλους εμάς που πάμε στη δουλειά για να πεθάνουμε και να καπηλευτούμε το θάνατο μας μήπως και δυσφημιστεί η κυβέρνηση.


Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2021

ΟΣΥ: Δίωξη εργαζομένου «διότι δεν συνεμορφώθη»


Η αλλαγή της λίστας διοριστέων κατά 40% από το ΑΣΕΠ προκαλεί εμφανή εκνευρισμό στους διοικούντες, που καλούν προς συνετισμό συνδικαλιστή για πολιτικό του σχόλιο 

Δεν τους βγήκε η μεθόδευση να παρακάμψουν το ΑΣΕΠ για να προσλάβουν στις συγκοινωνίες όσους ήθελαν και τώρα επιβάλλουν «σιωπητήριο», απειλώντας με πειθαρχική δίωξη τους εργαζόμενους που έκαναν κριτική στα κοινωνικά δίκτυα. Ο λόγος για τη γνωστή ιστορία με τις 609 προσλήψεις που οργάνωσε το υπουργείο Υποδομών, αφήνοντας μόνον 20 μέρες στο ΑΣΕΠ να κάνει έλεγχο.

Το αποτέλεσμα ήταν το ΑΣΕΠ να κάνει κανονικά τη δουλειά του και έπειτα από δύο μήνες να ανακοινώσει την προηγούμενη εβδομάδα ότι οι πίνακες κατάταξης άλλαξαν σε ποσοστό 40%, ενώ 61 άτομα που είχαν αρχικώς απορριφθεί από την ΟΣΥ μπήκαν στη λίστα των διοριστέων. Η κατάσταση έχει προκαλέσει στους αρμοδίους εμφανή εκνευρισμό, που φαίνεται όμως ότι έχει και παράπλευρες συνέπειες.

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ "Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ

Korfiatis Xristos. · Τιμωρήθηκα με δύο μεροκάματα από τα ψέματα του χριστοφορίδη.
Δεν τηρήθηκε γι'αλλη μιά φορά η νομιμότητα. Δεν έγινε προανακριτική, δεν ρωτήθηκαν οι μάρτυρες, ούτε γνωρίζουμε αυτόν που επικαλείται.
Επίσης δεν μου έχουν απαντήσει για τον ίδιο, που έσπασε το ταμπλό μας κ έσκιζε τις αφίσες μας, για μία εβδομάδα συνέχεια, όπου τον είδαν πάρα πολλοί συνάδελφοι.
Είναι σαφές ότι βρίσκεται σε αδιέξοδο, πανικό κ αμηχανία, διότι δεν τον θέλει κανένας κ δεν θα επανεκλεγεί όπως είχα προβλέψει κ για τον φίλο του τον κατσιάδα ( είμαι Σαββατογεννημένος χα χα).
Όσες αναφορές, εξώδικα, αγωγές, μηνύσεις, ψέματα, συκοφαντίες κ ότι άλλο σκεφτείς, το προεδρείο θα το πάρουμε εμείς οι οδηγοί κ θα γίνει έλεγχος από τους ορκωτούς λογιστές κ εισαγγελείς που θα καλέσουμε με τους δικηγόρους της παράταξής.
Κοντεύει ένας χρόνος, πότε θα απαντήσεις στις ερωτήσεις που σου έχω κάνει από τον περασμένο Απρίλη;
Δεν ανεβάζω τα έγγραφα για να μην φάω κ άλλη αναφορά η μήνυση κ για όποιον δεν πιστεύει τα λέμε από κοντά.....


Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ O.Α.Σ.Α ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ΑΘΗΝΑ 9,84

 Στη σημερινή εκπομπή του Γιώργου Αποστολίδη "Μία ημέρα στην Αθήνα".

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2021

Τεράστια αύξηση επιβατών στις συγκοινωνίες της Αθήνας αυτή την εβδομάδα, παρά το lockdown

Lockdown, μόνο κατ' όνομα αποτελούν τα αυστηρότερα μέτρα που λήφθηκαν για την Αττική από το περασμένο Σάββατο 30 Ιανουαρίου, αφού το ρεκόρ επιβατών που σημειώθηκε στις συγκοινωνίες της Αθήνας την προηγούμενη Παρασκευή, ημέρα ανακοίνωσης των νέων μέτρων, ξεπεράστηκε κατά πολύ κάθε μέρα αυτής της εβδομάδας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποιεί ο ΟΑΣΑ για τις επικυρώσεις εισιτηρίων, την Τρίτη 2 Φεβρουαρίου σημειώθηκε νέων ρεκόρ με 1.748.376 εισιτήρια. Την επόμενη μέρα, Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου επικυρώθηκαν 1.681.842 εισιτήρια ενώ τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 1.163.108.

Συγκριτικά, την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου είχαν επικυρωθεί 835.261 εισιτήρια, δηλαδή αυτή την εβδομάδα οι επιβάτες διπλασιάστηκαν!

Τα νούμερα αυτής της εβδομάδας είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά αν τα συγκρίνουμε με αυτά των πρώτων εβδομάδων του lockdown που ξεκίνησε στις αρχές Νοεμβρίου. Μέχρι και πριν την εορταστική περίοδο, επικυρώνωνταν λιγότερα από 300.000 εισιτήρια ημερησίως. Ακόμα και νωρίτερα όμως, τον Οκτώβριο, ακυρώνωνταν λιγότερα από 700.000 εισιτήρια κάθε μέρα.

Σε κάθε περίπτωση, οι αριθμοί που δημοσιεύει ο ΟΑΣΑ (και θέλουμε να πιστεύουμε πως είναι έγκυροι) αφορούν επικυρώσεις εισιτηρίων επομένως ο πραγματικός αριθμός των επιβατών είναι σίγουρα μεγαλύτερος αν συνυπολογιστεί και η εισιτηριοδιαφυγή.

Τις τελευταίες μέρες, το Athens Transport έχει δεχθεί σχόλιο από αναγνώστες που αναφέρονται τόσο στη συχνότητα των δρομολογίων του Μετρό, όσο και στην πληρότητα που παρουσιάζουν λεωφορεία και σταθμοί του Μετρό τις ώρες αιχμής.

Σε χτεσινές του δηλώσεις πάντως, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ανέφερε πως την Τρίτη 2 Φεβρουαρίου (ημέρα που όπως είδαμε είχαμε το νέο ρεκόρ επιβατών) μόνο σε 20 δρομολόγια λεωφορείων καταγράφηκε πληρότητα άνω του 65%. Δυστυχώς προς το παρόν ο ΟΑΣΑ δεν δημοσιεύει τα στοιχεία της πληρότητας των δρομολογίων, επομένως δεν υπάρχει τρόπος επαλήθευσης των ισχυρισμών του υπουργού.

Αύξηση των δρομολογίων πάντως δεν πρόκειται να δούμε πριν υπογραφούν οι συμβάσεις για το leasing 300 λεωφορείων (σύμφωνα και πάλι με τον υπουργό «σε λίγες μέρες») αλλά και πριν ολοκληρωθούν οι προσλήψεις 609 εργαζόμενων σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ τις οποίες εξετάζει το ΑΣΕΠ.

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021

Προσλήψεις στην ΟΣΥ: Ξαναγράφεται ο πίνακας προσληπτέων μετά τον έλεγχο του ΑΣΕΠ

Αγνώριστο έστειλε στη διοίκηση της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) τον πίνακα προσληπτέων στο πλαίσιο του τρέχοντος διαγωνισμού για την πρόσληψη οδηγών και τεχνιτών το ΑΣΕΠ αφού ύστερα από τον αυτεπάγγελτο εξονυχιστικό έλεγχο της Ανεξάρτητης Αρχής στο σύνολο της λίστας που είχε περάσει από τον έλεγχο της ΟΣΥ, εντοπίστηκε μέχρι και υποψήφιος οδηγός με δίπλωμα οδήγησης ...δικύκλου και μόνο.

Ο έλεγχος ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα, ενώ ο διορθωμένος και αναθεωρημένος πίνακας προσληπτέων εστάλη στη διοίκηση της ΟΣΥ για αναμόρφωση ώστε με ενσωματωμένες τις διορθώσεις να επιστραφεί στο ΑΣΕΠ προς επικύρωση και να προχωρήσει η διαδικασία των προσλήψεων.

Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες του «ethnos.gr», οι αλλαγές που προέκυψαν από τον έλεγχο του ΑΣΕΠ ήταν τόσες με αποτέλεσμα από τον διορθωμένο πίνακα αφενός να έχουν απομακρυνθεί τουλάχιστον 60 ονόματα υποψηφίων (από το σύνολο των 367), που έχουν αντικατασταθεί από ισάριθμους άλλους των οποίων τα προσόντα υπερτερούσαν και αφετέρου να έχει αλλάξει ριζικά η σειρά και η κατάταξη στους πίνακες προσληπτέων ακόμα και για όσους παρέμειναν εντός λίστας. Ουσιαστικά οι πίνακες δε μοιάζουν καθόλου με αυτούς που αρχικώς είχε καταρτίσει η Επιτροπή διαγωνισμού της εταιρίας αφού το 1/6 των ονομάτων που είχαν συμπεριληφθεί, έχουν πλέον αντικατασταθεί.

Ορισμένα από τα λάθη που εντοπίστηκαν αποδίδονται από τους ελεγκτές σε αστοχίες από απειρία, ωστόσο για αρκετές περιπτώσεις δε φαίνεται να υπάρχει πειστική δικαιολογία.

Εκτός του υποψηφίου οδηγού λεωφορείου, ο οποίος διέθετε μόνο δίπλωμα οδήγησης ...μοτοσικλέτας, αλλά παρόλα αυτά είχε συμπεριληφθεί στον πίνακα, εντοπίστηκαν αρκετές περιπτώσεις, στις οποίες δεν είχαν συνυπολογιστεί ισότιμα τα μόρια των υποψηφίων.

Συγκεκριμένα, τα ίδια πιστοποιητικά σπουδών και η ίδια προϋπηρεσία σε άλλους υποψηφίους είχαν συνυπολογιστεί ανοίγοντάς τους το δρόμο για μια θέση στην ΟΣΥ και σε άλλους όχι, με αποτέλεσμα οι δεύτεροι να έχουν απορριφθεί.

Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός για τις προσλήψεις στην εταιρία είχε εξαρχής εμφανίσει προβλήματα. Στις 8 Δεκεμβρίου 2020 αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα του διαγωνισμού, με τη δημοσίευση προσωπικών ευαίσθητων δεδομένων των απορριπτέων υποψηφίων, κάτι το οποίο απαγορεύεται.

Υστερα από διαμαρτυρίες υποψηφίων, η κατηγορία της ιστοσελίδας του οργανισμού, όπου είχαν αναρτηθεί τα αποτελέσματα, βγήκε εκτός λειτουργίας και οι πίνακες δεν ήταν προσβάσιμοι.

Αναρτήθηκαν εκ νέου μία ημέρα αργότερα αφού είχαν αφαιρεθεί τα εν λόγω προσωπικά δεδομένα των απορριπτέων, ενώ σύμφωνα με καταγγελίες υποψηφίων είχαν αλλάξει και οι σειρές κατάταξης.

Ακολούθησε η περίοδος των ενστάσεων κατά τη διάρκεια της οποίας, όπως είχε αποκαλύψει το ethnos.gr, συνολικά στο ΑΣΕΠ απεστάλησαν περί τις 1.000 ενστάσεις και για τις δύο εταιρείες (ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ) με την συντριπτική πλειοψηφία να αφορά το διαγωνισμό και τις θέσεις σε λεωφορεία και τρόλεϊ. Συγκεκριμένα στο ΑΣΕΠ έφτασαν:
643 ενστάσεις υποψηφίων που ενδιαφέρονταν για την κάλυψη μίας θέσης στην ΟΣΥ.
302 ενστάσεις υποψηφίων για τη ΣΤΑΣΥ και
83 ενστάσεις υποψηφίων, οι οποίες δεν ανέγραφαν τον φορέα.

Το πλήθος των ενστάσεων ήταν ο βασικός δείκτης για να αποφασίσει το ΑΣΕΠ να προχωρήσει σε αυτεπάγγελτο εξονυχιστικό έλεγχο των πινάκων προσληπτέων και όχι μόνο στην εξέταση των ενστάσεων παρά το γεγονός ότι βάσει της προκήρυξης και της fast track διαδικασίας που επελέγη ο διαθέσιμος χρόνος γι΄αυτό ήταν είκοσι ημέρες. Ο χρόνος φυσικά δεν τηρήθηκε δεδομένου ότι τα πρώτα προβλήματα εμφανίστηκαν ήδη από τους αρχικούς δειγματοληπτικούς ελέγχους.

Οι έλεγχοι του ΑΣΕΠ συνεχίζονται στους πίνακες της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) και αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί έως το τέλος της εβδομάδας και να αποσταλούν στην εταιρία.

Οριστικά ο φάκελος των εν λόγω διαγωνισμών προσλήψεων στις συγκοινωνιακές εταιρίες αναμένεται να κλείσει από το ΑΣΕΠ έως τις 15 Φεβρουαρίου με την επικύρωση των οριστικών πινάκων διοριστέων, η οποία θα ανοίξει το δρόμο για την ολοκλήρωση των προσλήψεων.

Υπενθυμίζεται ότι οι προσλήψεις αφορούν 367 θέσεις προσωπικού Δ.Ε. Οδηγοί Λεωφορείων και 56 θέσεις Δ.Ε. Τεχνιτών διαφόρων ειδικοτήτων, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου στην ανώνυμη εταιρεία Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε. (Ο.ΣΥ. Α.Ε.) και 186 θέσεις προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διαφόρων κλάδων και ειδικοτήτων στην Ανώνυμη Εταιρεία Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε.).
Διαφάνεια ζητεί ο ΣΥΡΙΖΑ

Για το θέμα που έχει προκύψει οι τρεις αρμόδιοι τομεάρχες του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς (Μεταφορών), Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου (Εργασίας) και Κώστας Ζαχαριάδης (Εσωτερικών) απέστειλαν επιστολή στον πρόεδρο του ΑΣΕΠ, Γιάννη Καραβοκύρη ζητώντας τον πλήρη έλεγχο των καταγγελιών περί αδιαφάνειας στον διαγωνισμό πρόσληψης οδηγών και τεχνιτών στην ΟΣΥ.

Στην επιστολή, η οποία κοινοποιήθηκε στον Πρόεδρο της Βουλής, Κώστα Τασούλα και τον πρόεδρο της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, Αθανάσιο Μπούρα, επισημαίνεται ότι τόσο δημοσιεύματα όσο και καταγγελίες εργαζομένων στην εταιρεία «θέτουν υπό σοβαρή αμφισβήτηση την εγκυρότητα και την νομιμότητα της όλης διαδικασίας και τίθεται πλέον απαραίτητη περαιτέρω έρευνα για ενδεχόμενη παραβίαση του νομοθετικού πλαισίου που διέπει την διαδικασία προσλήψεων στο δημόσιο τομέα, αναζητώντας ταυτόχρονα τυχόν ευθύνες των αρμοδίων οργάνων Διοίκησης του εν λόγω Οργανισμού».

Οι βουλευτές υπογραμμίζουν ότι ο επιτακτικός και επείγων χαρακτήρας ολοκλήρωσης των προσλήψεων δεν δικαιολογεί καμία απόκλιση από τις προβλεπόμενες διαγωνιστικές διαδικασίες (προκήρυξη και υλοποίηση) και από το σύνολο των κείμενων διατάξεων δικαίου που διέπουν την λειτουργία της Ελληνικής Δημοκρατίας ως κράτους δικαίου και μέλους της Ε.Ε.

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020

Κ. Σιορίκης : Κατανοούμε το πρόβλημα - πρέπει να μπει ημερομηνία λήξεως στην σύμβαση με τα ΚΤΕΛ




Συνέντευξη του προέδρου του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ Κώστα Σιορίκη στην ΕΡΤ - Είμαστε αντίθετοι με την εκχώρηση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ - Στα προσωρινά μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας να μπει ημερομηνία λήξεως στην σύμβαση - Να μην έρθουν τα ΚΤΕΛ ως σωτήρες που είχαν σε αναστολή εργασίας τους εργαζόμενους...

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Συνδικάτου, οι εργαζόμενοι είναι αντίθετοι με την εκχώρηση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ καταλαβαίνουμε ότι είμαστε σε δύσκολη κατάσταση λόγω του κορονοιού, ότι πρέπει να παρθούνε έκτακτα μέτρα και πρέπει να δοθούν άμεσες λύσεις, αλλά πρέπει να είναι προσωρινές. Η πολιτική ηγεσία πρέπει να είναι ξεκάθαρη προς πάσα κατεύθυνση ότι ερχόμενα τα καινούργια λεωφορεία πρέπει να τελειώσει αυτή η κατάσταση, πρέπει να υπάρχει ημερομηνία λήξεως ...

παράλληλα τόνισε ότι εμείς οι οδηγοί τον Μάρτιο που ακούσαμε τους ειδικούς ότι θα έρθει ένα δεύτερο κύμα της πανδημίας, ζητήσαμε προσλήψεις άμεσα και με λίγα χρήματα να φτιάξουν περίπου 150-180 λεωφορεία που είναι 10-15 ετών και είναι παραταγμένα στα αμαξοστάσια, ας μην έρθουν τα ΚΤΕΛ ως «σωτήρες» γιατί μέχρι χθες είχαν τους εργαζόμενους σε αναστολή εργασίας ... η προχειρότητα φάνηκε από την πρώτη ημέρα, με αυτοκίνητα 20ετίας, δεν νοιαστήκανε, ξεκίνησαν δρομολόγια χωρίς να έχουν εγκαταστήσει τον εξοπλισμό τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου επειδή πληρώνονται με το χιλιόμετρο ...

Καμία συμμετοχή των σωματείων της ΟΣΥ στην 24ωρη απεργία που προκήρυξε η ΟΣΜΕ στις 15 Οκτωβρίου 2020





Με δελτίο τύπου τα σωματεία της ΟΣΥ καταγγέλλουν την ΟΣΜΕ για την ερήμην απόφαση της απεργιακής κινητοποίησης της Πέμπτης 15 Οκτωβρίου 2020 και δεν θα συμμετέχουν καθώς όπως λένε δεν αντιμετωπίζουν την κρισιμότητα της κατάστασης με κομματικές εξαρτήσεις και παραταξιακές σκοπιμότητες

Απόφαση του Δ.Σ.(30-09-2020) του Συνδικάτου ΟΑΣΑ ήταν,
να πάρουν την σύμβαση ΟΑΣΑ με ΚΤΕΛ,

αλλιώς να κάνουν κατάληψη μέχρι να την πάρουν,

ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΉΡΑΝ, ΔΕΝ ΈΚΑΝΑΝ ΚΑΤΆΛΗΨΗ!

Μαύρη μέρα για το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ


Apostolis Kasimeris

Δεν κρατιούνται να δείξουν στον υπουργό την αφοσίωση τους και οτι «έχουν τα σκυλιά δεμένα».....

Μαύρη μέρα για το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ το ανοιχτό κάλεσμα απεργοσπασίας στις 15/10. 

Ο Καραμανλής τελικά δεν χρησιμοποιούσε προβοκατόρικο λόγο για να επιφέρει διχασμό στους εργαζόμενους όταν ισχυρίζονταν οτι έχει τη σύμφωνη γνώμη των «εργαζομένων» για την είσοδο ιδιωτών στο συγκοινωνιακό έργο ΟΑΣΑ. 

Το κοινό δελτίο τύπου των πέντε είναι δήλωση υποταγής στο υπουργείο. 

Δεν έχει ξανασυμβεί πρωτοβάθμια σωματεία μέλη να στρέφονται κατά του δευτεροβάθμιου οργάνου τους σε κήρυξη απεργίας πριν αντιδράσει η εργοδοσία με τη πολιτική ηγεσία προσφεύγοντας στη δικαιοσύνη για να την καταστήσουν παράνομη και καταχρηστική οπως συνηθίζουν.

Δεν κρατιούνται να δείξουν στον υπουργό την αφοσίωση τους και οτι «έχουν τα σκυλιά δεμένα».....

Οταν τα συνέδρια των εργατών γίνονται υπό την προστασία ΜΑΤ και μακριά απο τους εργάτες τέτοιες ανακοινώσεις απλώς επιβεβαιώνουν για ποιό λόγο υπάρχουν αυτά τα σωματεία και γιατί προστατεύονται οι εκπρόσωποι του.

Bill Katropoylos


Καλημέρα και καλή εργασία να έχουμε, καλή εβδομάδα!!
Όλοι στην 24ωρη ΑΠΕΡΓΊΑ ,που κήρυξε η ΟΣΜΕ -15-10-2020,για να μήν τα χάσουμε όλα..το συνδικάτο ΟΑΣΑ δεν τηρεί τις αποφάσεις του Δ.Σ., αποφάσεις για Γ.Σ.16-9-2020 ,το Δ.Σ. του Συνδικάτου ΟΑΣΑ αποφάσισε Γενική Συνέλευση για τις 29-9-2020,ακόμη περιμένουμε τό ποτέ θα γίνει η Γ.Σ.,Δεν θέλουν κινητοποιήσεις, γιατί;;
Κατάληψη του ΟΑΣΑ..Απόφαση του Δ.Σ.(30-09-2020) του Συνδικάτου ΟΑΣΑ .να πάρουν την σύμβαση ΟΑΣΑ με ΚΤΕΛ, αλλιώς να κάνουν κατάληψη μέχρι να την πάρουν, ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΉΡΑΝ, ΔΕΝ ΈΚΑΝΑΝ ΚΑΤΆΛΗΨΗ!
Δεν θέλουν κινητοποιήσεις, γιατί;;

Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΟΔΗΓΩΝ ΗΛΠΑΠ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Διαχειριστής · 10 ώρες
Ως γραμματέας της Ένωσης εργαζομένων ΗΛΠΑΠ και επικεφαλής της παράταξης, ενημερώνω τους συναδέλφους ότι ποτέ δεν έγινε Διοικητικό συμβούλιο ώστε να αποφασιστεί ή όχι η συμμετοχή της Ένωσης εργαζομένων ΗΛΠΑΠ στο καταπτυστο δελτίο τύπου εργοδοτικών σωματείων της ΟΣΥ. Είναι πραξικοπηματική πράξη η οποία και καταγγέλλεται

Από θέση ισχύος η Ν.Δ έφερε με την στάση της αλλαγή του προέδρείου της Ομοσπονδίας. Ναι ή όχι ;


DIATAXINEWSGR

Από θέση ισχύος η Ν.Δ έφερε με την στάση της αλλαγή του προέδρείου της Ομοσπονδίας.
Ναι ή όχι ;

Μας υπενθύμισε ποιος κάνει κουμάντο και πόσο μας σέβεται, όταν -με άλλη διοίκηση- αδιαφόρησε και πέρασε το ανεκδιήγητο και διχαστικό άρθρο για τις αποκλειστικές πιάτσες των ηλεκτροκίνητων ταξί.
Ναι ή όχι ;

Τώρα τι ακριβώς πρέπει να καταλάβουμε ; Ο Λυμπερόπουλος εξακολουθεί να είναι ο φταίχτης για τα σημερινά προβλήματα του κλάδου και την αδιαφορία της Ν.Δ ;

Μετά θα μας ζητήσει να φύγουν κι άλλοι ή να αλλάξουμε ακόμα και γραφεία να πάμε προς Μοσχάτο σε γραφείο που χλευαστικά τότε λέγαμε πως οι ίδιοι είχαν παραχωρήσει στην Uber ...

Μήπως ο 4530 που η Νέα Δημοκρατία συνολικά στην βουλή καταψήφισε (που όμως ως νόμος έδιωξε την uberX και έκρινε τις εκπτώσεις στα κόμιστρα παράνομες) και που η ίδια τώρα δεν εφαρμόζει, ήταν επιλογή του Λυμπερόπουλου για τα προσωπικά του συμφέροντα ή μήπως ο ίδιος για τον αγώνα που έκανε έπραττε μόνος ;

Τι ακριβώς ενοχλεί ;

Μήπως ο 4530 θα εφαρμοστεί στο 100% αν φύγει ο Λυμπερόπουλος ως αποδιοπομπαίος τράγος και θα υπάρξει αφαίρεση του άρθρου για την ηλεκτροκίνηση ;

Εγώ λέω γελάνε και οι πέτρες με το πόσο χαμηλά ακόμα θα μας ρίξουν και θα μας ανακατέψουν με την μιζέρια που έριξαν στον κλάδο, την ανασφάλεια και την κατήφεια !
Αυτοί άραγε δεν έχουν ευθύνες ;

Ξεχνούν τις δηλώσεις και τα διαγγέλματα ; Ξεχνούν την μέχρι τώρα στάση τους, τα όσα (ακόμα αμάζευτα) ψήφισαν στο παρελθόν.

Φαίνεται πως τα ξεχάσαμε πρώτα εμείς και αρχίσαμε και τα λιβάνια.
Όταν πέφτεις τόσο χαμηλά μετά από όσα πέρασες και τον πόλεμο που δέχτηκες είσαι άξιος να φας και μια κλωτσιά ακόμα !

Κυριακή 19 Ιουλίου 2020

Ποιοτικό το έργο από τους εργαζόμενους στις Δημόσιες Αστικές και Σιδηροδρομικές Συγκοινωνίες.



Ηλίας Μανιατάκης : Προσλήψεις προσωπικού με μόνιμες και σταθερές θέσεις εργασίας, με αξιοπρεπείς αποδοχές και συνθήκες εργασίας για το ποιοτικό έργο που προσφέρουμε - όχι στα «μπαλώματα» των υπεργολαβικών εταιρειών.

Οι εργαζόμενοι στις Δημόσιες Αστικές και Σιδηροδρομικές Συγκοινωνίες, ως προσωπικό συντήρησης, κίνησης, λειτουργίας, ασφάλειας & φύλαξης, διοίκησης & υποστήριξης, έχουμε την τεχνογνωσία την εμπειρία και τον επαγγελματισμό, να παρέχουμε ποιοτικό και αξιόπιστο συγκοινωνιακό έργο! Με γνώμονα πάντα το κοινωνικό συμφέρον του επιβατικού κοινού και του Έλληνα φορολογούμενου πολίτη!

Τα «μπαλώματα» των υπεργολαβικών εταιρειών, φέρνουν μόνο προχειρότητα και αναστάτωση στο συγκοινωνιακό έργο.

Ζητούμε εδώ και τώρα προσλήψεις προσωπικού με μόνιμες και σταθερές θέσεις εργασίας, με αξιοπρεπείς αποδοχές και συνθήκες εργασίας!

Η ποιότητα απέναντι στην προχειρότητα!

ΜΑΝΙΑΤΑΚΗΣ ΗΛΙΑΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΡΑΜ Σ.Ε.Τ.

Τρίτη 26 Μαΐου 2020

Συνέντευξη Φ. Νικολακόπουλου στον athina 9.84 fm


Συνέντευξη του Οργ. Γραμματέα του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ Φώτη Νικολακόπουλου στον athina 9.84 fm στην εκπομπή της Μαρίας Παύλου [23.05.2020]