Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2021

Τεράστια αύξηση επιβατών στις συγκοινωνίες της Αθήνας αυτή την εβδομάδα, παρά το lockdown

Lockdown, μόνο κατ' όνομα αποτελούν τα αυστηρότερα μέτρα που λήφθηκαν για την Αττική από το περασμένο Σάββατο 30 Ιανουαρίου, αφού το ρεκόρ επιβατών που σημειώθηκε στις συγκοινωνίες της Αθήνας την προηγούμενη Παρασκευή, ημέρα ανακοίνωσης των νέων μέτρων, ξεπεράστηκε κατά πολύ κάθε μέρα αυτής της εβδομάδας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποιεί ο ΟΑΣΑ για τις επικυρώσεις εισιτηρίων, την Τρίτη 2 Φεβρουαρίου σημειώθηκε νέων ρεκόρ με 1.748.376 εισιτήρια. Την επόμενη μέρα, Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου επικυρώθηκαν 1.681.842 εισιτήρια ενώ τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 1.163.108.

Συγκριτικά, την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου είχαν επικυρωθεί 835.261 εισιτήρια, δηλαδή αυτή την εβδομάδα οι επιβάτες διπλασιάστηκαν!

Τα νούμερα αυτής της εβδομάδας είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά αν τα συγκρίνουμε με αυτά των πρώτων εβδομάδων του lockdown που ξεκίνησε στις αρχές Νοεμβρίου. Μέχρι και πριν την εορταστική περίοδο, επικυρώνωνταν λιγότερα από 300.000 εισιτήρια ημερησίως. Ακόμα και νωρίτερα όμως, τον Οκτώβριο, ακυρώνωνταν λιγότερα από 700.000 εισιτήρια κάθε μέρα.

Σε κάθε περίπτωση, οι αριθμοί που δημοσιεύει ο ΟΑΣΑ (και θέλουμε να πιστεύουμε πως είναι έγκυροι) αφορούν επικυρώσεις εισιτηρίων επομένως ο πραγματικός αριθμός των επιβατών είναι σίγουρα μεγαλύτερος αν συνυπολογιστεί και η εισιτηριοδιαφυγή.

Τις τελευταίες μέρες, το Athens Transport έχει δεχθεί σχόλιο από αναγνώστες που αναφέρονται τόσο στη συχνότητα των δρομολογίων του Μετρό, όσο και στην πληρότητα που παρουσιάζουν λεωφορεία και σταθμοί του Μετρό τις ώρες αιχμής.

Σε χτεσινές του δηλώσεις πάντως, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ανέφερε πως την Τρίτη 2 Φεβρουαρίου (ημέρα που όπως είδαμε είχαμε το νέο ρεκόρ επιβατών) μόνο σε 20 δρομολόγια λεωφορείων καταγράφηκε πληρότητα άνω του 65%. Δυστυχώς προς το παρόν ο ΟΑΣΑ δεν δημοσιεύει τα στοιχεία της πληρότητας των δρομολογίων, επομένως δεν υπάρχει τρόπος επαλήθευσης των ισχυρισμών του υπουργού.

Αύξηση των δρομολογίων πάντως δεν πρόκειται να δούμε πριν υπογραφούν οι συμβάσεις για το leasing 300 λεωφορείων (σύμφωνα και πάλι με τον υπουργό «σε λίγες μέρες») αλλά και πριν ολοκληρωθούν οι προσλήψεις 609 εργαζόμενων σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ τις οποίες εξετάζει το ΑΣΕΠ.

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021

Προσλήψεις στην ΟΣΥ: Ξαναγράφεται ο πίνακας προσληπτέων μετά τον έλεγχο του ΑΣΕΠ

Αγνώριστο έστειλε στη διοίκηση της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) τον πίνακα προσληπτέων στο πλαίσιο του τρέχοντος διαγωνισμού για την πρόσληψη οδηγών και τεχνιτών το ΑΣΕΠ αφού ύστερα από τον αυτεπάγγελτο εξονυχιστικό έλεγχο της Ανεξάρτητης Αρχής στο σύνολο της λίστας που είχε περάσει από τον έλεγχο της ΟΣΥ, εντοπίστηκε μέχρι και υποψήφιος οδηγός με δίπλωμα οδήγησης ...δικύκλου και μόνο.

Ο έλεγχος ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα, ενώ ο διορθωμένος και αναθεωρημένος πίνακας προσληπτέων εστάλη στη διοίκηση της ΟΣΥ για αναμόρφωση ώστε με ενσωματωμένες τις διορθώσεις να επιστραφεί στο ΑΣΕΠ προς επικύρωση και να προχωρήσει η διαδικασία των προσλήψεων.

Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες του «ethnos.gr», οι αλλαγές που προέκυψαν από τον έλεγχο του ΑΣΕΠ ήταν τόσες με αποτέλεσμα από τον διορθωμένο πίνακα αφενός να έχουν απομακρυνθεί τουλάχιστον 60 ονόματα υποψηφίων (από το σύνολο των 367), που έχουν αντικατασταθεί από ισάριθμους άλλους των οποίων τα προσόντα υπερτερούσαν και αφετέρου να έχει αλλάξει ριζικά η σειρά και η κατάταξη στους πίνακες προσληπτέων ακόμα και για όσους παρέμειναν εντός λίστας. Ουσιαστικά οι πίνακες δε μοιάζουν καθόλου με αυτούς που αρχικώς είχε καταρτίσει η Επιτροπή διαγωνισμού της εταιρίας αφού το 1/6 των ονομάτων που είχαν συμπεριληφθεί, έχουν πλέον αντικατασταθεί.

Ορισμένα από τα λάθη που εντοπίστηκαν αποδίδονται από τους ελεγκτές σε αστοχίες από απειρία, ωστόσο για αρκετές περιπτώσεις δε φαίνεται να υπάρχει πειστική δικαιολογία.

Εκτός του υποψηφίου οδηγού λεωφορείου, ο οποίος διέθετε μόνο δίπλωμα οδήγησης ...μοτοσικλέτας, αλλά παρόλα αυτά είχε συμπεριληφθεί στον πίνακα, εντοπίστηκαν αρκετές περιπτώσεις, στις οποίες δεν είχαν συνυπολογιστεί ισότιμα τα μόρια των υποψηφίων.

Συγκεκριμένα, τα ίδια πιστοποιητικά σπουδών και η ίδια προϋπηρεσία σε άλλους υποψηφίους είχαν συνυπολογιστεί ανοίγοντάς τους το δρόμο για μια θέση στην ΟΣΥ και σε άλλους όχι, με αποτέλεσμα οι δεύτεροι να έχουν απορριφθεί.

Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός για τις προσλήψεις στην εταιρία είχε εξαρχής εμφανίσει προβλήματα. Στις 8 Δεκεμβρίου 2020 αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα του διαγωνισμού, με τη δημοσίευση προσωπικών ευαίσθητων δεδομένων των απορριπτέων υποψηφίων, κάτι το οποίο απαγορεύεται.

Υστερα από διαμαρτυρίες υποψηφίων, η κατηγορία της ιστοσελίδας του οργανισμού, όπου είχαν αναρτηθεί τα αποτελέσματα, βγήκε εκτός λειτουργίας και οι πίνακες δεν ήταν προσβάσιμοι.

Αναρτήθηκαν εκ νέου μία ημέρα αργότερα αφού είχαν αφαιρεθεί τα εν λόγω προσωπικά δεδομένα των απορριπτέων, ενώ σύμφωνα με καταγγελίες υποψηφίων είχαν αλλάξει και οι σειρές κατάταξης.

Ακολούθησε η περίοδος των ενστάσεων κατά τη διάρκεια της οποίας, όπως είχε αποκαλύψει το ethnos.gr, συνολικά στο ΑΣΕΠ απεστάλησαν περί τις 1.000 ενστάσεις και για τις δύο εταιρείες (ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ) με την συντριπτική πλειοψηφία να αφορά το διαγωνισμό και τις θέσεις σε λεωφορεία και τρόλεϊ. Συγκεκριμένα στο ΑΣΕΠ έφτασαν:
643 ενστάσεις υποψηφίων που ενδιαφέρονταν για την κάλυψη μίας θέσης στην ΟΣΥ.
302 ενστάσεις υποψηφίων για τη ΣΤΑΣΥ και
83 ενστάσεις υποψηφίων, οι οποίες δεν ανέγραφαν τον φορέα.

Το πλήθος των ενστάσεων ήταν ο βασικός δείκτης για να αποφασίσει το ΑΣΕΠ να προχωρήσει σε αυτεπάγγελτο εξονυχιστικό έλεγχο των πινάκων προσληπτέων και όχι μόνο στην εξέταση των ενστάσεων παρά το γεγονός ότι βάσει της προκήρυξης και της fast track διαδικασίας που επελέγη ο διαθέσιμος χρόνος γι΄αυτό ήταν είκοσι ημέρες. Ο χρόνος φυσικά δεν τηρήθηκε δεδομένου ότι τα πρώτα προβλήματα εμφανίστηκαν ήδη από τους αρχικούς δειγματοληπτικούς ελέγχους.

Οι έλεγχοι του ΑΣΕΠ συνεχίζονται στους πίνακες της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) και αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί έως το τέλος της εβδομάδας και να αποσταλούν στην εταιρία.

Οριστικά ο φάκελος των εν λόγω διαγωνισμών προσλήψεων στις συγκοινωνιακές εταιρίες αναμένεται να κλείσει από το ΑΣΕΠ έως τις 15 Φεβρουαρίου με την επικύρωση των οριστικών πινάκων διοριστέων, η οποία θα ανοίξει το δρόμο για την ολοκλήρωση των προσλήψεων.

Υπενθυμίζεται ότι οι προσλήψεις αφορούν 367 θέσεις προσωπικού Δ.Ε. Οδηγοί Λεωφορείων και 56 θέσεις Δ.Ε. Τεχνιτών διαφόρων ειδικοτήτων, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου στην ανώνυμη εταιρεία Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε. (Ο.ΣΥ. Α.Ε.) και 186 θέσεις προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διαφόρων κλάδων και ειδικοτήτων στην Ανώνυμη Εταιρεία Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε.).
Διαφάνεια ζητεί ο ΣΥΡΙΖΑ

Για το θέμα που έχει προκύψει οι τρεις αρμόδιοι τομεάρχες του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς (Μεταφορών), Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου (Εργασίας) και Κώστας Ζαχαριάδης (Εσωτερικών) απέστειλαν επιστολή στον πρόεδρο του ΑΣΕΠ, Γιάννη Καραβοκύρη ζητώντας τον πλήρη έλεγχο των καταγγελιών περί αδιαφάνειας στον διαγωνισμό πρόσληψης οδηγών και τεχνιτών στην ΟΣΥ.

Στην επιστολή, η οποία κοινοποιήθηκε στον Πρόεδρο της Βουλής, Κώστα Τασούλα και τον πρόεδρο της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, Αθανάσιο Μπούρα, επισημαίνεται ότι τόσο δημοσιεύματα όσο και καταγγελίες εργαζομένων στην εταιρεία «θέτουν υπό σοβαρή αμφισβήτηση την εγκυρότητα και την νομιμότητα της όλης διαδικασίας και τίθεται πλέον απαραίτητη περαιτέρω έρευνα για ενδεχόμενη παραβίαση του νομοθετικού πλαισίου που διέπει την διαδικασία προσλήψεων στο δημόσιο τομέα, αναζητώντας ταυτόχρονα τυχόν ευθύνες των αρμοδίων οργάνων Διοίκησης του εν λόγω Οργανισμού».

Οι βουλευτές υπογραμμίζουν ότι ο επιτακτικός και επείγων χαρακτήρας ολοκλήρωσης των προσλήψεων δεν δικαιολογεί καμία απόκλιση από τις προβλεπόμενες διαγωνιστικές διαδικασίες (προκήρυξη και υλοποίηση) και από το σύνολο των κείμενων διατάξεων δικαίου που διέπουν την λειτουργία της Ελληνικής Δημοκρατίας ως κράτους δικαίου και μέλους της Ε.Ε.

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020

Κ. Σιορίκης : Κατανοούμε το πρόβλημα - πρέπει να μπει ημερομηνία λήξεως στην σύμβαση με τα ΚΤΕΛ




Συνέντευξη του προέδρου του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ Κώστα Σιορίκη στην ΕΡΤ - Είμαστε αντίθετοι με την εκχώρηση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ - Στα προσωρινά μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας να μπει ημερομηνία λήξεως στην σύμβαση - Να μην έρθουν τα ΚΤΕΛ ως σωτήρες που είχαν σε αναστολή εργασίας τους εργαζόμενους...

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Συνδικάτου, οι εργαζόμενοι είναι αντίθετοι με την εκχώρηση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ καταλαβαίνουμε ότι είμαστε σε δύσκολη κατάσταση λόγω του κορονοιού, ότι πρέπει να παρθούνε έκτακτα μέτρα και πρέπει να δοθούν άμεσες λύσεις, αλλά πρέπει να είναι προσωρινές. Η πολιτική ηγεσία πρέπει να είναι ξεκάθαρη προς πάσα κατεύθυνση ότι ερχόμενα τα καινούργια λεωφορεία πρέπει να τελειώσει αυτή η κατάσταση, πρέπει να υπάρχει ημερομηνία λήξεως ...

παράλληλα τόνισε ότι εμείς οι οδηγοί τον Μάρτιο που ακούσαμε τους ειδικούς ότι θα έρθει ένα δεύτερο κύμα της πανδημίας, ζητήσαμε προσλήψεις άμεσα και με λίγα χρήματα να φτιάξουν περίπου 150-180 λεωφορεία που είναι 10-15 ετών και είναι παραταγμένα στα αμαξοστάσια, ας μην έρθουν τα ΚΤΕΛ ως «σωτήρες» γιατί μέχρι χθες είχαν τους εργαζόμενους σε αναστολή εργασίας ... η προχειρότητα φάνηκε από την πρώτη ημέρα, με αυτοκίνητα 20ετίας, δεν νοιαστήκανε, ξεκίνησαν δρομολόγια χωρίς να έχουν εγκαταστήσει τον εξοπλισμό τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου επειδή πληρώνονται με το χιλιόμετρο ...

Καμία συμμετοχή των σωματείων της ΟΣΥ στην 24ωρη απεργία που προκήρυξε η ΟΣΜΕ στις 15 Οκτωβρίου 2020





Με δελτίο τύπου τα σωματεία της ΟΣΥ καταγγέλλουν την ΟΣΜΕ για την ερήμην απόφαση της απεργιακής κινητοποίησης της Πέμπτης 15 Οκτωβρίου 2020 και δεν θα συμμετέχουν καθώς όπως λένε δεν αντιμετωπίζουν την κρισιμότητα της κατάστασης με κομματικές εξαρτήσεις και παραταξιακές σκοπιμότητες

Απόφαση του Δ.Σ.(30-09-2020) του Συνδικάτου ΟΑΣΑ ήταν,
να πάρουν την σύμβαση ΟΑΣΑ με ΚΤΕΛ,

αλλιώς να κάνουν κατάληψη μέχρι να την πάρουν,

ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΉΡΑΝ, ΔΕΝ ΈΚΑΝΑΝ ΚΑΤΆΛΗΨΗ!

Μαύρη μέρα για το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ


Apostolis Kasimeris

Δεν κρατιούνται να δείξουν στον υπουργό την αφοσίωση τους και οτι «έχουν τα σκυλιά δεμένα».....

Μαύρη μέρα για το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ το ανοιχτό κάλεσμα απεργοσπασίας στις 15/10. 

Ο Καραμανλής τελικά δεν χρησιμοποιούσε προβοκατόρικο λόγο για να επιφέρει διχασμό στους εργαζόμενους όταν ισχυρίζονταν οτι έχει τη σύμφωνη γνώμη των «εργαζομένων» για την είσοδο ιδιωτών στο συγκοινωνιακό έργο ΟΑΣΑ. 

Το κοινό δελτίο τύπου των πέντε είναι δήλωση υποταγής στο υπουργείο. 

Δεν έχει ξανασυμβεί πρωτοβάθμια σωματεία μέλη να στρέφονται κατά του δευτεροβάθμιου οργάνου τους σε κήρυξη απεργίας πριν αντιδράσει η εργοδοσία με τη πολιτική ηγεσία προσφεύγοντας στη δικαιοσύνη για να την καταστήσουν παράνομη και καταχρηστική οπως συνηθίζουν.

Δεν κρατιούνται να δείξουν στον υπουργό την αφοσίωση τους και οτι «έχουν τα σκυλιά δεμένα».....

Οταν τα συνέδρια των εργατών γίνονται υπό την προστασία ΜΑΤ και μακριά απο τους εργάτες τέτοιες ανακοινώσεις απλώς επιβεβαιώνουν για ποιό λόγο υπάρχουν αυτά τα σωματεία και γιατί προστατεύονται οι εκπρόσωποι του.

Bill Katropoylos


Καλημέρα και καλή εργασία να έχουμε, καλή εβδομάδα!!
Όλοι στην 24ωρη ΑΠΕΡΓΊΑ ,που κήρυξε η ΟΣΜΕ -15-10-2020,για να μήν τα χάσουμε όλα..το συνδικάτο ΟΑΣΑ δεν τηρεί τις αποφάσεις του Δ.Σ., αποφάσεις για Γ.Σ.16-9-2020 ,το Δ.Σ. του Συνδικάτου ΟΑΣΑ αποφάσισε Γενική Συνέλευση για τις 29-9-2020,ακόμη περιμένουμε τό ποτέ θα γίνει η Γ.Σ.,Δεν θέλουν κινητοποιήσεις, γιατί;;
Κατάληψη του ΟΑΣΑ..Απόφαση του Δ.Σ.(30-09-2020) του Συνδικάτου ΟΑΣΑ .να πάρουν την σύμβαση ΟΑΣΑ με ΚΤΕΛ, αλλιώς να κάνουν κατάληψη μέχρι να την πάρουν, ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΉΡΑΝ, ΔΕΝ ΈΚΑΝΑΝ ΚΑΤΆΛΗΨΗ!
Δεν θέλουν κινητοποιήσεις, γιατί;;

Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΟΔΗΓΩΝ ΗΛΠΑΠ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Διαχειριστής · 10 ώρες
Ως γραμματέας της Ένωσης εργαζομένων ΗΛΠΑΠ και επικεφαλής της παράταξης, ενημερώνω τους συναδέλφους ότι ποτέ δεν έγινε Διοικητικό συμβούλιο ώστε να αποφασιστεί ή όχι η συμμετοχή της Ένωσης εργαζομένων ΗΛΠΑΠ στο καταπτυστο δελτίο τύπου εργοδοτικών σωματείων της ΟΣΥ. Είναι πραξικοπηματική πράξη η οποία και καταγγέλλεται

Από θέση ισχύος η Ν.Δ έφερε με την στάση της αλλαγή του προέδρείου της Ομοσπονδίας. Ναι ή όχι ;


DIATAXINEWSGR

Από θέση ισχύος η Ν.Δ έφερε με την στάση της αλλαγή του προέδρείου της Ομοσπονδίας.
Ναι ή όχι ;

Μας υπενθύμισε ποιος κάνει κουμάντο και πόσο μας σέβεται, όταν -με άλλη διοίκηση- αδιαφόρησε και πέρασε το ανεκδιήγητο και διχαστικό άρθρο για τις αποκλειστικές πιάτσες των ηλεκτροκίνητων ταξί.
Ναι ή όχι ;

Τώρα τι ακριβώς πρέπει να καταλάβουμε ; Ο Λυμπερόπουλος εξακολουθεί να είναι ο φταίχτης για τα σημερινά προβλήματα του κλάδου και την αδιαφορία της Ν.Δ ;

Μετά θα μας ζητήσει να φύγουν κι άλλοι ή να αλλάξουμε ακόμα και γραφεία να πάμε προς Μοσχάτο σε γραφείο που χλευαστικά τότε λέγαμε πως οι ίδιοι είχαν παραχωρήσει στην Uber ...

Μήπως ο 4530 που η Νέα Δημοκρατία συνολικά στην βουλή καταψήφισε (που όμως ως νόμος έδιωξε την uberX και έκρινε τις εκπτώσεις στα κόμιστρα παράνομες) και που η ίδια τώρα δεν εφαρμόζει, ήταν επιλογή του Λυμπερόπουλου για τα προσωπικά του συμφέροντα ή μήπως ο ίδιος για τον αγώνα που έκανε έπραττε μόνος ;

Τι ακριβώς ενοχλεί ;

Μήπως ο 4530 θα εφαρμοστεί στο 100% αν φύγει ο Λυμπερόπουλος ως αποδιοπομπαίος τράγος και θα υπάρξει αφαίρεση του άρθρου για την ηλεκτροκίνηση ;

Εγώ λέω γελάνε και οι πέτρες με το πόσο χαμηλά ακόμα θα μας ρίξουν και θα μας ανακατέψουν με την μιζέρια που έριξαν στον κλάδο, την ανασφάλεια και την κατήφεια !
Αυτοί άραγε δεν έχουν ευθύνες ;

Ξεχνούν τις δηλώσεις και τα διαγγέλματα ; Ξεχνούν την μέχρι τώρα στάση τους, τα όσα (ακόμα αμάζευτα) ψήφισαν στο παρελθόν.

Φαίνεται πως τα ξεχάσαμε πρώτα εμείς και αρχίσαμε και τα λιβάνια.
Όταν πέφτεις τόσο χαμηλά μετά από όσα πέρασες και τον πόλεμο που δέχτηκες είσαι άξιος να φας και μια κλωτσιά ακόμα !

Κυριακή 19 Ιουλίου 2020

Ποιοτικό το έργο από τους εργαζόμενους στις Δημόσιες Αστικές και Σιδηροδρομικές Συγκοινωνίες.



Ηλίας Μανιατάκης : Προσλήψεις προσωπικού με μόνιμες και σταθερές θέσεις εργασίας, με αξιοπρεπείς αποδοχές και συνθήκες εργασίας για το ποιοτικό έργο που προσφέρουμε - όχι στα «μπαλώματα» των υπεργολαβικών εταιρειών.

Οι εργαζόμενοι στις Δημόσιες Αστικές και Σιδηροδρομικές Συγκοινωνίες, ως προσωπικό συντήρησης, κίνησης, λειτουργίας, ασφάλειας & φύλαξης, διοίκησης & υποστήριξης, έχουμε την τεχνογνωσία την εμπειρία και τον επαγγελματισμό, να παρέχουμε ποιοτικό και αξιόπιστο συγκοινωνιακό έργο! Με γνώμονα πάντα το κοινωνικό συμφέρον του επιβατικού κοινού και του Έλληνα φορολογούμενου πολίτη!

Τα «μπαλώματα» των υπεργολαβικών εταιρειών, φέρνουν μόνο προχειρότητα και αναστάτωση στο συγκοινωνιακό έργο.

Ζητούμε εδώ και τώρα προσλήψεις προσωπικού με μόνιμες και σταθερές θέσεις εργασίας, με αξιοπρεπείς αποδοχές και συνθήκες εργασίας!

Η ποιότητα απέναντι στην προχειρότητα!

ΜΑΝΙΑΤΑΚΗΣ ΗΛΙΑΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΡΑΜ Σ.Ε.Τ.

Τρίτη 26 Μαΐου 2020

Συνέντευξη Φ. Νικολακόπουλου στον athina 9.84 fm


Συνέντευξη του Οργ. Γραμματέα του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ Φώτη Νικολακόπουλου στον athina 9.84 fm στην εκπομπή της Μαρίας Παύλου [23.05.2020]





Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Λεφτόδεντρα υπάρχουν! Πάρτυ αναθέσεων σε ΟΑΣΑ. Εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε εργολάβους μέσα σε ένα μήνα για «διαχείρηση πλήθους»



Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου μεταφορών και οι διοικήσεις των ΜΜΜ εξήγγειλαν μετά την λήξη της καραντίνας μια σειρά από παρεμβάσεις στα οχήματα και στους συρμούς τους για να αυξηθεί η ασφάλεια στη χρήση τους και να περιοριστεί η διάδοση της covid-19. 
Πολλά είναι μέτρα που θα έπρεπε να έχουν πάρει από την πρώτη στιγμή, όπως το να φοράνε όλοι οι επιβάτες μάσκες, να υπάρχουν κενές θέσεις ανάμεσα στους επιβάτες κοκ. 
Ακόμα και σήμερα όμως υπάρχουν σημαντικά μέτρα που αρνούνται να πάρουν. Μέτρα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των εργαζομένων στα ΜΜΜ και συγκεκριμένα στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ όπου μ’ ένα απλό πλαστικό φύλο ή μ’ ένα πλεξιγκλάς θα μπορούσαν να απομονώσουν το χώρο των οδηγών ώστε να μην είναι συνεχώς εκτεθειμένοι σ’ ένα ενδεχομένως μεγάλο μικροβιακό φορτίο. Ακόμη θα μπορούσαν να έχουν προχωρήσει σε ελέγχους με τεστ, σε οδηγούς κυρίως, ετσι ώστε να μην τίθεται σε κίνδυνο και αφήνεται στη τύχη η υγεία τους και των οικογενειών τους.

Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Συνέντευξη του Κώστα Σιορίκη στην εκπομπή «MASK FORCE» στο ΘΕΜΑ RADIO 104.6 fm






04.05.2020
Ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ Κώστας Σιορίκης στο ΘΕΜΑ RADIO 104.6 fm στην εκπομπή «MASK FORCE» με τους Γιάννη Μακρυγιάννη & Βασίλη Αδαμόπουλο


Συνέντευξη του προέδρου του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ στο skai 100.3 fm



Ο Κώστας Σιορίκης, πρόεδρος των Εργαζομένων στο Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ μιλάει στο skai 100.3 fm στην εκπομπή «Στιγμιότυπα» με τον Βασίλη Κουφόπουλο

Μαχητικός και ορμητικός χαρακτηρίστηκε ο πρόεδρος του Συνδικάτου από τον δημοσιογράφο Βασίλη Κουφόπουλο, καθώς στην ομιλία του υπήρχε αναφορά σε οδηγούς που βγαίνουν στην εκπομπή του και αυτοχαρακτηρίζονται ως «εκπρόσωποι των εργαζομένων» ενώ είναι γνωστό ότι δεν έχουν καν, ως συνδυασμός, συμμετάσχει σε καμία εκλογική διαδικασία κάποιου σωματείου.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος « ...εκπροσωπούν μόνο τον εαυτό τους, δεν έχουν καμία θεσμική ιδιότητα, παραπληροφορούν το επιβατικό κοινό ... χρησιμοποιούν την πανδημία μόνο και μόνο να πλήξουν το Συνδικάτο ... » συνεχίζοντας ανέφερε « ...μπερδεύουν την απεντόμωση με την απολύμανση ...».

Ενώ στο τέλος της συνέντευξης επανέρχεται ο πρόεδρος αναφορικά για τους συγκεκριμένους οδηγούς ότι, «οι πρακτικές που αντιγράφουν έχουν καταδικαστεί τόσο από συναδέλφους μας αλλά και όσο και από το Συνδικάτο, και οι εμπνευστές τους να ξέρετε που υπήρξαν συνδικαλιστές, σκόρπισαν ή μετακόμισαν στο εξωτερικό ...»



Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

Ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ Κώστας Σιορίκης στον real fm 97,8




Στον real fm 97,8 και στην εκπομπή του Γιώργου Ψάλτη μίλησε σήμερα ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ Κώστας Σιορίκης για την νέα καθημερινότητα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς



Ότι «νοήματα» και να κάνουν δεν κρύβεται η ανικανότητα ....



Apostolis Kasimeris facebook

Στις 8:05 ο ρεπόρτερ του MEGA παρουσίασε ζωντανά από την αφετηρία-σταθμό μετεπιβίβασης στο ΦΙΞ πως λειτουργούν τα μέτρα στα ΜΜΜ.

Εκεί ήταν και ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ Στ. Αγιάσογλου ο οποίος τη στιγμή που γινόταν ερώτηση σε συνάδελφο οδηγό σχετικά κατά ποσο είναι επαρκή τα μέσα προστασίας φαίνεται καθαρά ότι παρεμβαίνει κάνοντας νόημα προς τον οδηγό «όλα κυλούν ήρεμα» ή κάτι του στυλ «μη λες και πολλά».

Ο ρεπόρτερ μάλιστα επαναλαμβάνει την ερώτηση λέγοντας στο συνάδελφο να μην επηρεάζεται από την παρουσία του Αγιάσογλου και εκείνος απαντώντας τα βρίσκει φυσικά όλα εντάξει. Χωρίς απολυμαντικά στον χώρο επιβατών, χωρίς απομονωμένη καμπίνα οδηγού, με πλήρες ωράριο, χωρίς να έχει γίνει ένα τεστ στους 5000 εργαζόμενους, με δυο μάσκες στη βάρδια.

Νωρίς νωρίς μας δείχνει ο Αγιάσογλου πως αντιλαμβάνεται να διοικεί τους υφιστάμενους του.

Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ


https://unitetheunion.org/campaigns/please-sign-and-share-extend-the-bereaved-family-payment-to-uk-bus-workers-now/

Κάθε εργαζόμενος λεωφορείου που χάνει τη ζωή του λόγω κορονοϊού αξίζει να πάρει την κάλυψη ασφάλισης ζωής £ 60,000 μαζί με το NHS και το προσωπικό κοινωνικής περίθαλψης.
Δεκάδες έχουν χάσει τραγικά τη ζωή τους. Πηγαίνουν πάνω και πέρα από το κάλεσμα του καθήκοντος. Είναι σωστό να δίνεται η ίδια οικονομική προστασία στις οικογένειές τους.
Βοηθήστε στην υποστήριξη των εργαζομένων στα λεωφορεία και των οικογενειών τους.
(Μπαίνουμε στον σύνδεσμο και συμπληρώνουμε τα στοιχεία μας στα Λατινικά. Συμπληρώνουμε ως κείμενο
Solidarity from Athens Urban Transport Bus Workers. Στηρίζουμε τις οικογένειες των συναδέλφων που έχασαν τη ζωή τους απο την εγκληματική αδιαφορία των εταιρειών που παρέχουν συγκοινωνιακό έργο στο Λονδίνο αλλα και σε άλλες πόλεις της Βρετανίας με την ανοχή της κυβέρνησης του Μπόρις Τζόνσον).

Κυριακή 26 Απριλίου 2020

Απολύσεις 125 εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ με αφορμή την πανδημία καταγγέλλει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών



Τις απολύσεις 125 εξειδικευμένων εργαζομένων καταγγέλλει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών με αφορμή την πανδημία και ζητούν να ανακληθούν, ώστε να μην οδηγηθούν στην ανεργία από την απαράδεκτη απόφαση της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ειδικότερα τονίζουν πως θεωρούν «αδιανόητο μία εταιρεία όπως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ απολαμβάνει την εύνοια της πολιτείας στην κρίσιμη αυτή περίοδο, να προχωρά σε απολύσεις απαραίτητου και εξειδικευμένου προσωπικού, μετακυλώντας τις συνέπειες της υγειονομικής κρίσης στους εργαζόμενους, καθιστώντας τους άνεργους.»

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών

Τετάρτη 15 Απριλίου 2020

ΑΥΤΟΣ ΣΥΝΆΔΕΛΦΟ ΣΑΣ ΕΊΝΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ Ο.ΣΥ ΝΑ ΤΟΝ (ΧΑΊΡΕΣΤΕ) ?

Korfiatis Xristos

Κέρδισα αγωγή κατά της εταιρείας για 2 μεροκάματα, με ενημέρωσε ο δικηγόρος μου (όχι του σωματείου βέβαια) κ θα την έχει γραπτός μόλις ανοίξουν τα δικαστήρια.

Ενημέρωσα τον πρόεδρο στην δίκη τότε, ότι γίνονται αναφορές χωρίς παράβολο, στην έρευνα του Α/Σ δεν μου είχε ζητηθεί να παρευρεθώ ούτε αυτός που την έκανε, κατά πάγια τακτική της εταιρείας.
Επίσης του είπα ότι δεν υποχρεούται να είναι παρόν ούτε στο 1βάθμιο κ 2βάθμιο πειθ. συμβ. όποιος κάνει αναφορά, ότι μετέχει δημοτικός σύμβουλος(έτσι έγραφε χαρτί για κάποιο μέλος) ότι οι πρόεδροι δεν είναι πάντα δικηγόροι, ότι είναι άγνωστο τα κριτήρια επιλογής.
Ακόμα του είπα ότι δεν με κάλεσαν ούτε στο 1βαθμιο συμβούλιο κατά πάγια τακτική της εταιρείας.
Ο πρόεδρος ρώτησε την δικηγόρο της εταιρείας αν υπήρχε μάρτυρας από αυτόν που έκανε την αναφορά η αν δεν ισχύει κατι από αυτά η αν ήθελε να με ρωτήσει κάτι αλλά αρνήθηκε
Με αυτήν την απόφαση ΣΥΝΆΔΕΛΦΟΙ ΟΔΗΓΟΊ
θα μπορούμε να διεκδικήσουμε προηγούμενες τιμωρίες με 10% επιπλέων σύμφωνα με τον δικηγόρο μου.
Μήπως ξέρει κανείς σας αν έχει γίνει στο παρελθόν ανάλογη ενέργεια από "συνδικαλιστή" μας; 
-----------------------------------=========--------------------------------------------------------
ΠΡΌΕΔΡΕ
επειδή παίζεις άμυνα, καμπιωνάτο Ιταλία Σικελία κ δεν τσιμπάς όπως τους Μπασκε....ιτες που φάγανε δόλωμα, αγκίστρι, μπετονιά κ από...... συνήθεια βέβαια, κ δεν θα σε περιμένω πότε θα βγάλεις ανακοίνωση δακε....

1. Όλα καλά στο ταμείο;

2. Πότε κ πόσα θα πάρουν οι ΣΥΝΆΔΕΛΦΟΙ από τις παράνομες περικοπές της εταιρείας, όπως αρκετοί, καλά ποσά κ κας στην Αγωνιστική Κίνηση ΟΔΗΓΩΝ;
3. Γιατί είναι ταμίας ο μηχαλάκης , έχει τόσο φοβερές πανεπιστημιακές, οικονομικές γνώσεις, με master, doctora, που είναι αναντικατάστατος;
4. Πότε θα ξεκινήσετε διότι εμείς έχουμε είδη πάει σε δικηγόρο, για τις περικοπές χρημάτων σε ρεπό ΣΚ. κα από την εταιρεία;
5. Δεν δικαιούμαστε εμείς οι ΟΔΗΓΟΙ επίδομα επικινδυνότητας, όπως τόσες άλλες εργασιακές ομάδες;
Εσείς οι "συνδικαλιστές" το αξίζετε 1000% δεν μπαίνει θέμα συζήτησης.
Δόθηκαν 11 εκ. μέσα στην πανδημία στα κανάλια είπε ο Καραγκούνης.
Πάλι τα ιδια η ν δ, Βατοπέδι, μίζες, σκάνδαλα, Ζάπεια, μνημόνια, laggard, NOVARDIS, συγκυβέρνηση με τους κλεφτες του 3%(κ αμέτρητα άλλα) ;
Τίποτα ψίχουλα εμείς;
6. Έχετε καταθέσει προτάσεις ώστε τα καινούργια λ/φ να έχουν ευρωπαϊκές προδιαγραφές;
7. Τελικά τι μάρκα καμπίνας θα παραγγείλετε;
Μην στείλετε τον άλλον με το πλ....ο χαρτί κ μας φέρει τουριστικές.
Να μην βιάζεστε έτσι κ αλλιώς δεν μπαίνετε σε λ/Φ ακόμα, αν κ κάποιοι θα μπουν..... κ αλλού, έχετε κανά χρόνο περιθώριο ακόμα.
8. Γιατί δεν είχατε κάνει συνέλευση για ενημέρωση πριν τον ιο;
9. Είχε έρθει εισαγγελέας στο συνδικάτο;
Τι έγινε τελικά θα μάθουμε εμείς οι ΟΔΗΓΟΙ;
10. Έχει κοπεί κ πληρωθεί πρόστιμο στο συνδικάτο απο το ΣΔΟΕ, πόσα κ ποιός έφταιγε; (ας πλήρωνε αυτός το "λάθος" του γιατί εμείς;)
11. Τι ενέργειες κάνεις αυτόν τον καιρό για εμάς τους "παλιοδηγους";
12. Πότε θα μας ενημερώσεις για τα αποτελέσματα των προσπαθειών σου κ για τα άλλα προβλήματά μας;
Δεν σας βλέπω να διαφωνείτε τα έχετε βρει μια χαρά, όχι μόνο οι δύο σας, αλλά όλοι σας, χρόνια τώρα κ μας δουλεύετε, όχι όμως άλλο.
Έχεις ξάδερφο που γεννήθηκε την ίδια χρονιά με σένα με διαφορετικό πατρώνυμο πήγε σε όλες τις τάξεις γυμνασίου, λυκείου με καλούς βαθμούς;
ΕΣΥ;
Αυτά τα λίγα κ εύκολα τώρα κ αν δεν πάρουν οι ΟΔΗΓΟΙ τα λεφτά τους θα σας πάρει κ θα σας σηκώσει....
Αϊντε καληνύχτες που την έχετε δει καρδινάλιοι.

Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Επίσκεψη Καραμανλή, Κεφαλογιάννη, Σταθόπουλου στο αμαξοστάσιο της Ο.ΣΥ στο Βοτανικό και στο Μετρό στο Σύνταγμα



Νέο ευχαριστήριο μήνυμα από τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή στους Εργαζόμενους στα ΜΜΜ κατά την επίσκεψη μαζί με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη και τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών Νίκο Σταθόπουλο στο Κέντρο Ελέγχου του Μετρό στο Σύνταγμα και στο αμαξοστάσιο λεωφορείων στον Βοτανικό

Με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής ευχαριστεί για μία ακόμη φορά τους εργαζόμενους στα ΜΜΜ.

Συγκεκριμένα ο κ. Κώστας Καραμανλής έγραψε:

«Επίσκεψη μαζί με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη και τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών Νίκο Σταθόπουλο στο Κέντρο Ελέγχου του Μετρό στο Σύνταγμα και στο αμαξοστάσιο λεωφορείων στον Βοτανικό.

Οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, είναι οι άνθρωποι χάρη στους οποίους μπορεί να συνεχίζεται η ζωή στην πόλη. Οι άνθρωποι που φροντίζουν για τις ασφαλείς μετακινήσεις όσων εργάζονται σε νοσοκομεία, φαρμακεία, σούπερ μάρκετ, όπου υπάρχει ανάγκη. Αυτή τη δύσκολη περίοδο βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, με συνέπεια και υπευθυνότητα. Η κοινωνία μας στηρίζεται πάνω τους.

Τους ευχαριστούμε και έχουν τον σεβασμό όλων μας.»

Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

Εντατικοί έλεγχοι της αστυνομίας στις λεωφ. γραμμές Α10 - Β10 και 735 μετά την επιστολή του Συνδικάτου στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Μετά την επιστολή του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και το Υπουργείο Μεταφορών από σήμερα το πρωί κλιμάκιο της ΕΛ.ΑΣ βρίσκεται στους Αγίους Αναργύρους (στο 301 στρατιωτικό εργοστάσιο) και ελέγχει τα διερχόμενα λεωφορεία για άσκοπες μετακινήσεις και υπεράριθμους επιβάτες, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις λεωφ. γραμμές Α10 - Β10 και 735.
Συγκεκριμένα το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ είχε αιτηθεί την αύξηση των ελέγχων σε λεωφορειακές γραμμές που παρατηρείται αυξημένη κίνηση επιβατών, με ιδιαίτερη έμφαση όμως στις λεωφορειακές γραμμές του Δήμου Αχαρναί Α10, Β10 και Δήμου Φυλής 735

Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Επιστολή σε Χρυσοχοΐδη από συνδικαλιστές του ΟΑΣΑ για αύξηση των ελέγχων σε Αχαρνές και Φυλή



Αύξηση των ελέγχων της αστυνομίας σε επιβάτες λεωφορείων σε Φυλή και Αχαρνές ζητά με επιστολή που απευθύνει προς τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ προκειμένου να εξακριβωθεί αν τηρούνται τα μέτρα απαγόρευσης της κυκλοφορίας.


Όπως επισημαίνουν, τις τελευταίες μέρες παρατηρείται αυξημένη επιβατική κίνηση σε λεωφορειακές γραμμές που διέρχονται από τις περιοχές αυτές, όπως η Α10 και Β10 στο δήμο Αχαρναί και 735 στο δήμο Φυλής. Στις γραμμές αυτές δεν τηρούνται οι ειδικές ρυθμίσεις μετακίνησης και προστασίας «λόγω της ιδιαιτερότητας πολλών επιβατών» με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλος κίνδυνος διασποράς του ιού.

Πέρα από τους ελέγχους, οι οδηγοί ζητούν συνεργασία της αστυνομίας στην περίπτωση που επιβιβάζονται σε λεωφορεία υπεράριθμοι επιβάτες καθώς και αύξηση των δρομολογίων των γραμμών αυτών ώστε να μη δημιουργούνται φαινόμενα συνωστισμού.

Εν τω μεταξύ, ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε τηναναστολή δρομολογίων των λεωφορειακών γραμμών της Δημοτικής Συγκοινωνίας στο Δήμο Φυλής, 736 ΖΩΦΡΙΑ – ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΖΕΦΥΡΙ (ΚΥΚΛΙΚΗ) και 737 ΚΕΝΤΡΟ – ΔΡΟΣΟΥΠΟΛΗ – ΛΙΜΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ), από την Πέμπτη 9 Απριλίου και για όσο χρονικό διάστημα ισχύσουν τα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας.

Η επιστολή του συνδικάτου προς τον κ. Χρυσοχοΐδη:

Ο Spyros Revithis

Συνάδελφοι.

•Την Μεγάλη εβδομάδα θα μοιραστούν κουπόνια για δώρο Πάσχα και αριστεία.
•Η διανομή φέτος, θα γίνει από το ΣΕΛΜΑ για τα μέλη του, προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός στα γραφεία της Αθηνάς.
•Αναμένουμε την παραλαβή από την αρμόδια υπηρεσία και θα ενημερωθείτε με ανακοίνωση.
•Θα χρειαστεί η κατανόηση όλων μας για την διευκόλυνση της διαδικασίας.
•Ο μεγάλος αριθμός μελών του σωματείου μας, καθιστά την όλη προσπάθεια αρκετά δύσκολη και χωρίς πολλά περιθώρια ευελιξίας.

Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

Bill Katropoylos ΕΛΕΟΣ ΤΟ ΜΕΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΟΛΑ


 ΕΛΕΟΣ ΤΟ ΜΕΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΟΛΑ ..
ΕΔΩ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΝ ΣΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΩΓΕΣ


ΑΦΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟ ΒΓΑΖΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

αυτά τα έχω γράψει από τα τέλη 2017 και αρχές 2018 διάβασε τα στην σελίδα μου ..στον δικηγόρο που κανονίζαμε δεν ήσουν πότε εκεί ..ΜΕΤΑ για τα απόγραφα-δικεσ βρεθήκατε ..

Τον βρήκαν ΑΥΤΟΙ και 2 χρονιά δεν είχαν κάνει τίποτε!!!, αρχές του 2018 πήγα εγώ κανόνισα άλλα ποσοστά και έδωσα και χαρτιά-αποφάσεις δικων και έφερα και τα τρόλεϊ εκει..τα συμφωνητικά με τα ΝΕΑ ποσοστά του δικηγόρου ΤΑ ΕΧΟΥΝ ??

ΕΔΩ ΔΕΣ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ
https://www.facebook.com/EEpocheTesApergeiasOsyAe/?ref=bookmarks
Vasilis Kalatzis

Επειδή η κατάσταση έχει αρχίσει να βρωμάει και αρκετοί προσπαθούν να κάνουν τους κάμποσους, όσον αφορά την υπόθεση με το δικηγορικό γραφείο Τσαντης Αρβανίτης και Συνεργάτες έχω να σας πω τα εξής :
Η ιστορία ξεκίνησε από τον συνάδελφο Βουδούρη Δημήτρη από το Αμαξοστάσιο του Βοτανικου, που με κάποιους φίλους, τον Δήμο, τον Αντώνη τον Μάκη και άλλους, ξεκίνησαν το ψάξιμο για την εύρεση δεύτερου δικηγορικού γραφείου γιατί η πρώτη προσπάθεια είχε πέσει στο κενό.
Οι περισσότεροι από εσάς τους λέγατε γραφικούς.
Όταν γνώρισα εγώ τον Βουδούρη και τον Αρβανίτη, που ανέλαβε την υπόθεση, κατάλαβα πως γίνεται σωστή δουλειά και προσπάθησα, όπως όλοι σε αυτήν την ομάδα, να ενημερώσουμε τους συναδέλφους μας για την νέα επιλογή που είχαν.
Η συνέχεια είναι γνωστή σε όλους σας.
Τώρα, δυστυχώς, υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι προσπαθούν να αποκομίσουν οφέλη, πάνω στις πλάτες άλλων.
Συνάδελφοι, οι οποίοι ουδέποτε εμφανίστηκαν στις δεκάδες συναντήσεις που κάναμε στο γραφείο του Αρβανίτη και που αυτός που τις οργάνωνε και μας καλούσε ήταν αυτός που δεν ακούγεται καθόλου....
Δημήτρη Βουδούρη νάσαι καλά ρε φιλαράκι....
Άστους να λειτουργούν σαν παράσιτα, εμείς πάμε για άλλα....
ποια άλλα , από ποιον τα μαθαίνετε..ελεοσ.. έβγαζα στο fb όλοι τα έβλεπαν και έβλεπαν τι έλεγαν για μένα..τελικά τούς έβγαλα.<<.ηλίθιους>> το πόσο και τι κάνω δεν πρέπει να το ξέρουν..τώρα έμαθαν και έτρεξαν να προλάβουν να πουν πάρτε τα εξοφλητικά να τρέξουμε να δείξουμε..τελικά ξεχάσαν ότι θέλει εργασιακή εικόνα ..και κάτι άλλο.. εξοφλητικά κάθε μήνα ξεχωριστά ήθελε και το κανόνισα με τα κεντρικά...αυτό για τις νέες -άλλες αγωγές..

Τρίτη 7 Απριλίου 2020

Panagiotis Katsiada Στο είπα θρασίμι



Στο είπα θρασίμι όση λάσπη κα να πετάξεις όσα υπονοούμενα και να αφήσεις δε με αγγίζουν και θα είμαι εδώ παρόν!!!

Επειδή μίλησες για κόμματα και κομματόσκυλα, αλήθεια όταν πήγες στο βουλευτή να προσφέρεις τις ικανότατες υπηρεσίες σου το καλοκαιράκι, ενημέρωσες το βουλευτή για τα προβλήματα των οδηγών??? 

Του είπες ότι τα νέα λεωφορεία πρέπει να έχουν καμπίνα??? Εεεε???
Του είπες ότι αυτοί εκεί κάτω οδηγούν λεωφορεία 20ετιας και βάλε η όταν έπιασες τη Mercedes του το ξέχασες???
Αλήθεια όταν έκανες την φιλιππινέζα στο βουλευτή έχεις πει στους νέους σου "συντρόφους" ότι έκανες χρήση του μνημονιακού νόμου περί κινητικότητας για ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ και μάλιστα ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ με τη βοήθεια του βουλευτικού γραφείου εκεί??? Αν είχες φύγει θα είχες πόνο για το οδηγό και τα προβλήματα του ???
Αν είχε καταφέρει ο κομματικός μηχανισμός να σε στείλει στη Λευκάδα θα έκανες τώρα αγώνα για τον οδηγό???
Έχουν μάθει αυτοί που θα σε στηρίξουν πόσες ώρες υπερωρία έπαιρνες κάθε μήνα από τον βουλευτή για τις υπηρεσίες σου ???
Τους έχεις πει ότι μόλις διάβασαν τα έγγραφα του πειθαρχικού σου σε έστειλαν στο διάολο???
Αυτοί είναι οι ανεξάρτητοι, συνάδελφοι οδηγοί, που έχουν πόνο και καημό για σας και στην πρώτη ευκαιρία σας χαιρετούν όπως πολλοί άλλοι!!!
Αν δε τα κατάφερε να φύγει θα το ξανακάνει την επόμενη γλύφοντας με χαρά τα παπούτσια κάποιου βουλευτή!!!
Εγώ δε θα το βάλω ποτέ στα πόδια θρασίμι θα είμαι παρόν για κάτι κοπρίτες σαν εσένα...

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

Κ. Κουλούρης: «Η υγειονομική κρίση να μην γίνει η ταφόπλακα της εργασίας και των εργαζομένων» 30 Μαρτίου 2020


Συνέντευξη του ΓΓ του ΕΚΑ, ΓΓ του Σωματείου Τεχνικών και Εργαζομένων Ο.Α.Σ.Α. και Ο.Σ.Υ. και προέδρου του δημοτικού συμβουλίου Νέας Ιωνίας

Πραγματικά μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η συνέντευξη που μας παραχώρησε ο κ. Κώστας Κουλούρης, για το πώς αντιμετωπίζεται η πανδημία του κορωνοϊού και οι συνέπειες που έχει σε πολλά επίπεδα, καθώς τοποθετήθηκε στη βάση και των τριών ιδιοτήτων του, δηλαδή του Γενικού Γραμματέα Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αθήνας (ΕΚΑ), του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Νέας Ιωνίας και του Γενικού Γραμματέα Σωματείου Τεχνικών και Εργαζομένων Ο.Α.Σ.Α.- Ο.Σ.Υ.
Αναλυτικά, η συνέντευξη του κ. Κουλούρη έχει ως εξής:


Η υγειονομική κρίση λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού δεν έχει προηγούμενο. Κάποιες δραστηριότητες αναστέλλονται άλλες εντατικοποιούνται στα όρια της αντοχής των εργαζομένων. Παράλληλα η κυβέρνηση έχει πάρει έκτατα μέτρα. Ποιά η κατάσταση των εργαζομένων και ποιές οι θέσεις του ΕΚΑ.

Τρίτη 24 Μαρτίου 2020

Η ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΟ 37ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
26/2/2020
Η ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΟ 37ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ
Τα αποτελέσματα της εκλογικής διαδικασίας του 37ου Συνεδρίου της ΓΣΕΕ και οι εκλεγέντες στη νέα Διοίκηση, κατά παράταξη, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Εφορευτικής Επιτροπής, έχουν ως εξής:

Συνέντευξη του προέδρου του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ στο skai 100.3 fm





Ο Κώστας Σιορίκης, πρόεδρος των Εργαζομένων στο Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ μιλάει στο skai 100.3 fm στην εκπομπή «Στιγμιότυπα» με τον Βασίλη Κουφόπουλο




Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

Οι εργαζόμενοι της ΟΣΥ απροστάτευτοι απο τον κορονοϊό. Η διοίκηση προκλητικά αδιάφορη.




Με την ΦΕΚ Α’ 55/11-3-2020* ΠΝΠ (πράξη νομοθετικού περιεχομένου) του υπουργείου Εσωτερικών «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικώνσυνεπειών της εμφάνισης του κορονοϊού covid 19 και της ανάγκης περιορισμό της διάδοσης του» το δημόσιο, οι φορείς του δημοσίου, τα ΝΠΔΔ και τα ΝΠΙΔ ενημερώνονται και τους αποστέλλονται οδηγίες για τις απαραίτητες ενέργειες πρόληψης και προστασίας απο τη διασπορά από τον covid 19.

Η ΟΣΥ με την Αρ.Πρωτ. 13959 12/3/2020 ανακοίνωση του προέδρου και ΔΣ Στεφ.Αγιάσογλου ενημερώνει περιληπτικά τους εργαζόμενους για το περιεχόμενο της ΠΝΠ. Η ενημέρωση αυτή αντίθετα με τη ΠΝΠ περιορίζεται μόνο στους εργαζόμενους που χρήζουν άδειας ειδικού σκοπού για την φύλαξη των παιδιών λόγω των κλειστών σχολείων και βρεφονηπιακών σταθμών. Ο κος Αγιάσογλου παραλείπει να ενημερώσει τους εργαζόμενους της ΟΣΥ που ανήκουν στις λεγόμενες ευπαθείς ομάδες ό,τι αναφέρεται για την προστασία τους ειδικά στη παράγραφο Β.

Σάββατο 7 Μαρτίου 2020

Ο Κώστας Κουλούρης επανεξελέγη Γενικός Γραμματέας του Ε.Κ.Α.

Ο Επικεφαλής της ΠΑΣΚΕ - ΕΚΑ, Κώστας Κουλούρης επανεξελέγη  χθες Γενικός Γραμματέας του Εργατικού Κέντρου Αθήνας που αποτελεί τη μεγαλύτερη δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση της χώρας.

Πρέπει να τονισθεί ότι με βάση τα αποτελέσματα των αρχαιρεσιών του ΕΚΑΠανελλήνια Αγωνιστική Συνδικαλιστική Κίνηση Εργαζομένων (ΠΑΣΚΕ-ΕΚΑ) αύξησε τις δυνάμεις της, σε σύγκριση με τις αντίστοιχες εκλογές του 2017, και από το 17,06% ανέβηκε στο 19,47%, καταλαμβάνοντας και 1 επιπλέον έδρα στη ΓΣΕΕ.

Να υπενθυμίσουμε ότι ,ο Κώστας Κουλούρης προέρχεται από το Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ, όπου είναι Γενικός Γραμματέας από το 2003 και συμμετείχε για πρώτη φορά στης εκλογές του ΕΚΑ το 2016 ως Επικεφαλής του ψηφοδελτίου της «ΠΑΣΚΕ-ΕΚΑ» όπου εξελέγη και Γενικός Γραμματέας.

Εμπειρία επίσης διαθέτει και στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς από το 2006 είναι Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο της Νέας Ιωνίας Αττικής, ενώ σήμερα είναι Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου.

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

Ο Γιωργος Μερακλης Συνέδριο Εργατικού Κέντρου Αθήνας


Συνέδριο Εργατικού Κέντρου Αθηνας 

• Περήφανοι για τα στελέχη μας •
Το διήμερο 8 & 9 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε το συνέδριο του ΕΚΑ .
Τα στελέχη της παράταξης μας δώσανε δυναμικό παρόν .Με συνεχή και πολυπληθή παρουσία κέρδισαν τις εντυπώσεις .
Χωρίς κορώνες ,χωρίς προκλήσεις ,σεβόμενοι τον αντίπαλο αλλά κυρίως τους εκατοντάδες συνέδρους δώσανε μια διαφορετική πνοή στο κατά τ’αλλα γεμάτο εντάσεις ,προστριβές και αντιπαραθέσεις συνέδριο 
.Αυτα τα παιδιά εδώ και χρόνια θέλουν το διαφορετικό ,θέλουν ένα άλλο συνδικαλιστικό κίνημα .
Αυτα τα παιδιά δεν έχουν χορηγούς να τους σποσοναρουν την προεκλογική καμπάνια .
Δεν έχουν υπαλλήλους να τους κάνουν την δουλειά .
Αυτα τα παιδιά δεν δελεάστηκαν από τις οικονομικές προσφορές εξαγοράς ψήφου ,ούτε από τις υποσχέσεις για έμμισθες επιτροπές .
Γιατι για όλους εμάς ο συνδικαλισμός είναι ιερό καθήκον και όχι επάγγελμα παχυλά αμειβόμενο .

Στις εκλογές το Σάββατο & την Κυριακή θα είμαστε και πάλι εκεί .

Με ψηλά το κεφάλι θα δώσουμε τον αγώνα τον καλό .Ελατε να τον δώσουμε μαζί ,,βάζοντας στο περιθώριο τους < Μαυρογιαλούρους του ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ !!

Η διορισμένη Διοίκηση της ΓΣΕΕ έπιασε πάτο!







Αθήνα, 11 Φεβρουαρίου 2020


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η διορισμένη Διοίκηση της ΓΣΕΕ έπιασε πάτο!
Στήνουν συνέδριο νοθείας
χωρίς τόπο, ώρα, θέματα, τοποθετήσεις
και φυσικά χωρίς κανείς να ξέρει ποιοι συμμετέχουν!


Η διορισμένη Διοίκηση της ΓΣΕΕ θα προσπαθήσει για μία ακόμη φορά να συγκεντρώσει τους νόθους εκπροσώπους της σ’ ένα χώρο, που ούτε η ίδια τολμά να ανακοινώσει, βαφτίζοντάς το συνέδριο.
Αυτό το κατασκεύασμα που αποτελείται από αόρατα σωματεία σφραγίδες, συνταξιούχους, ελεύθερους επαγγελματίες, εκπροσώπους που τους μαυρίζουν οι εργαζόμενοι στους χώρους δουλειάς και επανεμφανίζονται ως εκπρόσωποι άλλων οργανώσεων, έπιασε πάτο!
Συνδικαλιστική ηγεσία που ανακοινώνει ψευτοσυνέδριο, χωρίς θέματα ημερήσιας διάταξης, χωρίς τόπο και ώρα με μυστικές καλά κρυμμένες κάλπες είναι βέβαιο ότι κάτι πολύ σοβαρό, κάτι πολύ μεγάλο τους ενώνει.
Αυτά συμβαίνουν γιατί απλά η ΓΣΕΕ περνά την απόλυτη κρίση αντιπροσωπευτικότητας αφού οι πραγματικοί εργαζόμενοι την έχουν βάλει οριστικά στο περιθώριο.
Αυτή η ελεεινή συνδικαλιστική πρακτική που ακολουθούν
οι ετερόκλητες δυνάμεις που παριστάνουν τη Διοίκηση της ΓΣΕΕ δυστυχώς θα πλήξει ανεπανόρθωτα κάθε υγιή συνδικαλιστική δράση.
Αυτό το ψευτοσυνέδριο είτε γίνει (πιθανώς με την προστασία των ΜΑΤ) είτε δεν γίνει, δεν έχει καμία μα καμία σημασία.
Η «ΕΝΟΤΗΤΑ Δύναμη Ευθύνης και Προοπτικής» έχει προτείνει στο παρελθόν και προτείνει και σήμερα τη μόνη θέση για μία υγιή, διάφανη συνδικαλιστική αναγέννηση που περνά μέσα από τη συνεργασία και κοινή δράση όλων των μεγάλων συνδικαλιστικών οργανώσεων που εκπροσωπούν πραγματικούς εργαζόμενους.
Θα κάτσουμε όλοι μαζί και θα χαράξουμε τη νέα πορεία για να ανακτήσει το κίνημα τη χαμένη του αξιοπιστία.
Αυτό αργά ή γρήγορα θα γίνει είτε το θέλουν είτε όχι.


ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ Δύναμη Ευθύνης και Προοπτικής»

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2019

Τελικά σύμβαση που ισχύει, έχουμε

Πάνος Μαυρόπουλος 

Τελικά σύμβαση που ισχύει, έχουμε. Τα αναδρομικά όπως σας είχαμε ενημερώσει, κατατέθηκαν κανονικά. 
Ο υπολογισμός τους έγινε σωστά, ασχέτως της προσωπικής διαφοράς που είχε ο καθένας μας. 

Θυμάμαι αναρτήσεις "οικονομολόγων" σπουδαγμένων και μη, γι αυτό το θέμα. 
Πως όσοι έχουν προσωπική διάφορα, να ξεχάσουν τα αναδρομικά. 
Τίποτα τέτοιο δεν έγινε. 
Θυμάμαι άλλους ειδικούς αναλυτές "λαγούς" της διοίκησης, που μιλούσαν για υπογραφείσα και εγκριθείσα σύμβαση. 
Άραγε με ποια από τις δύο συμβάσεις πληρώθηκαν σήμερα οι εργαζόμενοι; Απομονώσετε όλους αυτούς τους ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΟΥΣ του διαδικτύου, που μόνο μέλημα έχουν, να παραπληροφορούν, να κινδυνολογούν και να καλλιεργούν μόνιμα την ανασφάλεια ανάμεσα μας. 

Εύχομαι σε όλους σας Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά.

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019

Απεργία Μετρό: Στάση εργασίας την Τρίτη (17/12) - Δείτε ποιες ώρες




Απεργία ΜΜΜ: Σε τετράωρη στάση εργασίας από τις 5 τα ξημερώματα Τρίτης μέχρι τις 10.00 π.μ. προχωρούν οι εργαζόμενοι στο Μετρό.


Η απόφαση ελήφθη από το ΣΕΛΜΑ (Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργείας Μετρό Αθηνών), το οποίο συνεδρίασε το μεσημέρι της Δευτέρας (16/12) με κεντρικό θέμα τη μετακίνηση 20 εργαζομένων του ΜΕΤΡΟ σε άλλες υπηρεσίες.

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Ποιος ο λόγος της προσπάθειας αφαίρεσης του αρθρου 3 για το ανθυγιεινό από τη ΣΣΕ;


Κώστας Καραπιπεράκης
17 Νοεμβρίου στις 10:06 π.μ.

#Τι_συνεννοήθηκαν;
#Ποιος_ο_λόγος_της_προσπάθειας_αφαίρεσης_του_αρθρου_3_για_το_ανθυγιεινό_από_τη_ΣΣΕ;
Από την απάτη των "50" ευρώ ,
την κατάργηση της ΚΥΑ με φεκ 699 για την εξαίρεση μας από το ενιαίο μισθολόγιο, την καρατόμηση του μισθού μας,
φτάσαμε σήμερα στην "απαλοιφή" του άρθρου 3 της υπογεγραμμένης ΣΣΕ, το οποίο θα "ρυθμιστεί με ΚΥΑ!" 🤣. Όπως δηλ και η εξαίρεση μας!


Ενώ το έργο παίζεται και ο κ. Γλυκός αναφέρει την Παρασκευή ότι αναμένουμε σύντομα την δημοσίευση του φεκ, οι γνωστοί άγνωστοι, βγάζουν τα Λαγουδάκια της "πάρα-ενημέρωσης".
Τους έχουν δώσει οδηγίες, απαραίτητα έγγραφα , τους δίνουν και το φεκ να παραστήσουν τους έγκυρους,
πριν καν δημοσιευτεί, ώστε να φτιάξουν το κλίμα, ποτίζοντας βαλεριάνα τα μέλη. Όπως κάνουν οι "στημένοι" δημοσιογράφοι δηλαδή, ξέρουν αυτοί τον τρόπο. Αραδιάζουν 5 νούμερα, 3 πρωτόκολλα, 2-3 νόμους και ένα καλαμάκι, να ρουφάμε βαλεριάνα! Εκεί που κατηγορούσαν τον Διευθύνοντα, τώρα τον επικαλούνται.

Όμως δεν μας λένε ότι :
Τον Μάρτιο 2020 θα ανοίξει ξανά το θέμα της επανεξέτασης των επαγγελμάτων που θα ενταχθούν στην κατηγορία βαρέα και ανθυγιεινά.
Έτσι το επίδομα και τα έτη συνταξιοδότησης θα επανεξεταστούν! Μη γελιώμαστε, μάλλον θα πέσει τσεκούρι.
Στο ποσό του επιδόματος (ανθυγιεινού) και στα όρια συνταξιοδότησης. Ο οδηγός λ/φ θα παραμείνει στα 62;

Όλα αυτά τα γνωρίζουν τα παλικάρια μας από μέσα!
Ας κάνουν μια ΓΣ, να μας πουν τι συνεννοήθηκαν με τους ομοτράπεζους τους;
Είμαι βέβαιος ως συνήθως, ότι μόνο για το συμφέρον μας έχουν συνεννοηθεί. Το σωστό όμως είναι να τα ξέρουμε κι εμείς, όχι μόνο αυτοί.
ΥΓ. Αν κάνω λάθος, ξαναδιορθώστε με, αν θέλετε.

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019

Η διοίκηση της ΟΣΥ να επιστρέψει άμεσα στους εργαζόμενους τα κλεμμένα από τις επιπλέον περικοπές του 2013. Να σταματήσει η κοροϊδία με τη ΣΣΕ!


Η ΟΣΥ πλήρωσε 2.550.000 ευρώ σε συνολικά 136 συναδέλφους, οι οποίοι είχαν κάνει αγωγή εναντίον της, για τον λανθασμένο τρόπο εφαρμογής του νόμου 4093 με τον οποίο το 2013 εντασσόμασταν στο ενιαίο μισθολόγιο και περικοπτόταν (ξανά) οι μισθοί μας. Το Ειρηνοδικείο αποφάσισε ότι οι περικοπές ήταν μεγαλύτερες απ’ ότι όριζε ο νόμος και καταδίκασε την ΟΣΥ να πληρώσει αναδρομικά τη διαφορά.

Δεν είναι πρώτη φορά που το Ειρηνοδικείο δικαιώνει συναδέλφους. Είναι πρώτη φορά ωστόσο που η ΟΣΥ δεν έκανε έφεση, με αποτέλεσμα η απόφαση του Ειρηνοδικείου να είναι τελεσίδικη. (Να σημειώσουμε εδώ ότι παρόμοιες αγωγές στις οποίες η ΟΣΥ έχει ασκήσει έφεση αναμένεται να τελεσιδικήσουν το 2022-2023)

Από τη στιγμή που η ΟΣΥ αναγνωρίζει (έστω και απρόθυμα) ότι έγιναν μεγαλύτερες περικοπές στους μισθούς μας από αυτούς που όριζε ο νόμος, το Συνδικάτο οφείλει να διεκδικήσει η απόφαση αυτή να ισχύσει άμεσα για όλους τους εργαζόμενους. Και αυτό πρέπει να το διεκδικήσει κινηματικά και όχι μόνο νομικά, καθώς δεν μπορούμε να έχουμε εμπιστοσύνη στα παιχνίδια που παίζουν οι δικηγόροι και το δικαστικό σύστημα και έχουν ως αποτέλεσμα, για το ίδιο θέμα, άλλοι να δικαιώνονται άμεσα, άλλοι καθόλου και άλλοι να πρέπει να περιμένουν πολλά χρόνια για την απόφαση.

Για τον λόγο που η ΟΣΥ δεν έκανε στη συγκεκριμένη περίπτωση ένσταση υπάρχουν διάφορες εικασίες. Δεν είναι αυτό όμως που έχει σημασία. Σημασία έχει ότι το εξής: Το δικαστήριο, σωστά πράττοντας, δικαίωσε τους συναδέλφους που είχαν κάνει αγωγή. Η δε ΟΣΥ μη κάνοντας έφεση δεν αμφισβήτησε, αντιθέτως δέχτηκε, την απόφαση του δικαστηρίου. Γιατί λοιπόν η ΟΣΥ δεν εφαρμόζει αυτή την δικαστική απόφαση για το σύνολο του κλάδου;

Το ΔΣ του Συνδικάτου οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με τη Διοίκηση της ΟΣΥ και να διεκδικήσει να καταβληθούν σε όλους τους εργαζόμενους τα ποσά που παράνομα κόπηκαν από τους μισθούς μας.

Παρότι υπογράφηκε στις 10 Ιουνίου, η ΣΣΕ ακόμα δεν εφαρμόζεται. Όλο αυτό το διάστημα ο Διευθύνοντας και το Υπουργείο εναλλάσσονται στο ρόλο του καλού μπάτσου – κακού μπάτσου (όταν θέλει δήθεν να εφαρμόσει τη ΣΣΕ ο ένας βάζει εμπόδια ο άλλος και αντίστροφα). Επί 5 μήνες το ΔΣ του Συνδικάτου παρακαλεί τον κ. Γλυκό και το Υπουργείο να εφαρμόσουν τη Σύμβαση που έχουν υπογράψει, αντί να διεκδικήσουν την άμεση εφαρμογή της απειλώντας με κινητοποιήσεις.

Αν η Διοίκηση αρνηθεί, το ΔΣ το Συνδικάτου πρέπει να προχωρήσει σε κάλεσμα απεργιακών και άλλων κινητοποιήσεων (κατάληψη στο κτήριο της Διοίκησης,περιοδικά κλεισίματα δρόμων κλπ) που να αναγκάσουν τη Διοίκηση να πληρώσει αυτά που οφείλει.

Αντίστοιχη έπρεπε και πρέπει να είναι η στάση του ΔΣ του Συνδικάτου και για το θέμα της ΣΣΕ.

Όταν μόλις χθες την Παρασκευή 15/11 το μεσημέρι, το ΔΣ του Συνδικάτου αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την απειλή των κινητοποιήσεων, ο κ. Γλυκός ανέβασε αμέσως τη ΣΣΕ στο πληροφοριακό σύστημα Εργάνη – πράγμα που υποδηλώνει ότι θα εφαρμοστεί. Επειδή όμως Διοίκηση και Υπουργείο έχουν επανειλημμένα βρει τρόπους και κόλπα για να οπισθοχωρήσουν και να μην εφαρμόσουν όσα υπέγραψαν, το ΔΣ του Συνδικάτου θα πρέπει να είναι έτοιμο να υλοποιήσει τις απειλές του αν η ΣΣΕ δεν εφαρμοστεί μέσα στις επόμενες μέρες ή αν δεν εφαρμοστούν κάποια άρθρα της με πιο σημαντικά το άρθρο που δίνει αύξηση στα μισθολογικά κλιμάκια 4% για τους οδηγούς και 2% για το υπόλοιπο προσωπικό, το άρθρο που επιτρέπει στους εργαζόμενους να εισπράξουν προκαταβολή 3000€ από την αποζημίωση απόλυσης που δικαιούνται μετά από 20 χρόνια υπηρεσίας καθώς και μια σειρά από θεσμικές παροχές που η διοίκηση προσπαθούσε με κάθε τρόπο, κόλπο και δικαιολογία να μην υλοποιεί. Η Σ.Σ.Ε 2019 (https://anexapar.wordpress.com/2019/07/01/σσε-με-1-χρόνο-ζωής/#more-1492) παρόλα ταύτα δεν παύει να είναι προϊόν μνημονιακής διαπραγμάτευσης και να είναι στην ουσίας της συνθήκη που δεν τόλμησαν οι εκπρόσωποι στο διοικητικό συμβούλιο του Συνδικάτου να τη φέρουν για επικύρωση από τους εργαζόμενους σε Γενική Συνέλευση.